Gå til innhold
Hundesonen.no

Rosa treningsvest


Recommended Posts

Jeg heller mot den siste jeg også, rett og slett fordi glidelåsen går mye lengre ned :lol:

Er ikke det fordi glidelåsen er dobbel og dratt litt opp bare på det øverste bildet? Min Euro Joe er i alle fall sånn, dobbel liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sikkert kjøpt alle

ååå, nå vet jeg ikke lenger hvilken jeg skal velge, for mange fine vester ( )

Det er definitivt det kjekkeste ved disse vestene!

Dobbel? Som i at det er glidelås oppå og nede? Virker ut som om det er sånn på alle :) Men det virker som om at det er mer "stoff enn glidelås" om du skjønner? Ser sånn her ut på dette bildet.

Rosa%20siden.jpg

Herregud så dårlig jeg er på å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel? Som i at det er glidelås oppå og nede? Virker ut som om det er sånn på alle :) Men det virker som om at det er mer "stoff enn glidelås" om du skjønner? Ser sånn her ut på dette bildet.

Rosa%20siden.jpg

Herregud så dårlig jeg er på å forklare.

Ja, jeg skjønner. Og ja, sånn dobbel :P Er så dårlige bilder av vestene, så går ikke an å se om glidelåsen kan trekkes helt ned. Om det er tilfelle, at stoffet er lenger enn glidelåsen hadde jeg også gått for den nederste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på dette bildet av Eurojoe

283_Rebel_hundef_rervest_svart_rosa_1.jpg

Og den kan trekkes ganske langt ned jo, glidelåsen! Da frister den litt... Spesielt siden man kan trekke den inn ved midjen, og ikke så langt ned som på dogtech og berra sine, som gjør at man får litt finere former :aww: Igjen, hardt å være overfladisk...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt en brun treningsvest fra Berra i Finland i størrelse masse xxx small :lol: Prøvde M til Berra på en butikk i Norge, og jeg skulle gjerne hatt en Small uten alle x'ene foran. Spent på om den passer. I følge måletabellen deres skulle den det da.. Den er enda ikke kommet. 500 kr betalte jeg for den.

Har du fått din :) ?

En ting til Lill rosa lommer og feite godbiter gir fine flekker som syns godt

VELDIG godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...