Gå til innhold
Hundesonen.no

Toot's It's what I want


Whoopsis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er hun 9 mnd om en uke, og har akkurat startet på første løpetid. Det har gått utrolig fort! For tiden er hun en veldig glad frøken uten impulskontroll, men selv om hun gjør litt ut av seg har hun

Og hun fortsetter å imponere. I dag fikk hun være med på en fellestrening, og AnetteH tok litt bilder som jeg ser meg nødt til å stjele.. Fine maskoten det!

Hun har ikke vokst noe i det hele tatt. Jeg tror faktisk hun har tenkt til å forbli i denne størrelsen for alltid. Og nå har snille snille Marie laget film av Klimatrening fra forrige uke. Tusen t

Klima debuterte i går på valpeshow kun 4 mnd og 1 dag gammel på Nordkisa, og hun ble ikke mindre enn BIR, BIG og Best in Show!! :D :D :bananas:

Kritikken:

"4 mnd. Herlig type, vakkert hode, god ørestilling, lang elegant hals, godt anlagt skulder, herlig overlinje, sterke lår, godt vinklet, utmerket kneledd, herlig benstamme og føtter. Herlig valp, som har en utor/ator(?) fremtid. Velvist."

Dommer: Marie Klepp

Hun ble også stilt i dag, og endte på BIR, BIG og 4BIS! For en fin liten valp jeg har. :wub:

Kritikken:

"4 mnd, velbygget, med tydelig kjønnspreg, exc valp. Linjevakkert hode, bred flott underkjeve, pene øyne og ører, elegant hals, velkroppet. Meget bra benstamme, vinkler, utmerkede poter, tydelig flekket, lever, utmerket temp, flott fremvist."

Dommer: Arnstein Hagen

Bilde fra gruppen i dag.

560408_10150839812772406_612532405_9939499_2028348967_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke vokst noe i det hele tatt. Jeg tror faktisk hun har tenkt til å forbli i denne størrelsen for alltid. :aww:

Og nå har snille snille Marie laget film av Klimatrening fra forrige uke. Tusen takk! :flowers:

Herlig å se, så flinke dere er! : D

Grattis med supre resultater i helgen!

Herregud - jeg tror du er lurt! Det der er da ikke en vimsete dalmis-maskot, men en talentfull liten brukshund :D

Neida, seriøst. Det der ser helt vannvittig bra ut, og jeg tror du må lete etter ny maskot :lol: Helt rått å se en prikk så fokusert, det er jammen ikke alt for ofte man snubler over gitt! Helt vannvittig godt jobber, jeg er utrolig imponert - og sender neste valp til deg i sånn 6 mnd :lol:

Glemmesak! Jeg skal klå på den valpen før den blir så stor! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken:

"4 mnd. Herlig type, vakkert hode, god ørestilling, lang elegant hals, godt anlagt skulder, herlig overlinje, sterke lår, godt vinklet, utmerket kneledd, herlig benstamme og føtter. Herlig valp, som har en utor/ator(?) fremtid. Velvist."

Tror det ordet som er uklart skal være STOR..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker! :D

Gratulerer :D

Godt det ble bemerket at hun lever i den siste kritikken! :P(jada, vet det siktes til fargen altså.)

:lol: Akkurat det pleier ikke akkurat å være noe problem..

Tror det ordet som er uklart skal være STOR..? :-)

jeg tror også det er stor :P

Det har jeg ikke tenkt på en gang! En fryktelig rar s i så fall. :aww: Men det høres mer riktig ut enn mine forslag, så vi går for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ordet som er uklart skal være STOR..? :-)

jeg tror også det er stor :P

Jeg var grisefornøyd fordi jeg endelig klarte å hjelpe noen med en kritikk (jeg er grønn på sånt), så kom dere begge før meg. Sukk. Men ja, jeg stemmer også for stor!

Fiiiiin hund, altså! Og digger navnet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :D

Jeg var grisefornøyd fordi jeg endelig klarte å hjelpe noen med en kritikk (jeg er grønn på sånt), så kom dere begge før meg. Sukk. Men ja, jeg stemmer også for stor!

Fiiiiin hund, altså! Og digger navnet!

:lol: Men den bokstaven så IKKE ut som en s altså. Sånn til mitt forsvar.

Takk, jeg og! Så klart.

Så moro at det gikk bra idag også - selv om det ikke var dekning på mobilen! Men hun er et nydelig prikkedyr da!

Det å se ned på mobilen sin full av forhåpninger, mens det sakte men sikkert går opp for en at det står et rødt kryss der dekningen skulle vært... Smertefult var det i hvert fall. Jeg var litt sånn her inni meg: :frantics: . Muligens litt utenpå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å se ned på mobilen sin full av forhåpninger, mens det sakte men sikkert går opp for en at det står et rødt kryss der dekningen skulle vært... Smertefult var det i hvert fall. Jeg var litt sånn her inni meg: :frantics: . Muligens litt utenpå også.

Å neida, så ikke antydning til det - du var jo selve urbildet på den totale indre zen-roen med en urokkelig fattethet :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med utrolig flotte resultater fra helgen :)

De videoene du la ut var fantastiske! Så utrolig inspirerende og se hvor engasjert og flinke dere er! Det blir en brukanes maskot dette ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...