Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Minx har i alle fall ikke dette som et tilbud foreløpig, men hun forteller at hun er i gang med å lære seg å sy seler. :)

Her er et bilde fra den siste utsendinga fra Minx. Er det noe å lure på, sier jeg bare. :lol:

335174_10150359429596403_609506402_8889698_818465041_o.jpg

SIKLE! :w00t:

  • Like 1
  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kommer aldri, aldri til å bevisst støtte de samme menneskene som velger å avlive friske valper som de selv har avlet frem med viten og vilje. Jeg skiller IKKE Kifani bedrift og Kifani oppdrett.

Skulle ønske jeg ikke hadde så lange kosenavn på mine.. Borrelåsen og Pissedritt blir litt mye rundt en liten mopsenakke

Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med mitt CM-halsbånd. Behagelig, god kvalitet, regulerbart, rask tilbakemelding fra leverandør og rask levering. Med tanke på oppstyret rundt kifani og avliving

Skrevet

Jeg tror ikke jeg klarer å vente med å bestille Minx-halsbånd til lille er utvokst, så jeg kommer nok til å bestille et til Tinka snart. Men problemet med å ha ensfarget svart hund er at ALLE farger matcher. Jeg har ALT for mange valgmuligheter rett og slett. :frantics: Jeg tenker 30mm bånd og 40mm fôr, så det kan ikke være et stoff med for stort mønster, på en måte. Jeg vil ikke ha fleece-stoff. Også er jeg i grunnen ganske glad i å bruke rødfarger til henne, det kler hun veldig godt. Noen som føler seg kallet til å designe litt? :)

Skrevet

Klipp portisen din kort :innocent:

No way! Vi har akkurat spart ut igjen må skjønne :P

Nei, men seriøst. Når pelsen er kort er det flottiflott med sånne halsbånd, men det er bare noen uker i løpet av året. Pelsen vokser som et uvær. Er denne lille fjotten som gjerne skulle hatt sånt fiiint halsbånd. Men pelsen er sikkert ennå mer dekkende på henne enn på portisen. Men om noen har erfaringer med bruk av Minx på langhårsraser så rop ut!

Skrevet

No way! Vi har akkurat spart ut igjen må skjønne :P

Nei, men seriøst. Når pelsen er kort er det flottiflott med sånne halsbånd, men det er bare noen uker i løpet av året. Pelsen vokser som et uvær. Er denne lille fjotten som gjerne skulle hatt sånt fiiint halsbånd. Men pelsen er sikkert ennå mer dekkende på henne enn på portisen. Men om noen har erfaringer med bruk av Minx på langhårsraser så rop ut!

Jeg har erfaring med lite Kifani bånd på Tinka, Ia har vel halsbåndet nå og kan muligens ta bilde. Syntes det funket greit jeg, du ser halsbåndet igjennom båndet.. men mulig frøkna de er enda mer langhåra da, Tinka har vel ikke verdens lengste pels for rasen sin.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine CM bånd som jeg fikk i fjor høst. God kvalitet i forhold til andre broderte bånd jeg har kjøpt.

De jeg har er i skinn og var litt stive i starten, men nå er det myke og fine:

312517_10150862818475072_834435071_21259790_1082415206_n.jpg

Skrevet

No way! Vi har akkurat spart ut igjen må skjønne :P

Nei, men seriøst. Når pelsen er kort er det flottiflott med sånne halsbånd, men det er bare noen uker i løpet av året. Pelsen vokser som et uvær. Er denne lille fjotten som gjerne skulle hatt sånt fiiint halsbånd. Men pelsen er sikkert ennå mer dekkende på henne enn på portisen. Men om noen har erfaringer med bruk av Minx på langhårsraser så rop ut!

Hehe, skjønner :)

Men tror det skal gå fint med halsbånd fra Minx til papillonene altså, tenkte å bestille til Frøken :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...