mokken Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Rutebånd, kampsau, baller, halsbånd til Harly og litt stæsj til valpen som enda ikke er laget! Bilder i bloggen, bøtta samarbeider ikke! Siter
Debbie Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Bra jeg ikke har noe mannfolk tror jeg jeg er vel oppe i 50-60 halsbånd nå... det merkelige er at jeg ikke aner hvor de blir av da... og enda merkeligere er det jo at jeg bare bruker noen få av dem Phu, du er fremdeles et stykke bak meg, men du drar innpå Taxi har fått Maasaihalsbånd. Halsbåndet er håndlaget i Kenya under Fair Trade policy. Det er i kuskinn, og er foreløbig litt stivt, men mykner nok etterhvert. Veldig fornøyd De er kjempelekre, Zebra har også et slikt et. 2 Siter
edlitam Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Har kjøpt denne: Hvor mye har dere betalt for disse båndene? Håndlagt fra langbortistan hørtes litt kostbart ut. Kanskje jeg skulle spandert ett nytt halsbånd på tjukken Siter
Renate A Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Et vanlig rund halsbånd som har blitt gjort om til halvstrup med refleks Siter
Bananen Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Sjiraffhalsbånd til en afrikaner! 2 Siter
Renate A Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Akkurat kjøpt 5stk i rød, rosa, gull, sølv og sort, til den nette sum av 75kr på ebay, MÅ ELSKE EBAY!! :heart: 1 Siter
Odin Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Hvor mye har dere betalt for disse båndene? Håndlagt fra langbortistan hørtes litt kostbart ut. Kanskje jeg skulle spandert ett nytt halsbånd på tjukken Den var vel ikke til meg den.. Siter
Ozzy Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Hvor mye har dere betalt for disse båndene? Håndlagt fra langbortistan hørtes litt kostbart ut. Kanskje jeg skulle spandert ett nytt halsbånd på tjukken Vi tar 500kr for dem ca. Ser også at hundeutstyr.no tar 499 for dem. Litt forskjellige priser, finner nok de billigst på nett! 1 Siter
Kaja Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Hunde"utstyrsmessig" så har hundene fått hage 2 Siter
LilleZara Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Sjiraffhalsbånd til en afrikaner! Hvor?! Har lett etter et med girafftrykk leeeenge,men har ikke kommet over noen som faktisk var fine og breie Siter
Bananen Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Hvor?! Har lett etter et med girafftrykk leeeenge,men har ikke kommet over noen som faktisk var fine og breie Regal Hound Designs. Men tror stoffet har gått ut, finner det ikke igjen. Siter
KristinR Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Regal Hound Designs. Men tror stoffet har gått ut, finner det ikke igjen. Dette er nå bestilt til den røde salukijenta mi:) 2 Siter
turbobensen Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 vi venter på pakke fra Clean Run pluss at vi får masse webbing, pyntebånd, kroker, d-ringer, triglides osv. i posten om dagen. Gøy Siter
Anette Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Cc White on White sjampo :-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter
LilleZara Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 Regal Hound Designs. Men tror stoffet har gått ut, finner det ikke igjen. Oh no Typisk min flaks Siter
LilleZara Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Skrevet 8. Juli 2012 *Masse gøy* Må man betale mye toll? Jeg har sååå lyst å handle der,men blir så dyrt med tollen Å gidder ikke bestille en ting om gangen liksom Siter
Hampus Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Baggen hundekjørerbelte, samt hurrta lifeguard Y-sele i orange til Gåttfred, gul til Hampus og rosa til Dina. Har brukt jegerens hundekjørerbelte sammen med strikkbånd i mange år, meeen det kan i grunnen ikke måle seg med Baggens belte. Siter
AnitaK Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 + + 10 stk grisehaler & en stor grønn tauleke me ball i enden Dette har frøkena fått : på 2 helge me ei ukers mellomrom Ikke bortkjemt Siter
KristinR Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Hvor har du kjøpt det halsbåndet? Jeg tar sjansen på å svare. Det er sikert kjøpt på ei utstilling av de folka som reiser rundt. Hun kona lager disse selv. http://www.dobscot.no/ Det er disse folka her. 2 Siter
Krilo Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Oj, handlet litt igjen gitt... 15 kg mat, RC 4300, det går ned på høykant, endelig! 3 poser med tørket kylling biter/flak fa Dogman Og nettop nå så bestilte jeg en klikkertreningsbok og et par klikkere, og 2 poser med kylling snadder, en med ost og en med laks, Leo liker kylling han Serriøst, klarer ikke å ikke handle hunde ting jeg, ikke lenge siden han fikk biabed, agility utstyr og litt nye leker.. Siter
Maria Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Det siste jeg kjøpte... En svart Hurtta y-sele til Chessea Selv om ei heller den passer perfekt på fuglebrystet hennes. Gah, gir opp hun der altså! Begge jentene fikk babyrosa (!) halsbånd og kobbel fra Trine hundeatrikler nylig. Med innsydd refleks all the way. Veldig søte, men ikke helt min stil. Men NOE babyrosa kan de jo ha synes jeg. Fikk i alle fall mye skryt for det på portistreffet i helgen . Og viktigst av alt - de må ha alt likt! Det skulle bare mangle altså... 1 Siter
Recommended Posts