soelvd Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 ... Vi har tatt 7-ukersbilder til ny annonse og de er bare så kvalmende fine, altså. Så fine at jeg må spamme ned bildeforumet litt! Azita Bendick Chilli Dex Emira Fant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Søte er dem helt klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Herlighet, de er utrolig skjønne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Gorbi Hiro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Fant er så utrolig skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Dex og Emira Alle var nydelige da. Men falt helt for Dex og Emira 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Digger Chilli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Oooh, søte! Likte Hiro, jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Bendik var kul med de tegningene Men nei, jeg ble ikke valpesyk... Edit: ikke fordi valpene ikke var søte, de var knallsøte, men jeg synes valper er søtest hos andre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenslabb Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Jeg var forferdelig valpesyk fra før, og kan ikke akkurat si at dette hjalp noe særlig på det nei. Bendick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Åå, Hiro! Harikkelystpåmerhundharikkelystpåmerhund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Helledussen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Utrolig søte Håper de får bra hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Skjønninger Jeg er valpesyk uansett, siden jeg vet det kommer en aldeles kul og nydelig liten frøken hjem til meg. Så suget kommer definitivt til å bli tilfredsstilt Ser for meg at det er nokså livat hjemme hos deg nå ja *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Herreminhatt så skjønne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Wow, Dex var råtøff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Enig, Dex er SÅÅÅ fin! Men valpesyk, no way. Mini har kurert meg for en god stund fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Bendick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Nommin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 De var virkelig fine alle sammen. Jeg må bare minne meg selv på vapebiting, tissevask og opp om natta for å fryse mens valpen tisser. Vips så går valpesyken over. (Nesten iallefall). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Synes det er så kult at alle liker forskjellige hunder Bendik var kul med de tegningene Men nei, jeg ble ikke valpesyk... Edit: ikke fordi valpene ikke var søte, de var knallsøte, men jeg synes valper er søtest hos andre Hehe, skjønner VELDIG godt hva du mener Åå, Hiro! Harikkelystpåmerhundharikkelystpåmerhund! Han er min favoritt utseendemessig. Han er så fin! Mamma og pappa var her i helgen, de syntes han så ut som en grevling Klart du har lyst på mer hund Utrolig søte Håper de får bra hjem Føler meg veldig komfortabel på at vi har funnet gode hjem hittil i alle fall Skjønninger Jeg er valpesyk uansett, siden jeg vet det kommer en aldeles kul og nydelig liten frøken hjem til meg. Så suget kommer definitivt til å bli tilfredsstilt Ser for meg at det er nokså livat hjemme hos deg nå ja *ler* Ja, når jeg ser bilder av skjønningen din blir jeg SKIKKELIG valpesjuk. For hun er vanvittig fin. Vi sitter med 8 søte valper i hus og jeg måtte allikevel snu PCskjermen til samboer og si "ååh, sjekk DEN da!" De var virkelig fine alle sammen. Jeg må bare minne meg selv på vapebiting, tissevask og opp om natta for å fryse mens valpen tisser. Vips så går valpesyken over. (Nesten iallefall). Null stress for meg å kurewre valpesyken på den måten i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Hiro! Og Dex da såklart, og så GLADE de ser ut, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Chilli så skikkelig kul ut. Ser ut som hun digger kamera altså Likte også Dex. Så fine tegninger Hele gjengen var veldig søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Falt litt for Fant nå, jeg Men alle er jo så skjønne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Chilli, Dex og Fant, herreguud! alle sammen! Ser jo ut som en skikkelig tegneseriehund jo noe så sjarmerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts