Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani VS CM-Design.


Recommended Posts

Hihi. Jeg har lyst på en flat på hver side på Pøbel sitt, også må du spørre om hun kan fikse basenji også. :lol: Også må vi ha no' lurt på, jeg luuurer på å ha "Pøbelmus" på Pøbel sitt, for det er det han blir kalt, også er Kamar "Lille mus". :lol:

Aiko har et halsbånd som det står "Koseboll" på, og Imouto er jo Lykkeboll. Den lille sjokoladepuddingen Marianne får fra Jeanette skal få "Sjokoboll" på sitt. :heart: (Hun får det i innflyttingsgave, nemlig).

Skal høre med Anna om basenji og shiba! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kommer aldri, aldri til å bevisst støtte de samme menneskene som velger å avlive friske valper som de selv har avlet frem med viten og vilje. Jeg skiller IKKE Kifani bedrift og Kifani oppdrett.

Skulle ønske jeg ikke hadde så lange kosenavn på mine.. Borrelåsen og Pissedritt blir litt mye rundt en liten mopsenakke

Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med mitt CM-halsbånd. Behagelig, god kvalitet, regulerbart, rask tilbakemelding fra leverandør og rask levering. Med tanke på oppstyret rundt kifani og avliving

Aiko har et halsbånd som det står "Koseboll" på, og Imouto er jo Lykkeboll. Den lille sjokoladepuddingen Marianne får fra Jeanette skal få "Sjokoboll" på sitt. :heart: (Hun får det i innflyttingsgave, nemlig).

Skal høre med Anna om basenji og shiba! :)

Hos oss er det "Joikaboll" til lillingen (fordi hun minner meg om de lokale samene der jeg vokste opp sine hunder) og "Troikaboll" til storingen (mørk og lekker, som sjokoladen) - vurderer å få det trykt på halsbånd med tid og stunder. Mine går ikke med halsbånd da, men de er så fine, de svenske båndene, at jeg nesten er rede til å gjøre et unntak bare for besmykningens del :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den prisen du nevner er for to, det blir ca 240 kr med porto for ett. Hun sender som brev, så det blir verken toll eller mva.

Oi, uten toll og mva ja. Da blir det jo ganske rimelig :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minxdesign hadde masse lekkert, men det hjelper meg fint lite når utvalget er elendig til miniatyrer. Det eneste som finnes i str 20 mm er militær grønt og for min del er ikke det aktuelt i det hele tatt. Jeg vil ha et fint fargerikt (blå/lilla/turkis) halsbånd til Sølve jeg så Minxdesign er nok ikke butikken for oss med småttiser - dessverre. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minxdesign hadde masse lekkert, men det hjelper meg fint lite når utvalget er elendig til miniatyrer. Det eneste som finnes i str 20 mm er militær grønt og for min del er ikke det aktuelt i det hele tatt. Jeg vil ha et fint fargerikt (blå/lilla/turkis) halsbånd til Sølve jeg så Minxdesign er nok ikke butikken for oss med småttiser - dessverre. :hmm:

Jammen, jammen, jammen... Det er vel ikke noe stress at båndet er grønt, vel? Det er jo stoffene rundt og fargene på bokstaver og tegn som gjør Minx sine så eksepsjonelt fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jammen, jammen... Det er vel ikke noe stress at båndet er grønt, vel? Det er jo stoffene rundt og fargene på bokstaver og tegn som gjør Minx sine så eksepsjonelt fine!

Jammen, Minxdesign har sååå mange lekre farger. Sånn som bandet på forsiden (med Gunilla på), noe alla det vil jeg også ha, bare i knall blått/turkis/lilla. Militærgrønt blir bare tamt og kjedelig synes jeg, spes på Sølve som fortjener litt fantastiske farger - han er litt fabulous nemlig. ;) Så det var skikkelig synd synes jeg. Alt over 30 mm blir som en elisabethiansk krage på min miniatyr - og det er ikke så lekkert til hverdags eller fest i grunn, men kanskje post operativt i så fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Jeg skal bestille ca midt i april. :banana: Denne gangen skal jeg være helt gæren og ha "Aiko" og "Imouto" på! :blink: Og sjørøvertema. :frantics: Jeg kan knapt vente!

Rekke hånden pent opp- kan jeg også være med??

Og lover å bestille litt mer moderat denne gangen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere de til å trykke andre raser enn det som er vist på siden? Skulle gjerne hatt med Havanais. :innocent:

Står at du kan sende en mail til henne :)

Kanskje jeg kjøper minxdesign bånd til hundene til jul, de er bare utrolig lekre. Men akkuratt for tiden er jeg fattiglus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekke hånden pent opp- kan jeg også være med??

Og lover å bestille litt mer moderat denne gangen, hehe

Haha, klart du kan. Men fortsett gjerne festen, jeg mista helt pusten da jeg tok båndet ditt ut av konvolutten. :lol:

Får dere de til å trykke andre raser enn det som er vist på siden? Skulle gjerne hatt med Havanais. :innocent:

Jeg skal spørre om basenji og shiba, kan spørre om havanais også. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Haha, klart du kan. Men fortsett gjerne festen, jeg mista helt pusten da jeg tok båndet ditt ut av konvolutten. :lol:

Jeg skal spørre om basenji og shiba, kan spørre om havanais også. :)

Gjør gjerne det! :) Har ikke tenkt til å bestille nå, men skulle jeg gjort senere, ville jeg hatt med rasen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri, aldri til å bevisst støtte de samme menneskene som velger å avlive friske valper som de selv har avlet frem med viten og vilje.

Jeg skiller IKKE Kifani bedrift og Kifani oppdrett. Skal jeg hjelpe disse menneskene økonomisk fordi jeg vil ha pene og billige halsbånd på hundene mine? Neeh.

Da spiller det ingen rolle hvor god kundeservice de har.

Jeg visste ikke om dette, og holdningene til en bedrift betyr faktisk en god del for meg og om jeg ønsker å støtte dem.

Jeg har fått en kifani-refleks i gave som overlever alt, og det vitner om god kvalitet. Halsbåndene med klips er jeg veldig skeptisk etter å hatt en tispe på tur som gikk med et halsbånd fra det merket, og da hun kastet seg ut i båndet så gikk klipsen opp. Hunden var plutselig løs. Kjempeskummelt. Klipsen var ikke ødelagt, den tålte bare ikke et trøkk. Elendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbåndene med klips er jeg veldig skeptisk etter å hatt en tispe på tur som gikk med et halsbånd fra det merket, og da hun kastet seg ut i båndet så gikk klipsen opp. Hunden var plutselig løs. Kjempeskummelt. Klipsen var ikke ødelagt, den tålte bare ikke et trøkk. Elendig!

Ups! At klipsen ikke er holdbar var viktig nytt for meg, som sto og vurderte å bestille spesialsydd sele derfra. Da er det greit at klipsene holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg i fremtiden og kjøpe sele, kobbel og kanskje tjeneste tegn til min hund med navn og broderi på. Er det kun Kifani som har disse valgene?

Vil jo ikke støtte oppdrettet deres med pengene, men det er jo kjempe fine ting dem lager og jeg kunne godt tenke meg sele siden det er det jeg bruker mest på hunden min da hun ser av og til litt snål ut med halsbånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg i fremtiden og kjøpe sele, kobbel og kanskje tjeneste tegn til min hund med navn og broderi på. Er det kun Kifani som har disse valgene?

Minx har i alle fall ikke dette som et tilbud foreløpig, men hun forteller at hun er i gang med å lære seg å sy seler. :)

Her er et bilde fra den siste utsendinga fra Minx. Er det noe å lure på, sier jeg bare. :lol:

335174_10150359429596403_609506402_8889698_818465041_o.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minx har i alle fall ikke dette som et tilbud foreløpig, men hun forteller at hun er i gang med å lære seg å sy seler. :)

Her er et bilde fra den siste utsendinga fra Minx. Er det noe å lure på, sier jeg bare. :lol:

335174_10150359429596403_609506402_8889698_818465041_o.jpg

Å herregud! Et halsbånd med roser og hodeskaller på til Lexi, det hadde passet så bra :w00t:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...