Sofie & Aska Skrevet 14. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2012 Idag bestilte jeg ENDA en puppia-sele til valpen - i camofarge! Siden jeg er for seint ute med å få meg camo-jakke får valpen få det istedenfor, tenkte jeg! hihihi... Og så bestilte jeg i en størrelse større enn den andre for å rettferdiggjøre kjøpet ovenfor meg selv... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Da har jeg handla IGJEN! Nå MÅ den valpen komme snart! Jeg har hatt mitt neste Canis-kjøp klart i handlekurven lenge, så da et kobbel jeg skulle ha ble dagens produkt slo jeg til! Den nye filmen "från valp til stjerna"Baggen-kobbel med demping 4 m15 ml zoolacLangline/sporline 20 mPlastbelagt langline/sporline 15 mStor KONG stuff-a-ballTarget stick Gleder meg til å se filmen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 (Sporline 15m, Dogman) (Vannleke fra Trixie) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Jeg gikk innom dyrebutikken idag og fant et rosa halsbånd jeg bare måtte kjøpe til valpen! Har bestemt meg for at det er tispe jeg skal ha nå med andre ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Jeg fikk i dag hundehalsbåndet i turkis og lysebrun jeg har bestilt hos Etsy.com, og det var jo knallfint! Så da hev jeg meg over pc'en på ny og bestilte like så godt et til i annen farge, som jeg hadde sett første gang jeg var inne der og bestilte. Men ville først prøve det ene halsbåndet på hunden hjemme før neste ble bestilt. Og dessuten, bestiller man et om gangen, er prisen så lav at det sklir gjennom uten tollbehandling eller noe moms osv...:-) Så det blir halsbånd inkl porto for under 170 kr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Fire kjegler og sperrebånd hos Claes Olsson i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Valpeboks fra Hills (2x1kg tørrfor, og en boks våtfor). Lyseblå(tt) filt (teppe). Beige Hurrta halsbånd (tykt, fôret, med stor spenne, refleks og kan bruker som halvstrup). Margbein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Jeg fikk i dag hundehalsbåndet i turkis og lysebrun jeg har bestilt hos Etsy.com, og det var jo knallfint! Så da hev jeg meg over pc'en på ny og bestilte like så godt et til i annen farge, som jeg hadde sett første gang jeg var inne der og bestilte. Men ville først prøve det ene halsbåndet på hunden hjemme før neste ble bestilt. Og dessuten, bestiller man et om gangen, er prisen så lav at det sklir gjennom uten tollbehandling eller noe moms osv...:-) Så det blir halsbånd inkl porto for under 170 kr Og vips venter jeg to halsbånd til i posten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 fikk 200 kg hundemat (tørrfôr) og 200 kg v&h hjem her om dagen. Så det er mitt siste kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Vi har planer om å dra ut på havet og fiske når vi er på sørvestlandet i sommer, Thorvald hater oss allerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 Der var halsbåndet kommet. Jeg ser at jeg syns det ble både litt for bredt og litt for langt. Er strammet så mye som mulig og da blir det liksom dobbelt rundt hele om dere skjønner. Men flotte farger og jeg liker mønstret. Gikk utrolig raskt å bestille helt fra Canada forresten. Med leiebånd i samme grønnfarge så kom det på 250 kr til sammen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 Bestilte nytt bur i går herkules dobbeltbur fra petworld.no til 5800kr, håper å få det før hyttetur neste helg. Gleder meg til det kommer! Handlet og ny sele til valpen,39kr på europris. 2x antisøl skåler fra hooks til 59kr, 2x pledd til buret på living til 29kr. Var og innom biltema og kjøpte sånn dings til å skru i jorda til 15kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 Akkurat bestilt dette dekkenet fra Hurtta. Jeg har det i fóret variant fra før, og har ønsket meg dette sommerregndekkenet leeenge men syntes det har vært for dyrt. Det koster gjerne 750 kr på dyrebutikkene rundt her. Men nå fant jeg det for 390 kr på Divinedog.se. Da ble jeg glad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 75 meter med gjerde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 Utstillings drakt i fargen korall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 40 meter gjerde med tilbehør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 Der var halsbåndet kommet. Jeg ser at jeg syns det ble både litt for bredt og litt for langt. Er strammet så mye som mulig og da blir det liksom dobbelt rundt hele om dere skjønner. Men flotte farger og jeg liker mønstret. Gikk utrolig raskt å bestille helt fra Canada forresten. Med leiebånd i samme grønnfarge så kom det på 250 kr til sammen. Det var skikkelig fint Har også opplevd det med lengden rundt før, det er så dumt med dobbelt rundt Dersom jeg bestiller fra noen som syr halsbåndene selv, så bestiller jeg alltid egen lengde i kommentar feltet, da slipper jeg "dobbelt rundt" (uff idag var det vanskelig å skrive det jeg skulle si, blir litt rotete..hi hi ) 72stk...så nå håper jeg noen soniser kanskje vil kjøpe noen, fikk dem super billig (pakke pris) og høsten nermer seg desverre fort 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 Idag har jeg fått kjøpt et lett brukt Vari Kennel Intermedium bur. 2 til så har jeg de 4 tiltenkte Finn er en fin plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Kjøpte litt forskjellig snask for litt siden. Syns at dyrene var sååå søte. Kjøpt på Små Ting i Bergen for en altfor dyr penge :angry: Og aktiviseringsting (den blå) for 50 kr på Coop (: (Legg også merke til vårt kjære vegg.til-vegg teppe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Og vips venter jeg to halsbånd til i posten! Får jeg være frekk og spørre hva du betalte for dette? Siste innkjøp her er bånd med strikk fra Høøks, trekkbelte fra Høøks, og x antall kg Orijen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Får jeg være frekk og spørre hva du betalte for dette? Siste innkjøp her er bånd med strikk fra Høøks, trekkbelte fra Høøks, og x antall kg Orijen. Trekk belte fra Høks står at det er strikk i ryggen er den veldig tynn i matriale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Trekk belte fra Høks står at det er strikk i ryggen er den veldig tynn i matriale? Selve beltet er ikke strikk/elastisk, og er behagelig bredt. Strikkbåndene som går ut fra beltet går vel ut fra ca midt på siden (da du har beltet på, altså) og ser ut til å ha det fint med min 17 kgs vims som plutselig rykker til litt her og der. Minus for litt for lange strikker, som gjør at det føles litt som å være en meter lenger enn man er ( tipper de strekker seg ut 60-70 cm i luftlinje forran deg da du går) og med et litt "tyngre" kobbel henger det irriterende mye å dingler hvis man har vimsehund som ikke alltid har drag i lina. Pluss for god(!) demping av rykk og napp, samt at det på meg sitter veldig godt. Jeg er ikke bevandret i beltejungelen, men synes (bortsett fra strikkenes lengde) at dette beltet var bedre enn Kennel (?) beltet jeg prøvde nylig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Min hundekommode (en stor kommode med 5 skuffer) kollapset i dag..den tålte ikke vekten da passer det dårlig at jeg fikk inn to store poser med nytt utstyr i dag Mitt kjøp i dag er: Huttra motivation treningsvest Millers klotang Crown klikker Nye merkebånd til spor Ny spor sele Bryst sele Back on track netting dekken sånn greie til å feste bikkjene i plenen sånn stor skrue NY saueskinnsleke to margbein Hurrta regndekken sort 4 id tags Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Kom i posten idag! Meget fornøyd! Mye tynnere enn jeg trodde. Laget av Arielle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Kom i posten idag! Meget fornøyd! Mye tynnere enn jeg trodde. Laget av Arielle. Der har du fått det ja! Så kjekt å høre at du er fornøyd, det gjør meg veldig glad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts