LinL Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Jeg leter etter et enkelt halsbånd med klips til Aro. Har har periodevis tørre ører, og er veldig pysete på å dra ting over hodet.. Det må være minimum 2cm bredt. Trenger ikke være sånn superkvalitet, er snakk om en hund på 6 kg. 25-30 cm. Finner bare bittesmå, syltynne halsbånd.. . Har tidligere bare kjøpt store halsbånd som mamma har klipt av og sydd om, men nå har jeg ikke den muligheten lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Jeg leter etter et enkelt halsbånd med klips til Aro. Har har periodevis tørre ører, og er veldig pysete på å dra ting over hodet.. Det må være minimum 2cm bredt. Trenger ikke være sånn superkvalitet, er snakk om en hund på 6 kg. 25-30 cm. Finner bare bittesmå, syltynne halsbånd.. . Har tidligere bare kjøpt store halsbånd som mamma har klipt av og sydd om, men nå har jeg ikke den muligheten lengre http://utstyrtilhund.no/produkt/kobbel-halsband-selar/halsband/trine-halsband-trygg Red: Vart kanskje litt smalt det der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 http://utstyrtilhund.no/produkt/kobbel-halsband-selar/halsband/trine-halsband-trygg Red: Vart kanskje litt smalt det der? Det blir litt smalt, pluss at jeg må ha det nesten på det strammeste. Men det var nesten! hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 www.kifani.no hun lager også halsbånd med klips 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Det blir litt smalt, pluss at jeg må ha det nesten på det strammeste. Men det var nesten! hehe Kan lage til deg jeg i den bredden du måtte ønske www.facebook.com/arielleshundeutstyr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 16. September 2013 Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 Jeg leter etter et enkelt halsbånd med klips til Aro. Har har periodevis tørre ører, og er veldig pysete på å dra ting over hodet.. Det må være minimum 2cm bredt. Trenger ikke være sånn superkvalitet, er snakk om en hund på 6 kg. 25-30 cm. Finner bare bittesmå, syltynne halsbånd.. . Har tidligere bare kjøpt store halsbånd som mamma har klipt av og sydd om, men nå har jeg ikke den muligheten lengre Jeg lager også på mål www.linnazoo.com 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Hmm, jeg må ha mulighet til å regulere str, han varierer litt i str rundt halsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Ønsker meg et kobbel á la det til høyre. Akkurat dette er et retrieverkobbel så vidt jeg vet, men finnes det noe lignende? Jeg har allerede Lifeguard-kobbelet fra Hurtta (i orange), men jeg synes de fra Hurtta innimellom blir for tunge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Ønsker meg et kobbel á la det til høyre. Akkurat dette er et retrieverkobbel så vidt jeg vet, men finnes det noe lignende? Jeg har allerede Lifeguard-kobbelet fra Hurtta (i orange), men jeg synes de fra Hurtta innimellom blir for tunge. Søk opp sidene til Paw of Sweden. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Noen som vet om det finnes billigere varianter av mr-kobbel? Altså et kobbel med kroker på for å kunne endre lengde/feste rundt midja og som har demping? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Soveposer til hund, slike mange bruker under jakt og tur på vinterstid? Føler ikke for å bestille over nett før jeg evt. har fått sett størrelsen på sekkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Soveposer til hund, slike mange bruker under jakt og tur på vinterstid? Føler ikke for å bestille over nett før jeg evt. har fått sett størrelsen på sekkene XXL og de fleste andre sportsbutikker med frilufts-/jakt utstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 XXL og de fleste andre sportsbutikker med frilufts-/jakt utstyr Trodde også XXL skulle ha, men nei Får sile Vestfold for jakt- og friluftsbutikker da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Trodde også XXL skulle ha, men nei Får sile Vestfold for jakt- og friluftsbutikker da Hmm jeg har jo kjøpt det der før jo... Litt ekstra godt utstyrte dyrebutikker bruker også å ha det da, men da må du nok finne en som ikke bare selger rosa blingbling i småstørrelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Soveposer til hund, slike mange bruker under jakt og tur på vinterstid? Føler ikke for å bestille over nett før jeg evt. har fått sett størrelsen på sekkene Vi kjøpte Jervenhiet på Felleskjøpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Trodde også XXL skulle ha, men nei Får sile Vestfold for jakt- og friluftsbutikker da http://www.skittfiske.no/Search.aspx?q=jervehiet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Soveposer til hund, slike mange bruker under jakt og tur på vinterstid? Føler ikke for å bestille over nett før jeg evt. har fått sett størrelsen på sekkene sjekk jerven og hvem som forhandler den i vestfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Noen som vet om det finnes billigere varianter av mr-kobbel? Altså et kobbel med kroker på for å kunne endre lengde/feste rundt midja og som har demping? Denne?http://www.xxl.no/Root/Hund/B%C3%A5nd-og-selet%C3%B8y/Nylonkobbel/ruffwear-Hundeb%C3%A5nd-Roamer%E2%84%A2-Leash/p/1075813_2_Style ( Ups, lang url...er på mobil, sorry ) På dette kobbelet kan du justere ut håndtaket og ha rundt livet. Ei venninne av meg har det til Akitaen sin og er veldig fornøyd med det, jeg liker best Mr kobbelet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Denne?http://www.xxl.no/Root/Hund/B%C3%A5nd-og-selet%C3%B8y/Nylonkobbel/ruffwear-Hundeb%C3%A5nd-Roamer%E2%84%A2-Leash/p/1075813_2_Style ( Ups, lang url...er på mobil, sorry ) På dette kobbelet kan du justere ut håndtaket og ha rundt livet. Ei venninne av meg har det til Akitaen sin og er veldig fornøyd med det, jeg liker best Mr kobbelet Kikka på de når jeg var i butikken, men synes kroken var uhorvelig svær, og at det var litt vel tøyelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angelfeather Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt boken 100% positiv hverdagslydighet av Arne Aarrestad? Eller om det i det hele tatt er mulig å få tak i den? Alle nettbutikkene jeg finner står det bare at den er utgått fra sortimentet... Lånte denne på biblioteket og synes den var så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 http://www.rrboden.com/products/100-positiv-hverdagslydighet Noen som vet hvor man får kjøpt boken 100% positiv hverdagslydighet av Arne Aarrestad? Eller om det i det hele tatt er mulig å få tak i den? Alle nettbutikkene jeg finner står det bare at den er utgått fra sortimentet... Lånte denne på biblioteket og synes den var så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoggis Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Jeg lager også på mål www.linnazoo.com Hei har et halsbånd i nylon fra Hunter, sort, grått og gult. 23mm bredt, regulerbart og når det står på det innerste er lengden 26cm. 100kr tar jeg for det. Mvh Lena Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt boken 100% positiv hverdagslydighet av Arne Aarrestad? Eller om det i det hele tatt er mulig å få tak i den? Alle nettbutikkene jeg finner står det bare at den er utgått fra sortimentet... Lånte denne på biblioteket og synes den var så bra Jeg var på foredrag med han, og der solgte han boka. Men driver ikke han for seg selv? Ta kontakt direkte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angelfeather Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Jeg var på foredrag med han, og der solgte han boka. Men driver ikke han for seg selv? Ta kontakt direkte? Ja jeg gjorde det, han sa bøkene var utsolgt og at set kom en ny, revidert utgave i oktober 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Griseører i større kvanta for en rimelig penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts