Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens skamme- og skrytelivsstilstråd


soelvd
 Share

Recommended Posts

Frokost: Banan og et glass vann.

Ellers skal jeg spise frukt som druer eller nektarin som mellommåltid.

Middag blir i dag: Indrefilet av svin, beanaise, pommes frites og masse isbergsalat til.

Sausen ble orange siden jeg egentlig ikke ser på smør og melk som noe usunt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når det gjelder mat og godis eier jeg ingen skam. Fra mamma sin side har det blitt regna som bra å ha litt ekstra slik at man ikke fryser ihjel på fjellet, og på fars side trenger man kaloriene for å

Ja, for jeg blir sett stygt på om jeg spiser en sjokolade ute, jeg blir sett stygt på om jeg drikker brus, jeg blir faktisk sett rart på når jeg drikker vann, jeg blir sett rart på når jeg drikker smo

Jeg sluttet å røyke i november 2010, altså ca 15 mnd siden. Jeg har alltid vært en tynn person, men da røyken forsvant spiste jeg litt for mye sjokolader og sånt.... og kiloene bare rullet på. Det ble

Posted Images

Har blitt masse godis denne uken ...

Men trente styrke på mandag, jogget på tirsdag, syklet roolig tur i går og syklet fire mil i dag (fordelt på to turer). Det høres ikke så mye ut kanskje, men å sykle to mil i strekk på terrengsykkel med traktordekk og superdempere er tuuuungt. Så jeg er fornøyd jeg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødelig støl i ryggen idag etter i går. Gikk ut i hagen og varmet opp 2-3 minutter, gjorde deretter 6 + 6 + 6 armhevinger, 100 knebøy, og en øvelse for rumpa. Nå kokkeleres det middag! Så skal jeg kose meg med en lion-sjokolade, for den har jeg fortjent! Ikke spist sjokolade siden forrige fredag nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødelig støl i ryggen idag etter i går. Gikk ut i hagen og varmet opp 2-3 minutter, gjorde deretter 6 + 6 + 6 armhevinger, 100 knebøy, og en øvelse for rumpa. Nå kokkeleres det middag! Så skal jeg kose meg med en lion-sjokolade, for den har jeg fortjent! Ikke spist sjokolade siden forrige fredag nå :)

Kjempeflink! Kos deg masse med kjempegod sjokolade! Styrketrening er så gøy - mye mye morsommere enn teit kondisjonstrening. Derfor har jeg kuttet litt ned på styrken og fokuserer på utholdenhet for tiden - baah -, for jeg har aldri problemer med å få trent nok styrke, mens utholdenheten aalltid blir nedprioritert. Jeg elsker å være gjennomvåt av svette, men ikke med blodsmak i munnen og hikstende etter luft *hmpf*. Men det må til, gitt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt enig! Jeg gjør sjelden utholdenhetstrening, så 100 repetisjoner av hva som helst er helt grusomt for meg :D Men jeg vil gjerne ha litt funksjonell styrke også, og ikke kjøre meg helt fast i vektene. Samt det er jo bra for å speede opp forbrenningen litt i det vanskelige området, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten var bestemors hjemmelagede tykke lefser, jeg satt barnevakt halvannen time på morgenen og siden jeg ikke kjente at jeg gadd by de på mat siden de skulle ha lunch etterpå, så ble det lefser på oss alle. :twitch:

Middag var skikkelig lavkarbo, sprø deilige kyllingvinger med seterrømme og broccoli ved siden. :innocent:Så kom dessert i form av en hel rull lovehearts og en røyk.

Må virkelig starte på lavkarbo for fullt igjen snart, dette er ille. :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist en hel pose Nidar favoritter fordelt utover på denne uka (delt med sambo)! Fantastisk digg, men ikke en del av sunnhetsplanen :P

Jeg har trent hver dag denne uken. Tre håndballtreninger på 1,5 time og en tøff spinningtime på 1 time. Og i helgen blir det styrkeøvelser. Stolt :D Jeg føler meg utrolig mye bedre enn forrige uke som bare var fyll og fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Har visst om en skriveoppgave i 6 uker, men begynner i dag. Den skal leveres i morgen. Lenge leve latskapen!

Var på generalforsamling med foreningen min i går, og klarte å motstå å smake på kjeks og annen drittmat! Stolt :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden hadde jeg glemt. Får bidra litt da :P

Har trent meg selv og hundene fysisk på tur, samt lp trening med begge pelsene denne uka. Trene meg selv i dag siden Dany skal røntges og derfor allikevel skal ta det med ro.(ellers hadde jeg prioritert lp med Dany)Film eller serietitting som belønning etter trening, dårlig samvittighet for å late seg er ikke lov.

After Eight-spising hver dag (men nå er den tom, så da slipper jeg at skapet brenner)

Kjøpt sjokolade (på farten) fordi jeg var sulten istedet for yoghurt.
Selv om det har blitt en del fysisk, så ønsker jeg mer mer. Så minus at jeg ikke har klart å prioritere enda mer fysisk trening på oss alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det har blitt en del fysisk, så ønsker jeg mer mer. Så minus at jeg ikke har klart å prioritere enda mer fysisk trening på oss alle tre.

Dust. :P

Jeg klarte å ikke lage brownies i går. :D Og trente lydighet med Kuro, og i dag skal jeg på biblioteket for å låne flere bøker til bacheloroppgaven min.

Men jeg er litt i samme båt som Maria, har visst om bacheloren kjempelenge, men bare utsatt og utsatt å jobbe med den. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dust. :P

Jeg klarte å ikke lage brownies i går. :D Og trente lydighet med Kuro, og i dag skal jeg på biblioteket for å låne flere bøker til bacheloroppgaven min.

Men jeg er litt i samme båt som Maria, har visst om bacheloren kjempelenge, men bare utsatt og utsatt å jobbe med den. :P

:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...