Ozzy Skrevet 14. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 Var salg, så selvfølgelig trenger bølla tre halsbånd liksom. Til mitt forsvar så vokser hun fort, og jeg er ikke sikker på str til hòòks. Dør ikke hvis halsbånd til 12 (!!!) kroner ikke passer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 Canelana dekken og teppe/underlag. Sååå fornøyd Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 På 1.5.2016 at 9:32 PM, tonjek skrev: Spontankjøpte meg en Zero DC short på stevne i dag. Med unntak av bilselen, så er det den eneste selen Koda har som ikke er selvsydd Men veldig fornøyd hittil! Virker som om den sitter veldig godt. Hvor fikk du tak i den? Har vært på utkikk etter den i samme farge veldig lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 Hvor fikk du tak i den? Har vært på utkikk etter den i samme farge veldig lenge..Canider [emoji4]https://www.canider.no/products/zero-dc-turkisSer det står den ikke er på lager. Hvis du ikke allerede har hørt med dem, ville jeg gjort det [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2017 Angrer litt på skrifttypen, ble litt smått, men til 200 kroner så overlever jeg det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 18. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 Ny underullsbørste, kaninleike frå @Ganzie og ein søt liten fôringsboks som kun rommar ca. 2L, passar utmerket til å fylle med godbitar i og ha i bilen. Men spørst om ikkje eg må kjøpe ein til å ha i hundekassen på bilen til Fredrik, når den kjem På 6. oktober 2016 at 6:41 PM, WelshenNemi skrev: Equigroomer. Aldri fått så mye pels av dyret før Kan den der funke på ekstremrøytande elghundpels også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 18. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 1 time siden, Bellare skrev: Ny underullsbørste, kaninleike frå @Ganzie og ein søt liten fôringsboks som kun rommar ca. 2L, passar utmerket til å fylle med godbitar i og ha i bilen. Men spørst om ikkje eg må kjøpe ein til å ha i hundekassen på bilen til Fredrik, når den kjem Kan den der funke på ekstremrøytande elghundpels også? Det er godt mulig. Jeg trodde ikke det kom til å fungere på Nemi, men fungerer bedre enn Furminator o.l på henne i slle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 18. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 På 8.6.2017 at 5:47 PM, Ozzy skrev: Angrer litt på skrifttypen, ble litt smått, men til 200 kroner så overlever jeg det Hvor fikk du tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 56 minutter siden, Klematis skrev: Hvor fikk du tak i det? Popix Svensk dame, startpris er på 189 svenske! Så billig at jeg blåser i at hu vokser ut av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 18. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2017 9 minutter siden, Ozzy skrev: Popix Svensk dame, startpris er på 189 svenske! Så billig at jeg blåser i at hu vokser ut av den Oj, det var billig ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Sidan gnagaren i hus (les: Hera) gnagde over Haqhiana kobbelet sitt når ho satt i bilburet, var det berre å kjøpe nytt. Så no ventar eg på to stykk Haqihana kobbel. Eit rødt med refleks på 5m og eit grønt på 3m. Neste gang blir det kjetting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 22. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2017 Kjøpt halsbånd fra polske dogspeed. Elsker disse. Holder gjør di også. Har 3 stk. Et sort litt tynnere med turkis skrift og et kongeblått med sort skrift til seeko og dette til aniu? ca 200 kr pr stk. Anbefales! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 22. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2017 Akkurat nå, Wildlife skrev: Kjøpt halsbånd fra polske dogspeed. Elsker disse. Holder gjør di også. Har 3 stk. Et sort litt tynnere med turkis skrift og et kongeblått med sort skrift til seeko og dette til aniu? ca 200 kr pr stk. Anbefales! Hvor får du tak i dem? Jeg kan ikke polsk så nettsiden deres hjelper meg ikke stort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 22. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2017 1 time siden, Pixie skrev: Hvor får du tak i dem? Jeg kan ikke polsk så nettsiden deres hjelper meg ikke stort... Første gangen fant jeg dem på ebay.com. men så slet jeg med å finne de igjen når jeg skulle kjøpe til nr 2. Jeg skrev til dem da gjennom ebay gjennom forrige kjøp og fikk ny link. Men de har fb side. Jeg ville ha sendt de en melding der og evt spurt etter link til ebay. Jeg elsker disse. De er pene, gode og slitesterke?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 9 timer siden, Pixie skrev: Hvor får du tak i dem? Jeg kan ikke polsk så nettsiden deres hjelper meg ikke stort... http://m.ebay.com/itm/Half-Choke-Personalized-dog-collar-with-name-telefon-inscription-Embroider-Navy-/152626601431?var=&hash=item2389411dd7%3Am%3AmzphZRG6kNu4g9lECNFwXew&_trkparms=pageci%3A0ef1893c-6f26-11e7-b539-74dbd180271c%7Cparentrq%3A6c3c80d315d0a7f8a55a7acffffc55b5%7Ciid%3A6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 Hvis en bestiller fra dogspeed er det veldig mye billigere å bestille i nettbutikken. Der er det ca 60 kr for halsbånd med tekst Jeg kan hjelpe med å oversette om det er noe som er uklart med Google translate Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 On 18.6.2017 at 11:22 AM, Bellare said: Kan den der funke på ekstremrøytande elghundpels også? Jeg og ei venninne fikk nettopp våre i posten, testa de ut i går. Tok godt med pels på dreverne mine, og ekstremt godt på huskyene hennes! Hun har to huskyer med forskjellig type pels. Vil tro det fungerer veldig bra på elghundpelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 Jeg og ei venninne fikk nettopp våre i posten, testa de ut i går. Tok godt med pels på dreverne mine, og ekstremt godt på huskyene hennes! Hun har to huskyer med forskjellig type pels. Vil tro det fungerer veldig bra på elghundpelsen [emoji4] Det gjorde den. Fikk min for eit par veker sidan [emoji4]Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 1 hour ago, Bellare said: Det gjorde den. Fikk min for eit par veker sidan Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Hahaha, herregud jeg så bare at innlegget ditt var lagt ut "onsdag.." så trodde det var for noen dager siden bare sorry! Men bra du ble fornøyd med børsta da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 6. September 2017 Rapporter Share Skrevet 6. September 2017 Ny munnkurv til Nemi. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 7. September 2017 Rapporter Share Skrevet 7. September 2017 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2017 Nytt halsbånd fra Lykkelita design 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Adventskalender til hund der altså Ikke rart jeg stadig vekk er blakk når jeg ryker på sånt tull Men den er jo fra Fish4Dogs, som har produkter jeg allikevel bruker som "måltidserstattere" til tjukkebolla her, så da klarte jeg å rettferdiggjøre det innkjøpet også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2017 Boblejakke til frøkna uten pels. Prøvde det på i butikken i dag, men synes 899,- for et hundeplagg var horribelt og dro hjem igjen for å tenke litt på det. Sjekket værmeldinga, satt meg i bilen og kjørte ned igjen til dyrebutikken. Det sitter perfekt på hunden (akkurat som regndekkenet i samme serie jeg også har) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harold Skrevet 22. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2017 Varme lampe og hunter sele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts