Guest Yellow Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Frokost: Banan og et glass vann. Ellers skal jeg spise frukt som druer eller nektarin som mellommåltid. Middag blir i dag: Indrefilet av svin, beanaise, pommes frites og masse isbergsalat til. Sausen ble orange siden jeg egentlig ikke ser på smør og melk som noe usunt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Har ikke klart å holde meg unna godis, og har gått opp de kiloene jeg var flink til å gå ned. Men nå er det slutt! Spist rå blomkål som snacks i stedet for godis, og drukket appelsinjuice og vann i stedet for brus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Har blitt masse godis denne uken ... Men trente styrke på mandag, jogget på tirsdag, syklet roolig tur i går og syklet fire mil i dag (fordelt på to turer). Det høres ikke så mye ut kanskje, men å sykle to mil i strekk på terrengsykkel med traktordekk og superdempere er tuuuungt. Så jeg er fornøyd jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Dødelig støl i ryggen idag etter i går. Gikk ut i hagen og varmet opp 2-3 minutter, gjorde deretter 6 + 6 + 6 armhevinger, 100 knebøy, og en øvelse for rumpa. Nå kokkeleres det middag! Så skal jeg kose meg med en lion-sjokolade, for den har jeg fortjent! Ikke spist sjokolade siden forrige fredag nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Dødelig støl i ryggen idag etter i går. Gikk ut i hagen og varmet opp 2-3 minutter, gjorde deretter 6 + 6 + 6 armhevinger, 100 knebøy, og en øvelse for rumpa. Nå kokkeleres det middag! Så skal jeg kose meg med en lion-sjokolade, for den har jeg fortjent! Ikke spist sjokolade siden forrige fredag nå Kjempeflink! Kos deg masse med kjempegod sjokolade! Styrketrening er så gøy - mye mye morsommere enn teit kondisjonstrening. Derfor har jeg kuttet litt ned på styrken og fokuserer på utholdenhet for tiden - baah -, for jeg har aldri problemer med å få trent nok styrke, mens utholdenheten aalltid blir nedprioritert. Jeg elsker å være gjennomvåt av svette, men ikke med blodsmak i munnen og hikstende etter luft *hmpf*. Men det må til, gitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hehe, helt enig! Jeg gjør sjelden utholdenhetstrening, så 100 repetisjoner av hva som helst er helt grusomt for meg Men jeg vil gjerne ha litt funksjonell styrke også, og ikke kjøre meg helt fast i vektene. Samt det er jo bra for å speede opp forbrenningen litt i det vanskelige området, hehehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Jobber "frivillig" og ubetalt på kveldstid, er her inne og snuser isteden for å jobbe... *lukker browser og returnerer til jobb med et sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Frokosten var bestemors hjemmelagede tykke lefser, jeg satt barnevakt halvannen time på morgenen og siden jeg ikke kjente at jeg gadd by de på mat siden de skulle ha lunch etterpå, så ble det lefser på oss alle. Middag var skikkelig lavkarbo, sprø deilige kyllingvinger med seterrømme og broccoli ved siden. Så kom dessert i form av en hel rull lovehearts og en røyk. Må virkelig starte på lavkarbo for fullt igjen snart, dette er ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Jeg koker poteter og skal ha fiskepinner av torsk (ikke de tullefiskepinnene) til. Drikker vann til maten. men jeg har spist fem knekkebrød med nugatti idag, av den enkle grunn at jeg ikke hadde annet pålegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Jeg har spist en hel pose Nidar favoritter fordelt utover på denne uka (delt med sambo)! Fantastisk digg, men ikke en del av sunnhetsplanen Jeg har trent hver dag denne uken. Tre håndballtreninger på 1,5 time og en tøff spinningtime på 1 time. Og i helgen blir det styrkeøvelser. Stolt Jeg føler meg utrolig mye bedre enn forrige uke som bare var fyll og fest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 *grønn skrift* Vaffel og sjokolademuffins fordi det er fredag. Nam nam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Frokost var to skiver med smør, leverpostei og majones, og nå skal jeg ut på tissetur med Lilli og ta meg en røyk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Gått god tur med Issi og har spist jevnt og lite idag, og druer som snacks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Fått to jobbtilbud uten å ha søkt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Fått to jobbtilbud uten å ha søkt Kjerring! (Neida, jeg er bare misunnelig.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Har visst om en skriveoppgave i 6 uker, men begynner i dag. Den skal leveres i morgen. Lenge leve latskapen! Var på generalforsamling med foreningen min i går, og klarte å motstå å smake på kjeks og annen drittmat! Stolt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Denne tråden hadde jeg glemt. Får bidra litt da Har trent meg selv og hundene fysisk på tur, samt lp trening med begge pelsene denne uka. Trene meg selv i dag siden Dany skal røntges og derfor allikevel skal ta det med ro.(ellers hadde jeg prioritert lp med Dany)Film eller serietitting som belønning etter trening, dårlig samvittighet for å late seg er ikke lov. After Eight-spising hver dag (men nå er den tom, så da slipper jeg at skapet brenner) Kjøpt sjokolade (på farten) fordi jeg var sulten istedet for yoghurt. Selv om det har blitt en del fysisk, så ønsker jeg mer mer. Så minus at jeg ikke har klart å prioritere enda mer fysisk trening på oss alle tre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Selv om det har blitt en del fysisk, så ønsker jeg mer mer. Så minus at jeg ikke har klart å prioritere enda mer fysisk trening på oss alle tre. Dust. Jeg klarte å ikke lage brownies i går. Og trente lydighet med Kuro, og i dag skal jeg på biblioteket for å låne flere bøker til bacheloroppgaven min. Men jeg er litt i samme båt som Maria, har visst om bacheloren kjempelenge, men bare utsatt og utsatt å jobbe med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Dust. Jeg klarte å ikke lage brownies i går. Og trente lydighet med Kuro, og i dag skal jeg på biblioteket for å låne flere bøker til bacheloroppgaven min. Men jeg er litt i samme båt som Maria, har visst om bacheloren kjempelenge, men bare utsatt og utsatt å jobbe med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Jeg har spist tre knekkebrød med salami på! Og masse smør under... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Jeg skulle stresse mindre, men idag har jeg stresset på meg hodepine, smerter i armen og er generelt utslitt og klokka er bare 12... Men jeg spiser druer og drikker vann da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Ehm.. her er det bare rødt, rødt, rødt på alle plan i dag. Eneste positive er at jeg har gitt blod! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Har spist havregrøt kokt på vann til frokost, gått en relativt lang tur med Casper og har kjøretime nå straks. Får eksamen i morgen, og har ikke lest halvparten av pensum enda. Tror jeg... har null oversikt lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Jobb (siden jeg går godt over en mil hver natt, så er det positivt på livsstil. ) Salat 3 av 4 jobblunsjer Byttet mye mer brus med vann Spist is. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Middag: Agurk, tomat, fetaost og egg, og bare littegrann pasta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts