Justisia Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Leverpostei på tube? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Leverpostei på tube? Trixie har en leverpatè ihvertfall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Trixie sin postei på tube med laks (eller hva slags fisk det nå var i den) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Noen som vet navnet på eller nettadresse til de nederlandske folkene som selger smykker på utenlandske utstillinger? De har øredobber, halskjeder osv i "alle"raser. De var tidligere i Norge også, men har nå bare sett dem i utlandet. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg trenger hjelp! Rotta (peke på bildet nedenfor) - har avgått med døden. Dette var Noah's absolutte favorittleketøy i hele verden. Ingen over og ingen ved siden. Den har overlevd to år, men i går måtte den bøte med livet. Jeg antar at Noah ville ha den og hentet den på badet og at frøken fralle i ett ubevoktet øyeblikk har tatt kål på den. Bare skinnet lå på teppet i gangen, fluffen som var inni befant seg i og rundt stolen til Hermine.... . Saken er den at denne råtta har vært så poppis hos guttungen at jeg synes jeg må forsøke å få tak i en ny og da blir spørsmålet - er det noen der ute som er såpass bevandret i nettbutikker at de erindrer å ha sett en slik en? Noah mottar all hjelp med stor takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Noen som vet navnet på eller nettadresse til de nederlandske folkene som selger smykker på utenlandske utstillinger? De har øredobber, halskjeder osv i "alle"raser. De var tidligere i Norge også, men har nå bare sett dem i utlandet. Noen som vet? Aner ikke, men om du er ute etter sånt generelt og ikke akkurat de som de lager så finnes det masse øredobber, halskjeder o.l. med forskjellige raser på ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg trenger hjelp! Rotta (peke på bildet nedenfor) - har avgått med døden. Dette var Noah's absolutte favorittleketøy i hele verden. Ingen over og ingen ved siden. Den har overlevd to år, men i går måtte den bøte med livet. Jeg antar at Noah ville ha den og hentet den på badet og at frøken fralle i ett ubevoktet øyeblikk har tatt kål på den. Bare skinnet lå på teppet i gangen, fluffen som var inni befant seg i og rundt stolen til Hermine.... . Saken er den at denne råtta har vært så poppis hos guttungen at jeg synes jeg må forsøke å få tak i en ny og da blir spørsmålet - er det noen der ute som er såpass bevandret i nettbutikker at de erindrer å ha sett en slik en? Noah mottar all hjelp med stor takk http://www.waggytail.no/produkt/leker/plysj/rotte-afp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Aner ikke, men om du er ute etter sånt generelt og ikke akkurat de som de lager så finnes det masse øredobber, halskjeder o.l. med forskjellige raser på ebay. Finnes dessverre ikke så mye med mudi Men skulle gjerne ha hatt noe kontaktinfo til disse, da en bekjent gjerne skulle bestilt noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta30 Skrevet 4. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2013 Lurer på om det er noen andre steder som selger disse billige Bia Bed-kopiene utenom Biltema? skulle helst hatt noen som kunne sendt, så altså helst nettbutikk. (har prøvd å lete, men fant ikke så kanskje dere er bedre til å lete enn meg...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Lurer på om det er noen andre steder som selger disse billige Bia Bed-kopiene utenom Biltema? skulle helst hatt noen som kunne sendt, så altså helst nettbutikk. (har prøvd å lete, men fant ikke så kanskje dere er bedre til å lete enn meg...) Har du sett på hooks.no? Husker jeg så noe der for ca 1 år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Noen som har sett dette,i butikk noe sted? Kjøpte dette hos veterinæren,ikke noe merke og det eneste de hadde. De visste heller ikke hvor de hadde fått det fra. Noen som vet hva merke det er?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Hvor selges det sånne "sauelekefiller"? Heter sikkert noe! Sånne draleker med saueskinn/ull og tøy til å holde i? hjelp! Hva heter det? Hvor selges det(nett)? Håper noen skjønner hva det er jeg er ute ettter - forklaringsevnen har jeg vist mista Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Amokk? feks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Noen som har sett dette,i butikk noe sted? Kjøpte dette hos veterinæren,ikke noe merke og det eneste de hadde. De visste heller ikke hvor de hadde fått det fra. Noen som vet hva merke det er?: Blir ikke dette noe á la retrieverkobbel, bare halsbånd? Tror jeg har sett en del lignende på ebay også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Hvor selges det sånne "sauelekefiller"? Heter sikkert noe! Sånne draleker med saueskinn/ull og tøy til å holde i? hjelp! Hva heter det? Hvor selges det(nett)? Håper noen skjønner hva det er jeg er ute ettter - forklaringsevnen har jeg vist mista Sent from my iPad using Tapatalk HD Sånne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Blir ikke dette noe á la retrieverkobbel, bare halsbånd? Tror jeg har sett en del lignende på ebay også. Litt kraftigere enn de retriverkoblene jeg har i hvert fall,og uten forsterkninger og nagler og sånt som filtrer seg i pelsen... Så på ebay men de så så tynne ut. Skulle gjerne hatt akkurat dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt valpegrind i stoff med bunn? Helst til en nogenlunde ok pris, trenger ikke være fantastisk kvalitet men greit om bunnen er litt vanntett Trenger også tips til kjetting som Ulf kan stå i ute. Vaier ryker han bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Noen som har sett dette,i butikk noe sted? Kjøpte dette hos veterinæren,ikke noe merke og det eneste de hadde. De visste heller ikke hvor de hadde fått det fra. Noen som vet hva merke det er?: Aner ikke hvor du får kjøpt akkurat det henne, men hunter har noen som ligner iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 En sånn en, med pip inni? Hvis noen veit evt leverandør for dyrebutikk blir jeg også glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Jeg vet at det var flere her inne som var interessert i treningsforkle. "Hundeliv" skal sende inn ny bestilling på tirsdag, så hvis noen ønsker å bestille det, så er det mulig å gjøre dette igjennom de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 jeg betalte mindre når jeg bestilte rett fra helsitar tilogmed spesialsydd størrelse til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 En sånn en, med pip inni? Hvis noen veit evt leverandør for dyrebutikk blir jeg også glad Felleskjøpet her har den i rødog sort stoff med pipe inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Noen som vet hvor de selger halsbånd ala dette bare bredere? Helt vanlig nylon halsbånd, uten strup, gjerne i litt freshe farger og bredere enn 3 cm, gjerne 5. Hunter og et par andre har opptil 3 cm bred, men de er stort sett for store for varga i omkrets så de kan jeg uansett ikke kjøpe.. Tipper hun må ha 40-45 i størrelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Noen som vet hvor de selger halsbånd ala dette bare bredere? Helt vanlig nylon halsbånd, uten strup, gjerne i litt freshe farger og bredere enn 3 cm, gjerne 5. Hunter og et par andre har opptil 3 cm bred, men de er stort sett for store for varga i omkrets så de kan jeg uansett ikke kjøpe.. Tipper hun må ha 40-45 i størrelse Hunter har en annen serie som er brede,tykke gode halsbånd. Jeg har sett det hos dyrlegen, samt på eiksmarka hund og katt og div hundebutikker. Klarte ikke finne på nett i farta nå men her er modellen balrog med det http://hunter.de/de/unser-sortiment/unterkategorien/ext/1031014/4/0/11550864/Halsband%2B%2BProvence.html Du ser iallefall at man får de opp til 4 cm vidde. Google translate/oversetting er kjekt med chrome 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 http://www.hundeshop24.biz/epages/62823970.mobile/?ObjectPath=/Shops/62823970/Products/%22Halsband+Provence%22/SubProducts/60336&Locale=en_GB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts