Gå til innhold
Hundesonen.no

Trafikk/Drammen


simira
 Share

Recommended Posts

Vi skal som nevnt først ut i ringen i Drammen. Jeg hadde igrunn ikke planlagt å være der så mye før 9, siden det er da det starter, men noen nevnte at parkering og slikt kunne ta tid...

Hvor mye trafikk og mas er det rett før utstillingen starter om morgenen? Kommer "alle" da, og det er fullt press, eller er det rolig på morgenen før ringene er i gang? Holder det å være der kvart på ni? Halv ni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å være der til 8 tipper jeg :twitch: Det er jo en NKK, og vi kan nok forvente MYE folk og myyye biler, organisering for parkering og styr og slikt... Så det er best å ha for god tid enn for dårlig tid. :yawn: Husker når jeg var på NKK lillestrøm så var køen lang og MASSE MASSE folk. hehe, nå er vell NKK Drammen litt mindre, men jeg synes parkering og betaling tar tid på småutstillingene :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at du må gå et stykke fra parkeringa og til ringen også, og det er IKKE så kult å måtte kaste fra seg ting, hale på bikkja utstillingslina og deretter strene inn i ringen, altså. :whistle:

Om du har oppmøte kl 09 og dere er først i ringen, så betyr det faktisk at dere starter kl 09. Det er ganske greit å ha landa litt først, så å være på plass ved ringen seinest halv ni, er i alle fall noe jeg ville prioritert, klok av skade. Det bety at du kan ta sikte på å være på plass kvart over 8, for litt slingringsmonn. :)

Lykke til, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at du må gå et stykke fra parkeringa og til ringen også, og det er IKKE så kult å måtte kaste fra seg ting, hale på bikkja utstillingslina og deretter strene inn i ringen, altså. :whistle:

Om du har oppmøte kl 09 og dere er først i ringen, så betyr det faktisk at dere starter kl 09. Det er ganske greit å ha landa litt først, så å være på plass ved ringen seinest halv ni, er i alle fall noe jeg ville prioritert, klok av skade. Det bety at du kan ta sikte på å være på plass kvart over 8, for litt slingringsmonn. :)

Lykke til, forresten!

Veldig enig i at det er viktig å ha god tid før man skal inn i ringen. Jeg måtte oppleve kaos, nerver på høykant og uluftet hund som bæsjer i ringen noen ganger før jeg lærte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok beregne litt tid til parkering osv på Nkk Drammen..Parkeringen blir nok værre i år enn i fjor for nå har de tatt en del av parkeringen på grusplassen til Berskau til hengere osv som er inngjerdet..

Det har aldri vært påmeldt så mange hunder på Nkk Drammen som det er i år og jeg vet det er snakk om at de kanskje må bruke Drammen Travbane som parkering og da må du faktisk gå et stykke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at du må gå et stykke fra parkeringa og til ringen også, og det er IKKE så kult å måtte kaste fra seg ting, hale på bikkja utstillingslina og deretter strene inn i ringen, altså. :whistle:

Om du har oppmøte kl 09 og dere er først i ringen, så betyr det faktisk at dere starter kl 09. Det er ganske greit å ha landa litt først, så å være på plass ved ringen seinest halv ni, er i alle fall noe jeg ville prioritert, klok av skade. Det bety at du kan ta sikte på å være på plass kvart over 8, for litt slingringsmonn. :)

Lykke til, forresten!

Takk, trenger det nå som jeg må gå selv! :P

Ja, har tenkt å være der litt før 9 da, men hadde ikke tenkt å være der 8 akkurat. Men regner med at veiene inn til Drammen er ganske stille såppas tidlig ihvertfall. Og vi er to, så får den ene kjøre så nærme som mulig, og den andre ta med seg hund og greier inn mens sjåfør leter etter parkering.

Hvor mye koster det for inngang og parkering? :D

50+75, såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være der tidlig så han får titta litt på folk og hinder først :)

Noen som vet om man kan komme inn på startnr begge dager? (altså samme nr)

Tesh har slått seg og halter litt, desverre. Forhåpentligvis så blir hun bra igjen til lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Parkering i Drammen bruker å være ett h.... - det å måtte gå ett stykke er greit nok, men når parkeringsvaktene er like skravlesjuke som utstillerne så tar ting tid. Jeg tror ikke det er noe som irriterer meg mer enn utstillere som skal komme med livshistorien sin til en parkeringsvakt på utstilling. Og enda mer irritererende er det at parkeringsvaktene ikke bare kan skjære igjennom å be de komme seg til h.... innover å få parkert og ta resten med arrangør.... Men Drammen er HÅPLØST - absolutt værste utstillinga i Norge når det gjelder logistikke og parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har løpt inn og kastet en bakfull benedicte inn i ringen 2 minutter over 9 engang, det var ikke spesielt trivelig for noen av oss :lol:

Det har sånn vi hadde det på Nkk Drammen i fjor det. Stress med parkering, stress med å finne ringen fortest mulig med bagasje og hund, få ut Marvin og få han til å tisse på første busken jeg så, for deretter å hive på lina og beine svett og j** inn i ringen. Det gikk ikke bra, både bikkja og jeg var helt i taket. Aldri mer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt over at det er kaotiske parkeringsforhold i Drammen, jeg, men det skyldes kanskje at jeg alltid er der veldig tidlig og aldri opplever verken kø eller kaos :D.

Hva er veldig tidlig?

Urk, megadårlig kombinasjon at vi må være der i så god tid og at jeg må stille selv. Jeg fungerer så utrolig dårlig om morgenen, og når jeg da må opp to timer før normalt for å dra på utstilling... Blæh! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi i sta. Sto en del biler der nå, men tror de var i sammenheng med campingvognene som sto litt over alt! Men nå er de tjo en haug med utstlillinger i området også så jeg! I fjor var jeg der litt over halv ti, da var det egnetlig ganske rolig på parkeringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...