Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Ikke det at det bryr meg noe voldsomt, men blei litt nysgjerrig :P

Hvorfor blir banning sensureres automatisk? Skrev Fae.. i en PM, også blei det automatisk til **** :P

Skrevet

Litt OT, men en for ett par år siden så ble banneord omgjort til "Sagkrakk" og lignende ord, det var en festlig periode :lol:

Hahahah, det hadde vært bedre! :D Svarte bananer liksom :)

Skrevet

Det er noen festlige sensureringer som henger igjen, feks han-hvis-navn-skal-være-unevnt (V-oldemort) uten bindestreken :P

Hvem da, Cesar Millan? :P

• Like 1
Skrevet (endret)

nei, skriv V-oldemort uten bindestrek, så blir det han-hvis-navn-skal-være-unevnt

han-hvis-navn-skal-være-unevnt

Edit: hahahha, så lættis! :D

Endret av Ozzy
  • Like 1
Skrevet

Hahaha! han-hvis-navn-skal-være-unevnt!

Jeg var også en periode på et forum som omgjorde banneord til andre ord. Lysekrone, for eksempel. Festlig, men veldig forvirrende før man skjønte greia! :P

Skrevet

Hvis dere har forslag til andre banneord vi kan sensurere (altså, faktiske banneord, hehe) så kom gjerne med forslag så kan vi legge inn stjerner istedet :)

Moderator IW

Skrevet
Det er noen festlige sensureringer som henger igjen, feks han-hvis-navn-skal-være-unevnt (V-oldemort) uten bindestreken
den er ganske ny, fra julen eller noe tror jeg :-D han-hvis-navn-skal-være-unevnt
Skrevet

Ååå, dere må da legge inn alternative ord istedenfor stjerner for ****!

Som;

Svarte bananer

Dæven døtte

Fytti grisen

Gurimalla

Faderullan

Fy fasan

Eh, ja :icon_redface:

• Like 4
Skrevet

Kjenner jeg er skikkelig nysgjerrig på hvorfor noen har følt det nødvendig å sensurere navnet på en oppdiktet figur fra Harry Potter?

Er det andre film- eller romanfigurer som blir sensurert også?

Skrevet

Hehe, jeg vil tro det er fordi det er ekstremt mange Harry Potter fans på forumet, og i HP bøkene er jo mange av karakterene redde for å si V- oldemort sitt fulle navn, så de sier han hvis navn skal være unevnt istedet :P

Skrevet

Peis

Fjottpeis

Hestpeis

Kvalfetta

Førbainna/Førrbainna

Djævelskt

Pulbar

Dæven

Steikje

Tykje

Fetthår