Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani VS CM-Design.


Recommended Posts

Har fra før et halsbånd fra Kifani. Er veldig fornøyd med det, og syntes det er veldig fint så ønsker et til :)

Men så lurer jeg på hvordan CM-Design er i forhold? Noen som har halsbånd fra begge to?

(Tar også imot forslag fra andre lignende steder, men virker som om de to er de mest kjente :) )

P.S; Sleng gjerne med bilder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kommer aldri, aldri til å bevisst støtte de samme menneskene som velger å avlive friske valper som de selv har avlet frem med viten og vilje. Jeg skiller IKKE Kifani bedrift og Kifani oppdrett.

Skulle ønske jeg ikke hadde så lange kosenavn på mine.. Borrelåsen og Pissedritt blir litt mye rundt en liten mopsenakke

Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med mitt CM-halsbånd. Behagelig, god kvalitet, regulerbart, rask tilbakemelding fra leverandør og rask levering. Med tanke på oppstyret rundt kifani og avliving

Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med mitt CM-halsbånd. Behagelig, god kvalitet, regulerbart, rask tilbakemelding fra leverandør og rask levering. :) Med tanke på oppstyret rundt kifani og avlivingen av ridge-løse ridgebackvalper, vil jeg definitivt velge CM-design over kifani, fordi jeg ikke vil være med på å støtte slike holdninger. Det finnes forresten en tråd som omhandler omtrent det samme, ikke så lenge siden den var aktiv :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fra begge steder og er mest fornøyd med det fra CM Design.

Nå er riktignok det fra Kifani kun web og stoff, mens det fra CM Design er med lærfóring. Sistnevnte virker ihvertfall svært slitesterkt og ser kjempetøft ut :)

Jeg valgte også å prøve CM Design pga. alt oppstyret med Kifani, og det angrer jeg ikke på. Det blir flere halsbånd derifra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fra begge, og mitt valg faller på Kifani. Fra dem har jeg fått kjapp tilbakemelding på svar ang slikt som ryggbroderi, i motsetning til fra CM hvor jeg ikke fikk noe svar på prisforespørsel. Jeg ser på Kifani som mer profesjonelle.

Når det kommer til det at oppdretteren valgte avlive ridgeløse valper, så er jeg ikke enig i deres handling der, men de var i alle fall ærlige med det. Det er en del oppdrettere som avliver valper med feil, men som aldri snakker høyt om det. I tillegg skiller jeg på bedriften Kifani og oppdretteren Kifani.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fra begge, og mitt valg faller på Kifani. Fra dem har jeg fått kjapp tilbakemelding på svar ang slikt som ryggbroderi, i motsetning til fra CM hvor jeg ikke fikk noe svar på prisforespørsel. Jeg ser på Kifani som mer profesjonelle.

Når det kommer til det at oppdretteren valgte avlive ridgeløse valper, så er jeg ikke enig i deres handling der, men de var i alle fall ærlige med det. Det er en del oppdrettere som avliver valper med feil, men som aldri snakker høyt om det. I tillegg skiller jeg på bedriften Kifani og oppdretteren Kifani.

Da må jeg bare få skyte inn at jeg opplevde det omvendte - jeg fikk enormt kjapp service og samma hvor mye jeg maste om endringer så holdt de alltid ut ;)

Ang valpeavliving så synes jeg ikke sånt er noe bedre selv om man er ærlig jeg, da..

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke skrevet jeg synes det er noe bedre, men de turte i alle fall være ærlige med avlivningen. Men, det man ikke vet er jo ikke så ille ...

Men, nå var det jo et spørsmål Kifani vs CM.design her da. Og som nevnt, jeg er mange ganger mer fornøyd med den kundebahndling og profesjonalitet som Kifani har utvist kontra CM-design. Jeg fikk ikke svar fra CM-design, selv etter gjentatte mailer og henvendelser ang priser på ryggbroderier og prisforespørsel på caps, ei heller om de var behjelpelig med å utforme logo etc. Fra Kifani fikk jeg kjapt hjelp og tips til logo, grei og oversiktlig prisliste og hurtig levering. Halsbåndet jeg har fra dem er jeg også mer fornøyd med enn det fra CM-design, i tillegg til utvalget av andre produkter som Kifani tilbyr.

Det er jo supert at du er fornøyd med CM-design og har opplevd det motsatte av meg da, men kanskje de har skjerpet seg når det kommer til service hos CM-design kontra den tid da jeg spurte.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiller Kifani oppdrett og Kifani som syr hundeutstyr, kommer til å fortsette å bestille fra Kifani fordi jeg er veldig fornøyd med servicen dems og halsbåndene er utrolig holdbare og de har utrolig mange valgmuligheter, jeg syntes de andre ser veldig like ut på en måte.

(spurte også om pris en gang hos CM og det tok noen dager før jeg fikk svar, hos Kifani så får jeg svar et par timer senere eller dagen etter)

432100_10150727015805199_743665198_11769184_1395971727_n.jpg

Siste fra Kifani

422690_10150729462590199_743665198_11776677_750551135_n.jpg

Også Turbo sitt som hun fikk i gave av oss :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fra Kifani, men spurte om pris og slikt hos begge to på samme tid, kifani var kjappe, og jeg fikk halsbånd og kobbel i postkassa dagen etter de produserte det, nå har jeg akkurat mottatt halsbånd nr 2, og fortsatt ikke fått svar fra cm, det sier litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri, aldri til å bevisst støtte de samme menneskene som velger å avlive friske valper som de selv har avlet frem med viten og vilje.

Jeg skiller IKKE Kifani bedrift og Kifani oppdrett. Skal jeg hjelpe disse menneskene økonomisk fordi jeg vil ha pene og billige halsbånd på hundene mine? Neeh.

Da spiller det ingen rolle hvor god kundeservice de har.

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 4 halsbånd fra Minx i det siste, og er superfornøyd. De er liksom så mye mer gøyale og personlige enn noen av de andre jeg har funnet. Her trykkes teksten på i stedet for å broderes, og man har vanvittig mange valmuligheter. Skal legge inn bilder av de to siste etterpå. :)

Jeg har også 4 Kifani-halsbånd, og jeg synes disse har super kvalitet og er veldig flotte, men jeg er veldig glad jeg bestilte dem FØR de fortalte at de drepte valper, for nå ville jeg aldri i ville ******* bestilt fra dem. Dette er som jeg har sagt (til det kjedsommelige) før, en av de enkleste måtene en kan ta et standpunkt (uansett felt), og da gjør jeg da jaggu det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig stilig! Men hvordan holder den påtrykte teksten seg over tid? :)

Jeg trur det kommer litt an på hva slags trykk en velger, da en kan velge mellom svært mange materialer og farger. Dette her er som en slags gummifilm som synker nedi stoffet under, så jeg vil anta at det kommer til å sitte skikkelig godt fast. Jeg har også to andre halsbånd med paljett-trykk (altså ikke påsydde paljetter, men runde flekker av skinnende materiale, sånn som marihøna på enden av dette halsbåndet), og de er også smelta nedi stoffet, men ligger likevel mer opp. Men ikke på noen er det mulig å ta tak i trykket for å løsne det. Det ene hadde blitt litt møkkete, så jeg vaska med en klut, og det gikk helt selvsagt helt fint.

Til sammenligning er det løse tråder på samtlige av de halsbåndene jeg har med broderi, så jeg er solgt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur det kommer litt an på hva slags trykk en velger, da en kan velge mellom svært mange materialer og farger. Dette her er som en slags gummifilm som synker nedi stoffet under, så jeg vil anta at det kommer til å sitte skikkelig godt fast. Jeg har også to andre halsbånd med paljett-trykk (altså ikke påsydde paljetter, men runde flekker av skinnende materiale, sånn som marihøna på enden av dette halsbåndet), og de er også smelta nedi stoffet, men ligger likevel mer opp. Men ikke på noen er det mulig å ta tak i trykket for å løsne det. Det ene hadde blitt litt møkkete, så jeg vaska med en klut, og det gikk helt selvsagt helt fint.

Til sammenligning er det løse tråder på samtlige av de halsbåndene jeg har med broderi, så jeg er solgt! :)

Pris? :) Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fra minxdesign var kjempefint! Spørs om ikke Aisha skal få ett par sommerhalsbånd derfra når jeg får lønn neste gang (for man må jo ha forskjellige halsbånd etter årstidene :aww: ). Jeg venter på ett i hvitt geiteskinn jeg har bestilt fra CM design. Sendte de en mail fredags kveld sånn i 9-tiden og våknet til svar klokken 10 på lørdag. Sendte ett par mailer frem og tilbake som alle ble besvart innen en halvtime. Så kundeservicen har jeg ikke noe å si på.

Ellers signerer jeg Benedicte, aldri i verden om jeg støtter Kifani. Helt vanvittig at folk tror de kan skille mellom oppdretteren Kifani og businessen Kifani. Skjønner ikke logikken i det jeg.

EDIT: Inspirert av SEC burde jeg jo nesten bestille ett halsbånd med Krølla på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Jeg skal bestille ca midt i april. :banana: Denne gangen skal jeg være helt gæren og ha "Aiko" og "Imouto" på! :blink: Og sjørøvertema. :frantics: Jeg kan knapt vente!

Hihi. Jeg har lyst på en flat på hver side på Pøbel sitt, også må du spørre om hun kan fikse basenji også. :lol: Også må vi ha no' lurt på, jeg luuurer på å ha "Pøbelmus" på Pøbel sitt, for det er det han blir kalt, også er Kamar "Lille mus". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...