Gå til innhold
Hundesonen.no

Toot's It's what I want


Whoopsis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er hun 9 mnd om en uke, og har akkurat startet på første løpetid. Det har gått utrolig fort! For tiden er hun en veldig glad frøken uten impulskontroll, men selv om hun gjør litt ut av seg har hun

Og hun fortsetter å imponere. I dag fikk hun være med på en fellestrening, og AnetteH tok litt bilder som jeg ser meg nødt til å stjele.. Fine maskoten det!

Hun har ikke vokst noe i det hele tatt. Jeg tror faktisk hun har tenkt til å forbli i denne størrelsen for alltid. Og nå har snille snille Marie laget film av Klimatrening fra forrige uke. Tusen t

Takker! Ja, jeg tror det kan bli liv i heimen nå.. :lol:

Grattis med dalmis! Mora har jeg hilset en god del på, trivelig dame det der! Og Aase Jacobsen er veldig trivelig :-) En flott oppdretter.

Så bra å høre! :ahappy: Ja, jeg er veldig fornøyd foreløbig! Snakk om å legge alt til rette for meg.

Litt bilder stjålet av Åsa Fagerlund:

522960_10150639846577406_612532405_9486691_445950744_n.jpg

547868_10150639887812406_612532405_9486836_1947970164_n.jpg

I dag:

524635_10150649016647406_612532405_9522308_169326220_n.jpg

536696_10150649016902406_612532405_9522309_1271008587_n.jpg

Sånn! Mer bilder til helgen, jeg må bare finne den der kameraladeren.. Ikke lenge igjen nå!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om hun sjarmerer de fleste på sin vei, etter hva jeg har hørt til nå. Og det overrasker meg ikke! :wub:

Her er forresten sangen hun er oppkalt etter:

Kan ikke si at jeg elsket sangen første gangen jeg hørte den, men den vokser på meg altså. Og den passer jo ikke så aller verst til situasjonen heller. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun på plass! Hittil (eh, i løpet av den siste timen eller noe sånt) virker hun som en frøken med mye bein i nesa, det tok for eksempel ikke lang tid før hun hang i skinnet på Opsis. Gleder meg til å bli bedre kjent med henne i morgen, nå har de sloknet hele gjengen her.. Men hun virker som en tillitsfull frøken, og jeg synes allerede det virker som at hun har en del attitude, og en haug med egne meninger. Jeg tror hun og Opsis kommer til å få det ekstremt mye gøy, med eller uten min velsignelse. Så det blir spennende.. Veldig spent på hvor selvstendig hun er, foreløbig har hun ikke hatt noe problem med å vandre rundt på egenhånd i hvert fall. Men jeg har det med å ende opp med selvstendige hunder, så det er vel ingen overraskelse. :aww:

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

DSC_0062.jpg

Vi prøvde oss på noen oppstillingsbilder, og de kommer så fort de blir lagt ut. Selv om jeg ikke er så optimistisk mtp resultatet, hun var ikke sånn veldig begeistra. :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: gratulerer med å få henne i hus :D Er hun så selvstendig at hun ikke følger etter deg om du går på do og sånn eller? (Det er slik jeg måler selvstendighet nemlig :lol: )

Aner ikke. :lol: Nå sover hun, så nå hadde hun ikke brydd seg (det har jeg testa :P ), men jeg troor hun hadde fulgt med om hun hadde vært våken. Så ikke så ille! Da hadde jeg blitt litt bekymret. Hva er vanlig 10-ukers-dalmatineroppførsel når det gjelder dogåingsselvstendighet?

Det er så rart å ha en hund som ikke reagerer når jeg roper. Hvordan er det meningen at man skal ha kontroll på disse her da?? (Skulle aldri trodd at det kun er 1 1/2 år siden jeg hadde valp sist. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper følger etter meg til do fortsatt :lol: men ikke hver gang lenger da. Men de første årene gjorde han det hele tiden, ikke for ingenting at jeg kaller ham min personlige klegg :P Hadde ham med inn på badet da jeg dusjet det første året og. Men det var mer fordi jeg ville ha kontroll på at han ikke åpnet ytterdøren eller fant på tullball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser fantastisk flott ut - den damen der kommer til å bli en superstjerne med tiden! :D

...og følger hun deg ikke til do, da blir jeg sjokkert og sjalu altså - og da må du spørre Åsa hva som har skjedd for noe :lol: Euro er sånn 3 år, og følger meg all over enda han :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...