SaraS Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Oh mye fine terriere! Fineste gruppa det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Rakk akkurat ikke å se bedliss Men likte kerry blue terrieren! Men så synes jeg den rasen er knallfin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nei den MT var lite pen, redd var den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Lurer på hvor mange av dem som har fiksede ører og eller hale jeg, ikke så mye bevegelse der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Så rart den manchester terrieren bevegde seg :S Eller skal de kanskje bevege seg sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hakker det hos dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Norfolken(? den med hengeører) var knall fin, og jeg liker ikke rasen en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hakker det hos dere? Jaa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hakker litt innimellom, er sikkert ganske mange som prøver å se på én gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Så rart den manchester terrieren bevegde seg :S Eller skal de kanskje bevege seg sånn? Ja de skal ha litt "hackney movements" hvis det var det du mente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Norrisen var sjarmerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ja de skal ha litt "hackney movements" hvis det var det du mente? Ja. Likte den ikke uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hakker det hos dere? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hakker det hos dere? Har ikke hatt noe problem fram til nå, men nå begynte den plutselig å hakke litt, ja. Tenkte kanskje vi skulle slippe unna siden de sender via YouTube i år, og jeg tenkte kanskje det var bedre kapasitet der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Kerry blue og irsk terrier er mine favoritter i denne gruppa. Får ikke sett resten da, så jeg regner med at jeg får med meg gruppevinneren her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Wow, var ikke parsonen veldig høy`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Gleder meg til hound-gruppen! Når jeg var på Crufts sovnet jeg på tribunen under terrier-gruppen, og våknet opp en halvtime senere og de holdt fortsatt på Heier forøvrig på kerryen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Stilig skotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg liker ikke slik behandling som skotten får fra bordet og ned. Men pen skotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Heia skotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Fin skotte - og jeg pleier ikke vanligvis å like sånne skjørtehunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvis det hakker så reduser oppløsningen dere ser det i da vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Parsonen var pen og slank, men manglet kanskje litt it-factor. Også så den litt høy ut i lenden eller noe, det var noe med ryggen jeg ikke fikk helt taket på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ja. Likte den ikke uansett Ikke jeg heller Heier litt på sealyham'en med den stygge halen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Norrisen var sjarmerende Hun er ofte det hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts