Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

Off, i dag har jeg sett hele episoden, i går hadde jeg det bare på i bakgrunn. Men altså, hun Iselin :| Det er jo fullstendig mørkt! Og så fikk jeg skikkelig homovibber fra han Bjørnar. Er jo derfor han ikke klarer å være naturlig, han er jo homo!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Jeg syntes litt synd på Iselin, må være ganske flaut å sitte slik som på pandoras eske. Men hun virket dessverre ikke noe smartere av den grun.

Hvis Stian ryker i morgen blir jeg sur. Ut med Mr.Høy-på-pæra/Ken/Are :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet. :) Jeg så der et år, men nå har jeg flytta ut i skogen og har bare mobilt bredbånd som går kjeeeeempeesakte.

Hmm.. Tror jeg må ta en prat med han du bor med altså, kan ikke nekte Paradise TO dager på rad. :angry:

Han fikk litt kontakt med jenta. Virket litt småforelsket til og med. Men hu sa under pandoras eske at hun stolte mest på Stian, så da ble han lei seg. Men senere i episoden fikk han god kontakt med Iselin som var furt fordi Are var rasshøl.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Andreas og Dennis:

D: "Men jeg begynner å bli frustrert, jeg, nå."

A: "Seksuelt?"

D: "Jah, ooofff."

A: "Jeg har bare gitt opp det der for lengst."

D: "Du har bare gitt opp?!"

A: "Ja, tror du det er lett med hu der, eller? Hu kjører sitt eget løp liksom, det ække muulig."

D: "Men hvis ho sover, da, så kan du jo bare "lirke'n inn". :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Dere "klager" fælt, men noe ett eller annet fengende må det jo være siden dere gidder å se på det. :lol:

Var ikke ment som klaging fra min side, iallefall.

Personlig ser jeg ikke på det fordi det interesserer meg eller at jeg blir oppslukt i spillet, for meg er det ren underholdning på deres bekostning. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler og ler av den bloggen! Det er jo akkurat sånn det er, det ser ut som det er prøvd å skrive det på en hjernedød måte, men det ER jo sånn! :D

Andreas syns det er skjipt at Alina stenger ham ute. Hun syns det er digg at han forstår at det kun er spill mellom dem. Noe han helt tydelig ikke gjør. Så skryter han på seg at det er jævlig chill å kose med en pute. Nok en gang prøver han seg på å være en sånn artig skrue. Død over påtatte eksentrikere, sier jeg. «Jævlig læx», sier han nok en gang, kanskje for å overbevise seg selv om at han er en sånn en vittigper.

Jeg er litt enig. Syns så langt at Andreas noen ganger er litt påtatt morsom, men jeg må si at jo mer jeg ser, desto morsommere syns jeg han er. Gjenstår å finne ut om han prøver for hardt eller om han bare ER sånn.

Jeg ler høyt for første gang når Stian overdrevent styrter resten av appelsinjuicen for å styrke seg, når hans partner forsvinner på date med sjetteplassen i skateboard. Som om han er en politimann i en bar i en åttitallsfilm som akkurat har blitt suspendert, men likevel bestemmer seg for å finne ut hvem skurken er på egen hånd.

Jaaaaa!! HAHAHA!! :jump:

Edit. Altså. Se på mopedbarten da. Det er jo ikke fint?

Dennis2-960x539.png?18b19d

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg og digger den bloggen!

Jeg digger det her: "Så skryter han på seg at det er ****** chill å kose med en pute. Nok en gang prøver han seg på å være en sånn artig skrue. Død over påtatte eksentrikere, sier jeg."

Mens alle dere andre sitter og irriterer dere over blondinen (som jeg bare synes synd på), så synes jeg han Andreas virker som en idiot.

I kveld skal jeg se hele episoden av Paradise! :D

Endret av :)Kine
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min gulity pleasure. PH! :wub: Jeg ler høyt under hver episode! Går somregel lei litt uti sesongen, spesielt om de driver å sender veldig mange nye inn og det bare blir surving, men yep. Aldri likt slikt egentlig, men akkurat paradise fenger litt. Huff, jeg skammer meg!

Hvem som er sterke og svake syns jeg er tidlig å si, veldig spent på hvem som ryker ut.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syntes faktisk litt synd på Iselin i går under Pandoras og etterpå, tydelig at hun kanskje har stolt litt for mye på at Are er grei gutt.

Håper at Iselin velger Bjørnar over Are under seremonien, da tror jeg at:

- Bjørnar får større sjans til å komme inn i guttegjengen om Are går ut

- Iselin kan bevise at hun tar egne valg og ikke bare er helt blåst og står der som et nek og velger Are

Jeg må også si at det var Bjørnar jeg kjente da jeg var fjortis, men har ikke hatt noen kontakt på mange mange år. Jeg syns han er litt kjedelig der inne, men samtidig, jeg tror jeg hadde vært på samme måte, litt tilbakeholden i starten. Jeg håper han åpner seg mer og slapper av om han kommer gjennom første seremonien, litt fordi jeg syns det er kleint og morsomt å se en "kjent" på TV :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Ja, jeg syntes faktisk litt synd på Iselin i går under Pandoras og etterpå, tydelig at hun kanskje har stolt litt for mye på at Are er grei gutt.

Håper at Iselin velger Bjørnar over Are under seremonien, da tror jeg at:

- Bjørnar får større sjans til å komme inn i guttegjengen om Are går ut

- Iselin kan bevise at hun tar egne valg og ikke bare er helt blåst og står der som et nek og velger Are

Jeg må også si at det var Bjørnar jeg kjente da jeg var fjortis, men har ikke hatt noen kontakt på mange mange år. Jeg syns han er litt kjedelig der inne, men samtidig, jeg tror jeg hadde vært på samme måte, litt tilbakeholden i starten. Jeg håper han åpner seg mer og slapper av om han kommer gjennom første seremonien, litt fordi jeg syns det er kleint og morsomt å se en "kjent" på TV :whistle:

En ting er at man sier man hadde vært litt tilbakeholden og slik selv, men du hadde vel ikke meldt deg inn på Paradise Hotel når du er slik heller? :D

Du vet jo veldig godt hva det er du går til når det har gått såpass mange sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant :) Kan jo hende han trodde det skulle føles annerledes osv.

Og nei, det er mange grunner til at jeg aldri har meldt meg på, de hadde nok sett på meg som skikkelig snål, jeg var aldri sånn "kul" og råååå liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Iselin velger Bjørnar over Are under seremonien, da tror jeg at:

- Bjørnar får større sjans til å komme inn i guttegjengen om Are går ut

- Iselin kan bevise at hun tar egne valg og ikke bare er helt blåst og står der som et nek og velger Are

Veldig enig :)

Men jeg tror fortsatt at Bjørnar er litt skeiv altså :aww: Jeg blir vel nødt til å se dagens episode da, bare for å se om jeg forandrer mening :whistle::lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Bjørnar jeg også vet hvem er. Vi har vokst opp på samme sted, så da må jeg jo heie på han! Jeg kjenner han overhodet ikke da. :P Enig at han kanskje så liiiitt femi ut innimellom. (Av de 15 minuttene jeg har sett. :P )

Jeg har ikke klart å lære meg navna på alle de andre enda. Synes noen av de jentene ser veldig like ut. Er det Dennis som har "bart"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kunst for meg, er sååå kjedelig. det er sånn de gjorde i gamledager "

Neste uke så bra ut! :D Synd det er helg i mellomtiden :P

Helt OK at Bjørn dro. Hadde vel ønsket at Ken dro, men den gang ei. Neste uke håper jeg isdronningen drar. Hu er så bitch :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...