simira Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Leeenge sida jeg har postet her nå. Har hatt en skikkelig dårlig vinter ift helsa, med periodevis "trening" kun en gang i uka, og da ikke særlig effektiv trening. Motivasjon og energi har vært veldig lavt lenge, men nå er vi i gang. For å øke litt på motivasjonen startet vi (being jeg, lillesøster og svoger) med tur-orientering, så får vi motivert oss til å gå litt lengre turer og forskjellige steder. 2 timer gange i skauen i dag. En gang i uka trener vi ulike styrkeøvelser etter program fra lege (mtp ryggproblemer som hun har og ligger latent i familien). I tillegg skal jeg jogge en gang i uka, forhåpentligvis med økende fart og lengde. Jeg tror planen er realistisk og håper jeg greier å følge det opp, spesielt på dager med dårlig vær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Idag trente jeg med vekter og strikk- det var gøy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Forresten, er det flere her som bruker Fitocracy? Jeg er Simira der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Jogget ca 6 km uten stopp i går etter en lang pause. Var skikkelig godt! Vurderer å løpe igjen i dag, men må kanskje vente til i morgen så det ikke blir "for mye". Håper jeg kommer i gang med løpingen igjen, for da kan jeg jo spise mer! Hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Lørdag ble det MYE løping opp og ned bakker fra kl 09 til 18 og jeg var halvdød da jeg kom hjem. Heldigvis gikk søndagen litt roligere for seg, så jeg var ikke halvparten så sliten da. Runderingskurs er hard trim altså I dag ble det 2 timer på treningsstudio, men kun rundt 1,5 time effektiv trening. 20 min mølle til oppvarming, også utprøving av diverse apparater. Første vi gjorde var en slik benpress (aner ikke hva den heter jeg) og jeg klarte ikke vekten instruktøren satte Hihihi trodde jeg var litt sterk i bena jeg Så ble det en time med styrke, stabilitet og balanse- Balansen er ikke noe å skryte av altså, men trøstet meg med at jeg ikke var den eneste som var ute å veivet med armene titt og ofte Hadde planer om en spinning time i kveld, men den utgikk da jeg sovnet på sofaen. Kroppen fikk siste ordet i den saken. I morgen har jeg meldt på Corebar igjen, også blir det vel ikke noe før spinning fredag. Det morsomme er at jeg har lagt på meg 1/2 kg selv med 3,5 time trening + en hel helg i skogen (sikkert nye muskler ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Ble 4 km på meg idag. Brukte ca 27 minutter på 4,05 km, for å være helt nøyaktig. Orket rett og slett ikke mer enn det dagen etter en annen løpetur. Men godt når det er ferdig Vil jobbe med å få opp farten litt mer. Helst så jeg klarer 5 km på 30 min! Får ha det som mål utover våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Idag har jeg løpt 4 km på 40 minutter. Klarer liksom ikke å få noe mer enn det på den tiden hehe. Men har endel helling på mølla, så det teller jo litt. Etterpå 40 min styrketrening. Neste trening på onsdag. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Åhhhee, jeg har oppdaget at barneskolen like ved er et mekka for sånne som meg. Prøvde meg på chins og human flag, dessverre kommer jeg til kort (eh, kommer ikke opp..), så nå skal jeg bruke alle ledige (og) kjedelige øyeblikk på lekeplassen. I første omgang gleder jeg meg over at jeg klarte å balansere på en stolpe som hang i kjetting, og morsommere skal det bli. Varme sommerkvelder på lekeplassen, akkurat som når jeg var liten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Basisball var gøy, men guri så slitsomt! Kjenner gangsperreng kommer krypende, i morgen blir det en rolig tur i skogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Så flinke dere er!! Jeg trener to ganger i uka, kickboxing. Men har lyst til å begynne å jogge en gang utenom, men finner liksom ikke helt motivasjonen... Dårlig unnskyldning, jeg vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Så flinke dere er!! Jeg trener to ganger i uka, kickboxing. Men har lyst til å begynne å jogge en gang utenom, men finner liksom ikke helt motivasjonen... Dårlig unnskyldning, jeg vet... You and med both... Jeg prøver sånn en gang i bland, og da kommer jeg på at jeg hater jogging 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Jeg hatet jogging, og trodde aldri det kom til å endre seg.. gjett hva? Nå KAN jeg nyte det. Til helgen er det Sentrumsløpet! Hjelpes, burde ha trent mer da! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Noen som har testet nike training club appen? Har lasta ned, men glemte headset på trening igår så testingen blei utsatt... Virker veldig bra mange ulike treningsprogram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Selvom jeg egentlig ikke hadde så lyst å trene når jeg kom hjem så kom det et kick over meg. Det endte med litt blanding, altså jogging og gåing. Snittfart ble 7.09km/t (men stoppet opp endel på slutten grunnet telefonsamtale med mor + vind). 6.8km totalt Men Luna har misforstått det med trekksele, det betyr ikke at jeg skal trekke henne med meg. Hu er nok ikke i toppform, men kommer nok dit utover sommeren, lille potetsekken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Jeg hatet jogging, og trodde aldri det kom til å endre seg.. gjett hva? Nå KAN jeg nyte det. Til helgen er det Sentrumsløpet! Hjelpes, burde ha trent mer da! 39 stk fra jobben skal løpe der også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 39 stk fra jobben skal løpe der også Kult! Og det er vel 38 mer enn fra min jobb Spent på hvordan det går, men i mål skal jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Jeg hatet jogging, og trodde aldri det kom til å endre seg.. gjett hva? Nå KAN jeg nyte det. Til helgen er det Sentrumsløpet! Hjelpes, burde ha trent mer da! Spreking! Lykke til i helgen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Idag var det intervalltrening, 1 min løp 1,5 min gå i 20 min. Jeg klarte å holde fin fart på all løpingen 5 km her kommer jeg Jeg hatet jogging, og trodde aldri det kom til å endre seg.. gjett hva? Nå KAN jeg nyte det. Til helgen er det Sentrumsløpet! Hjelpes, burde ha trent mer da! Så flink du er! Jeg går og venter på at løpegleden skal ramme meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Spreking! Lykke til i helgen! Takk takk! Idag var det intervalltrening, 1 min løp 1,5 min gå i 20 min. Jeg klarte å holde fin fart på all løpingen 5 km her kommer jeg Så flink du er! Jeg går og venter på at løpegleden skal ramme meg Den dukker nok opp Trikset mitt denne gangen har vært å løpe til jeg virkelig føler veggen komme, å så løpe litt til. Og så begynner jeg å gå når jeg kommer over kneika. Det gir sakte men sikkert mer glede Samt at uansett hvor dumt det kan være så prøver jeg å rose meg selv. Så om du ser ei klin gærn dame med en sheltie på slep, som driver og sier "bra jobba", "dette klarer du" så er det bare å si hei 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Gikk opp hoppbakken i går - merkes i dag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 *titter inn* Prøver ett nytt og bedre liv igjen. Aktiv har jeg alltid vært, men litt mer struktur nå på de turene jeg går/sykler med dyrene slik at jeg også får litt mer trim Også har jeg meldt meg inn i livegym. Har virkelig sansen for det opplegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Spinning og styrke i går Ahh deilig! Er allerede støl i korsryggen, lover godt for i morgen . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Spinning og styrke i går Ahh deilig! Er allerede støl i korsryggen, lover godt for i morgen . Yey! Så godt å se deg her inne igjen Bare å glede seg til imorgen ja, det gjør jeg... Og det er nok siste dagen jeg får tatt en økt for sikkert lurt å hvile på fredagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Samme joggeruten som på tirsdag, og 7 minutter bedre! Ble et stykke hvor jeg egentlig tenkte å jogge, men fant ingen søppelbøtte til bæsjeposen... Så da satser jeg på en enda bedre tid neste gang Men nå er det hvile frem mot lørdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Og der kom løpegleden. Det måtte altså en bilkrasj til, så deilig det var å løpe ut frustrasjonen! 3 km på ca 17 min 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts