Gå til innhold
Hundesonen.no

Produkter fra barndommen


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Flukten fra dyreskogen/Dyra frå hjorteparken - stryk det som ikke passer

Husker jeg pleide og se på Noahs Øy, det var tider det!

51JS6WFXH0L._SL500_AA300_.jpg

Åhh det så jeg på sammen med lillebroren min :lol:

Er det ikke der jeg har 'Oiski poiski!' eller noe lignende fra? :P

... og disse var definitivt ikke det viktigste i min barndom, men er det noen som husker de? :lol:

080321064.jpg

... dette derimot var viktig! :aww:

mulle.jpg

horseness2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soho.jpg (sanver virkelig, den var drittgod. Det var vel mer tennårene enn barndommen da men :P )

Den nye Nidars favoritter posen "Nidar 100 år" har Soho :) Jeg kjøpte den rundt juletider, men ble veldig skuffet. Den smakte ikke like godt lengre jo :cry:

Husker veldig godt Furby, pogs og pokemon kort :D

Tekken 3 :w00t: Jeg hadde ikke playstation selv, så var alltid hos venninnen min og spilte. Husker jeg alltid følte med dritgod til å sloss etter vi hadde spilt tekken :P Sprang rundt i stua mens jeg hoppet og sparket som en gal :lol:

Husker også veldig godt barbie race and ride :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dracco_heads.jpg

de husker jeg så godt! Pleide å leke familier og sånn med den, broren mein spilte med de, så fikk jeg de han vant :D

3413-keen2.jpg

Fine spillet, har det faktisk på laptopen nå, måtte spille det her etter jul, så samme bror fant det og la det inn.. Herlig! :D

Og husker forøvrig meteparten av det andre folk har vist bilder av. Hadde helt glemt "baby" godteri greiene, men husker at det var skikkelig poppis hos oss, men kan virkelig ikke skjønne greia med dem i dag :P

Og pogs hadde jeg ekstremt masse av, det spilte vi masse av i friminuttene, og pokemonkort, særlig de som glinset ;)

Og husker vi kjøpte datadyr i danmark, jeg og broren min kjøpte vær vår, de kunne kobles mot hverandre så knne de leke. Og Furby, var så lykkelig når jeg fikk grønn førby med kongeblått hår, nevøen min har faktisk førby, og det er moro altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blar vi noen tiår lenger bakover. Det er vel ikke mange her som husker Tøffe, det lille lokomotivet, tenker jeg.

Tffe.jpg

Her snakker vi sort/hvitt-TV! (Men TV'en var oppfunnet altså).

Jeg hadde en dukke som lignet veldig på denne:

Bella.jpg

Det var den gangen vi hadde tre dukker og ikke 75. Hun het Bella Kristin, og moren min strikket og sydde mange fine klær til henne. Det er en mulighet for at hun fortsatt eksisterer og ligger på kryploftet i dette huset, men der har ingen vært på mange år.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jungeldyret Hugo og apene Zikk og Zakk! Virre virre vapp vapp, å je! :D

Åh, Todd og Copper... :wub: Fin, fin film det!

Jeg husker vi dro på kino med skolen for å se Jungeldyret Hugo! Jeg hadde sett alle reklamene og gledet meg noe enormt! Du kan ikke engang forestille deg skuffelsen da han som hadde dubbet sangene, IKKE var den samme som hadde dubbet stemmen! Huff, da var jeg lei meg da! For sangstemmen hans var jo så fin. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugo :wub: jeg fikk en av de første filmen før alle andre, en bekjent av familien jobbet med noe i forbindelse emd den, så jeg fikk en film, og det var sorte klippkanter oppe og nede, var så populær blant vennenne mine når de fikk komme og se :D

Også dyrene i hjorteparken :) kyky, tårnfalk kjem

http://www.google.no/search?q=dyrene+i+hjorteparken&oe=UTF-8&hl=en&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=woGdT-XqOOKC4gTStICqDg&biw=1024&bih=672&sei=xYGdT5ykDcig4gTKn-SpDg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig glad i de Disney kasettene som hadde med hefte med teksten og bilder i. Så leste de historien på kasetten og så kom det sånn PLING (eller sånn fairy- lyd hehe) lyd når man skulle blad over til neste side. Jeg har en koffert med kasettene og hefter i. :)

Åh, dem hadde jeg også! Hadde en om barbie :lol: Eneste barbie-produktet jeg likte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Trygg Trafikk-kassettene med hefter! De likte jeg skikkelig godt, men nå husker jeg ikke lenger hva de egentlig inneholdt, og jeg kan derfor ikke helt forstå hvorfor jeg syntes de var så innmari interessante.

645658-8-1265654707857.jpg

"trygg trafikk for store og små! hvor skal vi leke, og hvor skal vi gå? det som er viktig er å forstå, det skal vi lære oss nå!"

"hver gang vi skal ut og kjøre, klikk - klikk - vet vi godt hva vi må gjøre, klikk - klikk - bilbelte, barnesete, alle trenger det! klikk - klikk- lyden må vi høre før vi drar avsted!"

"Anne går i første klasse, skoletiden må hun passe. Skoleveien kan hun nå, men den bruker mange biler óg. Anne går i første klasse, Skoletiden må hun passe. skoleveien kan hun nå, men den bruker mange biler óoooog!"

Hadde sånn sangkassett i barnehagen, vi. :D Med noen av de tøffeste sangene jeg visste, kan ikke skjønne hvorfor mamma nekta oss å bli med i den klubben hjemme også... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...