Malamuten Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Da har vi brukt penger igjen ... Men vi får vell nytte av det så da er det vel greit Vi har kjøpt 2 slike(bare at de var sorte): Så har vi kjøpt 2 stk snor til og ha i kongen. så har vi kjøpt et biteskinn med en lang snor i. 2 pipeballer og Denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Tam Lade har halv pris på Richosenger for tiden, så i dag kjøpte jeg en seng til bilburet for 150 kroner! Johoo! Slik: Link til Tams hjemmeside og senga Jeg har lett etter slik seng lenge, så jeg ble veldig glad! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 10 stk vom og hundemat 500g pølser til den lille kresne i huset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Pipeballer, kamplekepipeballer, selvlysende ball, 2 kobbel laget av fleece og et sammenleggbart tøybur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 En ufattelig søt leke som Ozzy faktisk greide å drepe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Jeg kjøpte et ravhalsbånd hver til de to vidunderbarna mine. Jeg merker at jeg må bruke noe for flåtten i år, men vil helst ikke bruke gift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Et plaskebasseng til Leo http://www.ringoshop.no/varebilder/stor-16016-22.02.2012133233.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Flåttpenn og flåttmiddel (bayventic vet eller noe sånt?) flåttpenna kjøptre min far og jeg kjøpte flåttmiddelet:P det var på samma dag så da blir det siste kjøp:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Et rååååsa Hurtta Lifeguard halv-strup, to flyteballer, et lærbånd og noe beingreier. Halv-strupen er til salgs om noen skulle være interesserte, for jeg kjøpte alt for stort 40-50 cm. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 2 Rogz ID-brikker. Natusan First Touch Shampoo (som er så mild at det ikke gjør noe om noe kommer i øynene). Noen pølser VogH siden jeg kom over dette på dyrebutikken (følger hovedsaklig Prey). Og en turkis og romslig toalettmappe som er hans egen, det trengte han nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 ÅÅH, så deilig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Tinkie:Ah det så deilig ut ja!Er vel det fra hurrta?Sverger til skinnbånd jeg også å har lenge hatt lyst kjøpe et slikt selv om er strålende fornøyd med mitt fra alac;) Problemet er bare at jeg liker lange bånd synes de standard på 1.80 blir så altfor korte.Så skinnbåndet jeg har er på 2.80 må jo kjøpe to slike for få den lengden blir en smule dyrt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Nice! Det båndet var lekkert! Hvor er det kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Kjøpt på Ebay! Men ja, det er Hurtta. Betalte 39 $ for det, pluss frakt. Ser at det finnes i diverse nettbutikker i Norge også, men da er det jo snakk om vesentlig høyere pris. Jeg synes det er flott med 1.80 i lengde jeg, vi har hatt et på under meteren frem til nå, så! Vi bruker uansett flexibånd når han skal ha mer frihet, så det passer meg utmerket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Tinkie:Oj det var bra rimelig på ebay!Over 600 her jo.Bra du liker lengden;) Har flexi jeg også å hun er for det meste løs er nok bare vanen etter hatt så lange bånd i alle år. Mini:Fine kobbel du også har kjøpt!Hvor fra?Har et som ligner på det svarte fra canis men,bruker ikke pga kort og litt tynnt.Sær jeg;) Passer nok ypperlig til din hund da.Hvor har du kjøpt de fiske greiene?Aldri sett det før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 http://www.zoomarkna...asp?catid=11621 Kjøpt begge båndene pluss fisken herfra:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Mini:Åh tusen takk for tips;) Mye rimeligere det hurrta kobblet må kjøpe når får lønn;) Bra utvalg i godis også ypperlig det med fisk da allergiske bisken her nesten bare tåler det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Mini:Åh tusen takk for tips;) Mye rimeligere det hurrta kobblet må kjøpe når får lønn;) Bra utvalg i godis også ypperlig det med fisk da allergiske bisken her nesten bare tåler det;) Mini er også allergisk mot det meste,tåler stort sett bare fisk...Han er veldig glad i de fiskeskinnene,må få noe å tygge på han også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Jeg kjøpte en sånn: http://www.ipet.no/PICTURE/8955-3-504212.jpg til Robert i dag. Gleder meg til å overrekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Et rååååsa Hurtta Lifeguard halv-strup, to flyteballer, et lærbånd og noe beingreier. Halv-strupen er til salgs om noen skulle være interesserte, for jeg kjøpte alt for stort 40-50 cm. Skulle du selge halsbåndet? hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 ÅÅH, så deilig. Det har jeg også bestilt fra eBay! Gleder meg til å få det (eller... rettere sagt gleder jeg meg til å komme hjem til båndet ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Hva søkte du på på ebay for å finne dette? Jeg har søkt på Hurtta, men finner bare redningsvester, seler og klær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Jeg tror jeg søkte etter "rolled leather leash" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts