MissHeike Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Ble hundebur på oss Bare ett av de sorte med sprinkler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 I blå. Og en til Kong, siden den andre har forsvunnet.. + hamsterfôr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Endelig fant vi oss hvitt, langt lærbånd. Er faktisk helt lik halvstrupen, så nå har han et helt sett. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 I går fikk vi tingene fra rappfoten, det ble såå fint, og passet perfekt.. Må slenge ut illustrasjonsfoto: Regndekken med fleecefor. Tenker å bruke det som vind/varmedekken også: Fleecevest/genser. Kjempevarm, dobbel fleece og super passform: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Gleder meg sånn til å prøve den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Søker på led collar, også finner du dem du liker best Jeg har kjøpt disse: http://www.ebay.com/itm/New-Safety-Dog-Pets-Nylon-LED-Collar-Light-up-Flashing-Glow-LED-Collar-S-M-L-XL-/271261422235?pt=Dog_Collars&var=&hash=item3f2870d29b Tok det lang tid før du fikk dine slike? Er 2 veker sidan eg fikk beskjed om at dei var sendt, men ingenting har komt enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Det tar ofte lang tid 4 uker er ikke unormalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amig0 Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Inne - hundebur fra Jula, har ikke fått åpnet det enda , så vet ikke om jeg er fornøyd Men før det kjøpte jeg to bein til gutta, og de er jeg veldig fornøyd med, ettersom de har spist de opp på null komma niks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Endelig fant vi oss hvitt, langt lærbånd. Er faktisk helt lik halvstrupen, så nå har han et helt sett. Dååån. Har lett etter hvit halvstrup og bånd i lær! Hvor fant du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Dååån. Har lett etter hvit halvstrup og bånd i lær! Hvor fant du det? Hvit halvstrup kjøpte jeg I lokal dyrebutikk, de hadde bare den ene igjen, pleide visst ikke å kjøpe dem inn. Kobbelet kjøpte jeg online på Hooks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn-K Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 non-stop dogwear sitt voksehalsband og kobbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Den fra Biltema, kjempebillig! Saueskinnet (fake) måtte bort med en gang, fordi hårene var alt for morsomme å tygge og leke med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Tok det lang tid før du fikk dine slike? Er 2 veker sidan eg fikk beskjed om at dei var sendt, men ingenting har komt enda! Det kan ta lang tid uansett, men om det sendes fra kina så er det ekstra sikkerhet i postgangen der nå pga et eller annet så det kan ta lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 Tok det lang tid før du fikk dine slike? Er 2 veker sidan eg fikk beskjed om at dei var sendt, men ingenting har komt enda! For å si det slik - jeg har enda ikje fått mine Men syns å huske det sto på sia at forhandlern va bortreist, og at dem kom til å bli sendt ut den og den datoen. Jeg har ærlig talt ikke hatt tid å sjekke ut hvor i prosessen dem er, men syns det begynner å ta tid nå. Må kanskje sjekke om jeg i det hele tatt har fått noe mail på at det er sendt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2013 For å si det slik - jeg har enda ikje fått mine Men syns å huske det sto på sia at forhandlern va bortreist, og at dem kom til å bli sendt ut den og den datoen. Jeg har ærlig talt ikke hatt tid å sjekke ut hvor i prosessen dem er, men syns det begynner å ta tid nå. Må kanskje sjekke om jeg i det hele tatt har fått noe mail på at det er sendt..Tar fort 3-4 uker fra Kina, pleier å gjøre det når jeg bestiller der fra. Tok vel 3uker da jeg kjøpte mine blinke halsbånd tidligere i høst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 I dag fick jag det blinkande halsbandet i posten den ska testas ut ikväll för att se om den kommer att synas i Tudor´s päls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Jeg fikk også mine blinkehalsband i posten idag! Snakk om sola kjempefornøyd, så bra lys til en så liten penge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Hmf... blinkhalsbandet blinkar eller lyser inte alls dåligt gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 x 2. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Hmf... blinkhalsbandet blinkar eller lyser inte alls dåligt gjort! Hvordan type kjøpte du? Alle mine 3 virket kjempebra. Sterkt lys, så er lett å se hunden i mørket - selv om hunden har litt pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 (endret) Hvordan type kjøpte du? Alle mine 3 virket kjempebra. Sterkt lys, så er lett å se hunden i mørket - selv om hunden har litt pels Köpte denna typen: Endret 23. Oktober 2013 av Vimsan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Köpte denna typen: Er du helt sikker på at du bare ikke trengte betterier i tillegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 x 2. Så søt e de var Hmf... blinkhalsbandet blinkar eller lyser inte alls dåligt gjort! Du får klage til dem, de skal jo funke. Evt kan du prøve å åpne den boksen der batteriet ligger og bevege litt på den, jeg har gjort det på et par lykter jeg har fått til sendt fra Kina --------- Jeg har kjøpt 10 forskjellige tags til halsbåndene til Trulte, på ebay, utrolig billig der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Såg när jag öppnade lille boxen med batteriet att den lille ledningen som ska lysa och ska vara fäst vid batteridingsen är trasig, då är det inte konstigt att den inte lyser eller blinkar då... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts