Guest LXT Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Hehe Soelvd: Takk for det, hun er mosbar Men gjengen din er ikke lite søte de heller. Det hadde vært utrolig artig å få oppleve ha et kull en gang. Selv om det forstyrrer både nattesøvnen og det som er *ler* Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Så fine! Bendic og Emira var mine favoritter Siter
soelvd Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2012 Hehe Soelvd: Takk for det, hun er mosbar Men gjengen din er ikke lite søte de heller. Det hadde vært utrolig artig å få oppleve ha et kull en gang. Selv om det forstyrrer både nattesøvnen og det som er *ler* Jeg sover natta lang, jeg Siter
ToneS Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Så søte de er! Har 3 favoritter jeg, Bendick, Hiro og Dex Siter
Mardina Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Søte er dem ja, men jeg blir nok ikke valpesyk... Skal ikke ha valp med det første, har mer enn nok med han jeg har her Siter
LittleLight Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Ååhhh, Dex! Har allerede valp i hus, men kunne lett tatt til meg Dex om jeg hadde plass og lov. Siter
soelvd Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2012 Ååhhh, Dex! Har allerede valp i hus, men kunne lett tatt til meg Dex om jeg hadde plass og lov. Han er tøff Har en familie som kommer på søndag, håper det blir god kjemi med Dex der. For hos de hadde han passa godt 1 Siter
Sanne Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Omg! Alle er jo usannsynlig vakre. Valpesjuken tar over her altså :wub: Siter
Grim Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Bendick er fortsatt finest Dex på en god nr 2. Han er kul. Siter
Recommended Posts