Gå til innhold
Hundesonen.no

Rosa treningsvest


Recommended Posts

Har du den samme som meg? Lenge siden du bestilte den? For på min er det bare en lomme bak...

Jeg kjøpte den på stand på NKK Hamar for noen år siden. :) Har ikke noe bevisst forhold til merket heller, men kjente igjen logoen på en av dem som var lenka opp her. Da har de nok fått tilstrekkelig med tilbakemeldinger til at de endra på utforminga.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sikkert kjøpt alle

ååå, nå vet jeg ikke lenger hvilken jeg skal velge, for mange fine vester ( )

Det er definitivt det kjekkeste ved disse vestene!

Litt stor i størrelsen! Jeg er 36-38/m og har s i vesten :) Og har tilogmed plass til boblejakke under den :P

Synes alle slike vester er store i str jeg. Berra er vel de eneste som har såpass små str som kan passe oss uten at vi drukner en varm ettermiddag i t-skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den på stand på NKK Hamar for noen år siden. :) Har ikke noe bevisst forhold til merket heller, men kjente igjen logoen på en av dem som var lenka opp her. Da har de nok fått tilstrekkelig med tilbakemeldinger til at de endra på utforminga.

Aha! Jeg kjøpte min i høst ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å vil ha roooooosa fin fest...selvommjeg strengt tatt ikke trener det...men kan jo være litt praktisk og så slipper manå stappe ting i jakkelommer som er for små...hmmm... Fin unskyldning! Pluss at Leo helt sikkert det er fprnuftig, det er jo trossmalt til/for ham man trenger vest.... Mhm...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Skal jeg gjøre. Så det ikke er noen missforståelser, så jobber jeg ikke hos Tass, men i en dyrebutikk :)

Men kan sikkert sende den i posten om du ikke bor i vestfold. :)

Aner ikke om det går å bestille rett fra Tass, send en mail å hør :) kunde@refleksprofil.no

Noen som vet om Ozzy vesten har kommet for salg? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som selger ut noen fra Euro Joe, har i rosa, blå og rød. Er veldig fornøyd med min rosa som er i L, alle de rosa mener jeg er i L. Bare sånn indikasjon, jeg er ikke så høy, 165 cm (men tilsvarende brei da *kremt*) og L-størrelsen sitter som støpt. Tror hun tar 600,- utenom frakt.

195.jpg

Edit: har hatt Gappay lenge, men den sitter ikke like bra, er faktisk mer fornøyd med Euro Joe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg Hurrta sin rosa fra Canis. Gleder meg til den kommer:-) Med gavekort på 500 + 10% rabatt ble det så billig som bare det.

Er spent på størrelsen. Etter at jeg sluttet å røyke har jeg lagt en god del på meg. Og jeg får absolutt alt i overkroppen. Tynn ræv og normale lår, men er bred som ei låvedør der oppe. Bestilte XL. Vil ha slik at den kan tas utpå andre jakke og. Er det noen som vet hvordan str er på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh rosa er kult! Skulle ønske jeg trente hund :P jeg har en vanlig fiskevest som ser ut som en slik hundevest (til og med lommer på ryggen!), og det bruker jeg nå og da når jeg er på hundetreff. :)

Trener ikke så mye jeg da. Kulhetsfaktoren er viktigst ;-)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, SÅ enkelt! Har liksom sett alle steder utenom Canis (av prinsipp selvsagt :aww:) denne skal bestilles :aww:

Jeg handler ikke via canis før det skulle oppstå en skikkelig krise som gjorde at jeg MÅTTE bestille noe derfra, så jeg forstår godt du ser andre steder først.

Heldigvis er det mange som fører Hurtta-merket, blant annet divinedog (som du allerede fikk en link på kunne jeg se)

Jeg lurer hvordan størrelsene er, noen som vet noe om det? Jeg har lyst på en, men ikke rosa for DET hadde jeg ikke kledt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt en brun treningsvest fra Berra i Finland i størrelse masse xxx small :lol: Prøvde M til Berra på en butikk i Norge, og jeg skulle gjerne hatt en Small uten alle x'ene foran. Spent på om den passer. I følge måletabellen deres skulle den det da.. Den er enda ikke kommet. 500 kr betalte jeg for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Bestilt en brun treningsvest fra Berra i Finland i størrelse masse xxx small :lol: Prøvde M til Berra på en butikk i Norge, og jeg skulle gjerne hatt en Small uten alle x'ene foran. Spent på om den passer. I følge måletabellen deres skulle den det da.. Den er enda ikke kommet. 500 kr betalte jeg for den.

Kan gjerne legge ved en link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som selger ut noen fra Euro Joe, har i rosa, blå og rød. Er veldig fornøyd med min rosa som er i L, alle de rosa mener jeg er i L. Bare sånn indikasjon, jeg er ikke så høy, 165 cm (men tilsvarende brei da *kremt*) og L-størrelsen sitter som støpt. Tror hun tar 600,- utenom frakt.

195.jpg

Edit: har hatt Gappay lenge, men den sitter ikke like bra, er faktisk mer fornøyd med Euro Joe.

Alle rosa er ikke i Large. :) De kan også fåes her:

http://www.sportshund-norge.no/products/rebel-hundeforervest-svartrosa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige nyheter!

" Hei!

I første omgang lager vi dem bare i sort farge. Vi har ikke lykkes med innfarging eller i å finne et stoff i rosa farge som kan brukes.

Vestene kommer til lager i begynnelsen av juni"

De hadde med den rosa vest for å vise frem når de var innom jobben sist, men da fungerer vel ikke stoffet likevel. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg klarer ikke å bestemme meg mellom denne

Rosa%20foran.jpg

og denne

pinkki_light1.jpg

Har hengt meg litt opp i det Sandra sa om vaktmester-effekten :lol: Og sant det ikke spiller noe rolle hvilken jeg kler best siden den skal bare brukes på treninger og i skogen? Sant :whistle: Hardt å være så overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...