Guest janson Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Se! :wub: Lille Klima og «lekeonkel» Mikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Se! :wub: Lille Klima og «lekeonkel» Mikke! Mer, mer! Selveste favorittonkelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Mer, mer! Selveste favorittonkelen. ja MER bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Hallo?? Kan ikke friste med ETT bilde *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. April 2012 Rapporter Share Skrevet 15. April 2012 Hun er skjønn altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. April 2012 Rapporter Share Skrevet 15. April 2012 Så utrolig herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 15. April 2012 Rapporter Share Skrevet 15. April 2012 Hun er nydelig! Skal bli spennende å følge dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 15. April 2012 Rapporter Share Skrevet 15. April 2012 Med de brune prikkene sine så matcher hun de brune kelpiene på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 15. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2012 Tusen, tusen takk janson! Fine lille. Med de brune prikkene sine så matcher hun de brune kelpiene på bildene! Ikke sant! Skal ikke klage på at det ble en brun en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. April 2012 Rapporter Share Skrevet 15. April 2012 Hun er bare nydelig :D Og hun sitter som en skikkelig dalmatiner *ler* Etterhvert kommer hun til å sitte skikkelig bak på rumpa og skreve i sofaen din, hahaha! tyypisk dalmis gleder meg allerede på flere bilder og oppdateringer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Du, er det ikke på tida at den lille frøkena får en liten side og oppdatering på hjemmesiden din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Så søt! Sjefen på jobb har en damis fra Toots. Hun er kjempesøt og heter Bonita. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Se på den brystkassen da Så søt! Sjefen på jobb har en damis fra Toots. Hun er kjempesøt og heter Bonita. Siden hun heter Bontia, du vet ikke om du tilfeldigvis er fra B-kullet og født i 2005? I så fall er hun tanten til Klima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Så søøøt hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Benedicte: Nei den var født i 2008. Valpene hadde navn basert på diverse sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 18. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Du, er det ikke på tida at den lille frøkena får en liten side og oppdatering på hjemmesiden din? Jo. Kanskje på tide å oppdatere bloggen også? Se på den brystkassen da Ja, hva skal man si? I dag har vi vært på trening i hall, kjørt tog, kost oss noen timer på Oslo s og litt sånn forskjellig, og hun er fortsatt kjempetrygg, sosial (nesten litt for sosial, trene på å hilse pent kanskje..), blir flinkere og flinkere til å slappe av og alt det der. Dritkul er hun! (Så sier jeg ingen ting om at hun har spist opp to pc-ledninger på to dager.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 En liten treningsfilm. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Greit, det blir dalmatiner jeg skal ha. Hun er så fantastisk søt idet hun legger seg ned og frambeina sprer seg til alle kanter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Flink! Og søt! Elsker snuten hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Sukk... Vakre, vakre dyret! Hadde det ikke vært for røytingen hadde jeg kjøpt dalmis asap! Og så flink hun er! Herre, min valp på snart 6 måneder kan ingen ting ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Greit, det blir dalmatiner jeg skal ha. Hun er så fantastisk søt idet hun legger seg ned og frambeina sprer seg til alle kanter! Hun har ikke så veldig god koordinasjon enda, så hun synes det er skikkelig hjernebry å legge seg ned fra sitt. Supervanskelig! Så da kommer det ofte fryktelig intense sukk i det hun legger seg ned, og når hun til slutt har klart det er hun såå fornøyd med seg selv. Flink! Og søt! Elsker snuten hennes! Jeg og! Den er sånn akkurat passe brunflekkete. Ser ut som at hun har dyppet nesen sin i en skål med..sjokolade? Sukk... Vakre, vakre dyret! Hadde det ikke vært for røytingen hadde jeg kjøpt dalmis asap! Og så flink hun er! Herre, min valp på snart 6 måneder kan ingen ting ennå. Ja, det var den røytingen.. Den velger jeg å ikke bekymre meg over sånn helt enda. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Knertis er 1.5 år og kan fortsatt bare "dekk" hvis jeg viser henne med en ball eller noe annet gøy, men da er det til gjengjeld klaskedekk. Og så kan hun "legge seg", og da er hun sånn søt, bløt og tung i kroppen. Men åssen shaper man inn dekk på ei bikkje som aldri legger seg ned, men er på er hele tida...? *Sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Sjokoladenese Nå ble den enda søtere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Hun er så flink! Og du også! Det ser bare naturlig og gjennomført koselig ut når dere trener. Og hun ser veldig, veldig fin ut også, syns jeg. Søtt hode og uttrykk, stram og fin i kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Så flinke dere er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts