Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken vei skal dorullen henge?


Mirai
 Share

A eller B  

72 stemmer

  1. 1. Hvordan henger du dorullen?

    • A, inn mot veggen
      3
    • B, ut fra veggen
      69


Recommended Posts

La oss bestemme dette en gang for alle!

Selv har jeg B, og det er fordi det er selvfølgelig mye enklere å ta tak i noe som henger fritt i lufta enn noe som er klint oppi veggen.

Mamma hadde også et godt poeng, som var at om man henger med A, så vil folk også ta mye mer på veggen enn om den henger ut (ergo veggen vil bli mer møkkete pga. folks hender kommer borti, kanskje også litt udigg når man vet det er fordi folk skal tørke tiss og bæsj).

toilet-paper-roll-debate.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dont care! ååh, jeg er så lei denne diskusjonen :P Holder jo på å bli familie-feide mellom samboer og mamma fordi de mener motsatt, og driver og snur dem hver gang vi er på besøk hos hverandre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullediskusjon, egentlig - men morsom!

Svaret er ganske enkelt - kommer an på dorullholderen! Dersom den har en sånn "rivekant" i framkant, skal selvsagt rullen henge som "B". Hvis den henger løst på veggen (som på tegningen) skal den henge som "A".

Årsak? For at du skal kunne rive av dopapiret med èn hånd - ikke måtte holde rullen med en og dra av papir med den andre. DET vil jo føre til at neste person får dine "fingeravtrykk" på det papiret du har holdt i - ikke sant?

Å la den henge som A inni en dorullholder med rivekant foran vil jo bare være tungvint og dumt..

Susanne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B uten tvil! Jeg snur konsekvent! Mamma mener A fordi det ser penere ut, samt hun slipper at hele rullen kommer flagrende når hun er på do om natten :blink: Søte mamman min :D

Jeg er halvblind på natta uten linser - men dorullen kommer da ikke rullende i en flagrende fart for det.. :blink:

Dette er en VIKTIG diskusjon, slutt å si at det bare er tull, alle sammen! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at du skal kunne rive av dopapiret med èn hånd - ikke måtte holde rullen med en og dra av papir med den andre. DET vil jo føre til at neste person får dine "fingeravtrykk" på det papiret du har holdt i - ikke sant?

Nei, jeg drar i papiret med den ene hånda, og så stopper jeg rullen med "kanten" på den andre hånda for å rive av :)

Sånn ca:

hand_side.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvblind på natta uten linser - men dorullen kommer da ikke rullende i en flagrende fart for det.. :blink:

Dette er en VIKTIG diskusjon, slutt å si at det bare er tull, alle sammen! :lol:

Hahahahaha, ikke sant! Men i følge mamma så har hun ikke kontroll om natten, så flere ganger har hun endt opp med myyye dopapir utover, fordi hun har dratt for hardt :D Gjerne etter jeg har vært der å snudd... hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, ikke sant! Men i følge mamma så har hun ikke kontroll om natten, så flere ganger har hun endt opp med myyye dopapir utover, fordi hun har dratt for hardt :D Gjerne etter jeg har vært der å snudd... hahaha!

Øh. Da tror jeg hun har misforstått noe. Når man springer på do på natten så er det fordi man må tisse som regel. Det er DET som haster, ikke å få tak i papiret. Det kan man gjøre etterpå... :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...