Gå til innhold
Hundesonen.no

Rosa treningsvest


Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sikkert kjøpt alle

ååå, nå vet jeg ikke lenger hvilken jeg skal velge, for mange fine vester ( )

Det er definitivt det kjekkeste ved disse vestene!

Hva har du gjort? :o

Neida, ingen ting! Jeg dobbeltpostet feil, fant ikke noe i den elitehund greia, til jeg innså Berra ikke var en hund men et merke :icon_redface:

Enda ikke kjøpt noe, jeg har jo egentlig forbudt å kjøpe noe denne mnd- Så kanskje vente til du og Ozzy har fått deres vester og kan fortelle om den- Siden den var så fiin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lenge sugen på Rebel vesten, men dessverre så har den delt rygglomme og det synes jeg er dumt, selv om det sikkert bare er å sprette opp på midten.

Selv driver jeg å har verdens problem med å bestemme meg for om jeg vil ha en Berra eller en Dog Tech, men jeg skal ha rød da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delt rygglomme? Hæ liksom?

De fleste treningsvester (alle?) har jo ei lomme bak man kan ha draleker og sånt i, sant? På flere av modellene er lomma delt i to, sånn at du ikke har gjennomgående lomme, men må putte noe inn bak til venstre og bak til høyre. Derfor har jeg tatt bort sømmen midt på som deler lomma, sånn at jeg kan smekke ut biteskinnet uten å vikle med det fordi det må ligge sammenrulla på en av sidene.

Comprende? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste treningsvester (alle?) har jo ei lomme bak man kan ha draleker og sånt i, sant? På flere av modellene er lomma delt i to, sånn at du ikke har gjennomgående lomme, men må putte noe inn bak til venstre og bak til høyre. Derfor har jeg tatt bort sømmen midt på som deler lomma, sånn at jeg kan smekke ut biteskinnet uten å vikle med det fordi det må ligge sammenrulla på en av sidene.

Comprende? :lol:

Aaaha! Jeg har aldri hatt treningsvest jeg, så jeg visste ikke de hadde lomme bak :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vest fra DogTech med delt rygglomme, og jeg har spretta den opp. Fungerer som bare det, altså. :)

Visste ikke at den også har det :) men jeg har fått tips om at det er en av de som har størst plass i lommene.

Fikk et annet luksusproblem her; ungene syntes at jeg skal ha blå vest ...

Det er definitivt det kjekkeste ved disse vestene! :D

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at den også har det :) men jeg har fått tips om at det er en av de som har størst plass i lommene.

Fikk et annet luksusproblem her; ungene syntes at jeg skal ha blå vest ...

Den har diiigre lommer! Jeg er veldig fornøyd, det eneste som irriterer meg litt, er at glidelåsen nede har en tendens til å åpne seg oppover, så hvis en er litt over hakket engasjert, står du der plutselig med vesten åpen med magen ut ala "vaktmesteren". :lol:

vaktmet.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste treningsvester (alle?) har jo ei lomme bak man kan ha draleker og sånt i, sant? På flere av modellene er lomma delt i to, sånn at du ikke har gjennomgående lomme, men må putte noe inn bak til venstre og bak til høyre. Derfor har jeg tatt bort sømmen midt på som deler lomma, sånn at jeg kan smekke ut biteskinnet uten å vikle med det fordi det må ligge sammenrulla på en av sidene.

Comprende? :lol:

Har du den samme som meg? Lenge siden du bestilte den? For på min er det bare en lomme bak...

Hvordan er dogtech i størrelser? Jeg bruker nå 40/42, L? Eller XL?

Litt stor i størrelsen! Jeg er 36-38/m og har s i vesten :) Og har tilogmed plass til boblejakke under den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...