Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Åh, det er så gøy. Satt å lo høyt for meg selv i går da jeg så det. Makan til suppehuer, hele gjengen. Liker 3 personer der inne jeg, Nina, Stian og Fredrik :D Jeg elsker virkelig drama, men blir litt lei av Andreas, herregud for en gjøk! Likevel- JEG GLEDER MEG TIL I KVELD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre personer som aldri må ut: Iselin, Dennis og Andreas. Det er jo DE som ER underholdningen der inne! Stian må heller aldri ut, fordi han er så herlig :ahappy:

Enig. Og så liker jeg Nina og Camilla godt av jentene - de virker nokså sympatiske. Alina har jeg laangt opp i halsen, grøss. Må forøvrig innrømme at Tommy var riiimelig kjekk da han ble presentert i cowboyoutfit. Han burde gå sånn hele tiden. Jupp.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og så liker jeg Nina og Camilla godt av jentene - de virker nokså sympatiske. Alina har jeg laangt opp i halsen, grøss. Må forøvrig innrømme at Tommy var riiimelig kjekk da han ble presentert i cowboyoutfit. Han burde gå sånn hele tiden. Jupp.

Enig! heeeeit :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg ihjel av all banningen og stygge ord som kommer ut av Alina! Ingenting slår nordlandsdialekten på det punktet. :D

:lol: :lol: Jeg og, kjente meg litt igjen i flekkene :P Men jeg irriterer meg grenseløst over at Alina må legge til en t på slutten av hvert 3. ord hun sier. "Fredrik og Kamilla e så usikkert", "JA Æ E fette gammelt, å æ har nån år på ræva (...)"

Hun ødelegger hele fine tromsø-dialekten jo. Det ene øyeblikket høres hun ut som hun er født og oppvokst på hurtigrutekaia i Tromsø, og det neste høres hun ut som tilflyttet pakistaner som kom flyttende oppover for 6mnd siden!

Dessuten syns jeg hun ser forferdelig gammel ut veldig ofte? Minner mer om en 35åring enn en 23åring av og til :S Kanskje hun burde passe seg for sola :P

Liker ikke Kristin, hun oppfører seg som en klassisk "jeg er kul og hør på meg" sjefsbitch.

Dessuten, at hun nektet å si hvem som hadde sagt det med Alina til henne, det gjør meg skeptisk. Får se i løpet av uka om hun klarer å rette opp inntrykket, men nei, liker henne ikke.

Jeg likte henne helt til det der dramaet igår. Man ser jo på henne at hun og Dennis har funnet ut at de skal sette sammen Andreas og Kamilla. De sa det jo i kamera og, at om de sto sammen kom de fire til å være såååå ****** sterke og ingen kunne gjøre dem noe da liksom. Lurer på hvordan de skal snike seg unna den... Men det blir vel kanskje ikke såå vanskelig, Andreas er jo ikke akkurat den "smarteste kniven i skuffa" han heller :lol:

Btw lo jeg godt av Iselin da de skulle male han nye (Mannebeinet med stor M!). Hun starter med å si til kamera: "Kunst for meg er såå kjedelig, det er sånn som de gjorde i gamledager, hihi. eller for folk som henger litt etter liksom"

... også maler de mannebeinet,

og Iselin uttrykker til kamera: "Jeg syns egentlig det var veldig morsomt å male, jeg ble faktisk imponert over mine kunstneriske ferdigheter, hihihi"

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis er for ekkelt (:P) til å være god underholdning. :aww:

Jeg tror Kristin og Dennis bare diktet opp det med at det var alina som ville ha immunitet. Selv om jeg ikke helt forstår motivasjonen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt!

Jeg stusser litt på at alle stoler 100% på hverandre jeg... etter en uke liksom! :lol: jeg stoler ikke 100% på noen egentlig, sånn bortsett fra nærmeste familie.

De elsket hverandre etter en dag så.. :ermm:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-6-iselin-blir-malt-i-tissen-og-er-fryktelig-lei-seg-fordi-hun-ikke-skjonner-reglene/

Dennis innrømmer til kamera at det var hans skyld at Kristin påstod at Alina hadde prøvd å gå bak ryggen til Andreas, da det som egentlig skjedde var at Iselin prøvde å gå bak ryggen til Are.Andreas lukter lunta som stakk ut av Dennis, Are sier noe som ikke er mulig å forstå. Fordi dialekten hans er uforståelig. Og fordi han lesper. Og fordi han er så provoserende å se og høre på at man ikke gidder å høre etter...

..

Iselin er sint på Are og kjefter på ham. Han prøver å forklare henne at guttene er i flertall og at en av dem må gå denne uken. Iselin: «Men forrige uke skulle guttene stelle seg bak jentene og denne uken skal jentene stelle seg bak guttene, påstår du nå at guttene kan bli til jenter» og brister ut i gråt.Are forteller at han er lei av henne til kamera. Mens vi får se bilder av at han trøster henne mens han ler.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...