Gå til innhold
Hundesonen.no

Toot's It's what I want


Whoopsis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er hun 9 mnd om en uke, og har akkurat startet på første løpetid. Det har gått utrolig fort! For tiden er hun en veldig glad frøken uten impulskontroll, men selv om hun gjør litt ut av seg har hun

Og hun fortsetter å imponere. I dag fikk hun være med på en fellestrening, og AnetteH tok litt bilder som jeg ser meg nødt til å stjele.. Fine maskoten det!

Hun har ikke vokst noe i det hele tatt. Jeg tror faktisk hun har tenkt til å forbli i denne størrelsen for alltid. Og nå har snille snille Marie laget film av Klimatrening fra forrige uke. Tusen t

Jeg kan ingen ting om dalmatinere, men jeg synes Klima er vakker! Utrolig pent oppstillingsbilde av henne også. Håper jeg får mulighet til å se henne igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Nå er hun 9 mnd om en uke, og har akkurat startet på første løpetid. Det har gått utrolig fort! For tiden er hun en veldig glad frøken uten impulskontroll, men selv om hun gjør litt ut av seg har hun fortsatt ingen merkelige diller og ideer. Virker som at hun er i en periode nå hvor hun har lettere for å feste seg ved teite ting som å reagere på mennesker man møter i skogen og slikt, så fremover skal jeg prøve å få gått mye turer med henne uten de andre hundene, så hun kan få etablert litt gode vaner.. Hun skal for eksempel ikke lære seg å bjeffe på andre hunder. :aww: Så gode tur-i-nabolaget-vaner og en fantastisk innkalling blir de neste månedenes hovedprosjekt, så får vi prøve å rekke en del lydighetstrening ved siden av, for hun er kjempeartig å trene med! Hun leker og greier!

DSC_0003.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0081.jpg

DSC_0082.jpg

DSC_0089.jpg

DSC_0125.jpg

DSC_0132.jpg

DSC_0260-1.jpg

DSC_0337.jpg

DSC_0499.jpg

DSC_0498.jpg

DSC_0494.jpg

DSC_0503.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, hun er så vakker den damen der :heart:

(Og nå er hun feit, så da blir dere vel fornøyde! :lol: Ikke jeg som ordnet det da, hun var på den oppfetingsleiren når jeg var i Italia. Nå har jeg bare måtte love å prøve å holde henne sånn til Lillestrøm..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg lar være å kommentere eierens sjuke vektsyn på egne hunder, og nøyer meg med å si at hun er utrolig flott! :wub:

:lol: Du skulle sett henne nå du! Det er så vidt jeg tør ta henne med ut i offentligheten.

Vi har vært en tur på vestlandet, så her kommer litt nye bilder. Det fjeset hennes altså, det er helt flubber.

DSC_0027.jpg

Partay in tha sno!

DSC_0049.jpg

DSC_0176.jpg

Fjelltur er dritkult.

DSC_0192.jpg

Heldigvis har hun noen litt bedre øyeblikk.

DSC_0180.jpg

DSC_0202.jpg

DSC_0359.jpg

Før hun igjen begynte å slenge på leppene.

DSC_0337-1.jpg

DSC_0339.jpg

Så tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta portrettbilder av henne, i håp om at jeg kunne få noe å vise frem.

DSC_0238.jpg

DSC_0242.jpg

DSC_0245.jpg

.... :huh:

Og når jeg først får ørene på riktig plass, gjemmer hun øynene sine så godt hun kan.

DSC_0251.jpg

Men som alltid, det ordnet seg nå til slutt. :ahappy::wub:

DSC_0368.jpg

DSC_0376.jpg

DSC_0378.jpg

:rolleyes2:

DSC_0384.jpg

DSC_0386.jpg

DSC_0392.jpg

DSC_0401-1.jpg

Jeg synes den er ganske fin. Selv om bildene er kornete og litt ekle.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er lekker! :heart: Er det vanlig med sånn omvendt alvevipp på øra nederst, forresten? :lol:

:lol: Eh, den nederste delen? Jeg har lite peiling på dalmatinerører, men jeg tror man finner litt forskjellig. Noen er høyt festet og tydelig trekantede, mens andre er lavere ansatt og henger mer rett ned. Så jeg regner med at den alvevippen varierer litt den og, alt ettersom hvilke øretyper de har?

Herlighet, kall inn noen med peiling.. :fear:

Kjempefiin :wub:

Men man tar da ikke bilder av en så pen hund, i så pent lys og med så fin snø - og klarer å få et stygt gjerde i bakgrunnen?? :fish:

Det var et fint gammeldags gjerde som omkranset en vakker hytte. Ikke min skyld at noen hadde surret netting rundt akkurat der jeg skulle ta bilder! Og på alle de andre lokalisasjonene jeg testet valgte Klima å se helt omtåket og fjern ut. Den hunden trenger å lære å posere.. :sleep:

Og takk! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og nå er hun feit, så da blir dere vel fornøyde! :lol: Ikke jeg som ordnet det da, hun var på den oppfetingsleiren når jeg var i Italia. Nå har jeg bare måtte love å prøve å holde henne sånn til Lillestrøm..)

Bare du ikke drar meg inn i "dere" såh :) jeg liker ikke feite bikkjer, og hadde nok nektet *host* å feta opp bikkja mi for utstilling.

Men klima er pen da :) Og det ble jo pene portrettbilder da! :D Flere bilder ønskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...