LindaM Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Man kan bare bruke kodene én gang på en adresse. Om du har noen i nærheten som ikke vil bruke tilbudet selv kan du jo bare sende pakken dit istenenfor, f.eks. Jeg ble forresten svak og bestilte meg denne jeg også. Og denne.. Shoppet litt på cherryculture i dag også! Fylte handlekurven så full jeg kunne uten å gå over 200,-. Ble mest fra nyx, og en neglelakk fra China Glaze Synd frakten er så dyr derfra. Også bestilte jeg meg endelig UDK Naked paletten, etter å brukt evigheter på å bestemme om jeg ville ha Naked eller Naked 2 Så jeg har hvertfall brukt opp shopping-kvoten min på sminke for en stund fremover nå... Men gleder meg som en unge til å få alt i posten edit: Teite, syke sonen vil ikke poste hele innlegget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Man kan bare bruke kodene én gang på en adresse. Om du har noen i nærheten som ikke vil bruke tilbudet selv kan du jo bare sende pakken dit istenenfor, f.eks. Jeg ble forresten svak og bestilte meg denne jeg også. Og denne.. Shoppet litt på cherryculture i dag også! Fylte handlekurven så full jeg kunne uten å gå over 200,-. Ble mest fra nyx, og en neglelakk fra China Glaze Synd frakten er så dyr derfra. Også bestilte jeg meg endelig UDK Naked paletten, etter å brukt evigheter på å bestemme om jeg ville ha Naked eller Naked 2 Så jeg har hvertfall brukt opp shopping-kvoten min på sminke for en stund fremover nå... Men gleder meg som en unge til å få alt i posten edit: Teite, syke sonen vil ikke poste hele innlegget.. Tenkte det var noe slikt noe. Men da får jeg opprette en på en annen adresse da:) takk for svar! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Så bra det er fler som har fått glede av kodene om dere er med i konkuransen på forsiden så kan dere få 100 kroner avslag også, haha, i begynnelsen gikk det med flere koder på samme adresse, men ser nå at de kanskje skjønner hva som skjer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Kjøpte meg ansiktsmaske fra Ole Henriksen Dere som kjøper foundation/concealer - hvordan vet dere hvilken farge dere skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 WEE! Med rabattkodene fikk jeg kjøpt en HR mascara og en foundationpudder fra I.D. til 110 kroner Heeeeerlig! Takk, tjukken! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Kjøpte meg ansiktsmaske fra Ole Henriksen Dere som kjøper foundation/concealer - hvordan vet dere hvilken farge dere skal ha? Gå i butikk, finn produktet du liker, prøv fargen og si du kommer igjen senere - kjøp på nett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Gå i butikk, finn produktet du liker, prøv fargen og si du kommer igjen senere - kjøp på nett! eller så kan du gamble som jeg og mamma alltid gjør, og så har du en hel boks med id sminke blant annet som du kan bruke på halloween 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Haha. Ja, det er jo og en mulighet. Det som kan være greit å få sjekket ut er hvilken hudtone man har. Man kjøper gjerne foundation som "korrigerer" med "motsatte" farger av ens egen hud, altså farger tilpasset din hud. Og kjøper man feil kan fort resultatet bli ganske spesielt.. Jeg bruker I.D. medium beige og er veldig fornøyd med resultatet når jeg bruker den. Ser naturlig og sminkefritt ut om man begrenser seg. Men det gjelder jo uansett - begrense seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 BLUSHKK2012 eller allerblush2012 og dere får enten 250 eller 200 kroner avslag hos blush.no :) Det er nok til leopardmaskara det og så kan man alltids lage en konto i mannes navn så har man litt mer å rutte med =) Tusen takk! Jeg bestilte meg hårprodukter; KMS Moist Repair Therapy Treatment 450ml (kur) og Joico Firm Finishing Spray 350ml og Moisture Recovery Styling Creme 150ml for 68 pluss 77 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 http://youtu.be/glesib6korg Video med mange lure tips. Mannen kan sminke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Nå fungerer ikke koden mer her ihvertfall, så jeg er glad jeg bestilte igår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg fikk ikke brukt den da jeg registrerte kjæresten i stedet for meg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg fikk ikke brukt den da jeg registrerte kjæresten i stedet for meg selv Ikke jeg eller, selv om det ikke var samme adresse og navn- søren eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 kremt lite tips, bare vent bittelitt eller bruk en annen pc, kodene fungerer fortsatt veldig godt, ikke at jeg har prøvd altså... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg brukte dem for et par timer siden, de fungerte da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 kremt lite tips, bare vent bittelitt eller bruk en annen pc, kodene fungerer fortsatt veldig godt, ikke at jeg har prøvd altså... Takk for tipset! :happy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Bestill fra en annen PC, kodene går på IP adresser :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Bestill fra en annen PC, kodene går på IP adresser :angel: Fikk ikke til fra annen pc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Fikk ikke til fra annen pc.. Sorry, gikk litt fort i svingene. Altså, jeg mente annen konto (opprett en til mannen f.eks) og annen PC, så skal det gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Sorry, gikk litt fort i svingene. Altså, jeg mente annen konto (opprett en til mannen f.eks) og annen PC, så skal det gå. Lagd til mamma og på annen pc Men funker fortsatt ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Lagd til mamma og på annen pc Men funker fortsatt ikke. Samme her.. Får ikke til Selv om jeg la inn kjæresten med annen adresse og alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Det virker fint her med ny bruker og annen adresse Sikker på at koden er skrevet riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Noen som har tips til pene smokey eyes? fikk denne til bursdagen Syns smokey eyes er LEKKERT! Men får det ikke til, her er mitt beste resultat: Se vekk ifra ekle øyebryn.. de liker meg ikke de heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Noen gode tips mot røde merker/streker/"arr" på kinnene? Har alltid vært flink til å bruke solkrem, så skjønner ikke hvorfor de er kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Noen som har tips til pene smokey eyes? fikk denne til bursdagen Syns smokey eyes er LEKKERT! Men får det ikke til, her er mitt beste resultat: Se vekk ifra ekle øyebryn.. de liker meg ikke de heller Han som det er postet video av lenger oppe har flere videoer på youtube, blant annet med øyeskygge/smokey eyes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts