Artemis Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 @ Hva er rart med den da? På bygningen,2 meter opp? Eller er jeg på bærtur Tror jeg må sjekke der en gang til. Just in case. Har vært der flere ganger uten å bli noe klokere. Ut i fra beskrivelsene til folk som har logget cachen, så høres ikke det ut som rett sted nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Det er en stor boks så det er vel ikke all verdens steder den kan være? Jeg fikk 0 på bygningen i streetview og da jeg sjekket kartet på geocaching.com for ny cache var 0 punktet opptatt. Prøv igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 4. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Hva bruker du for å finne riktig sted? Google maps viser deg til nærmeste adresse, så skriver du inn koordinater der, kan en fort være 2-100 meter "off" fordi den viser nærmeste sted og ikke koordinatene! Jeg skal hvertfall ikke prøve meg på den, ifølge mine utregninger var jeg langt utti skogen et sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 En Mix av gule sider og geocaching. Du starter på å lage en ny cache og legger på koordinatene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Jeg får gjøre et nytt forsøk i morgen. Litt for sent å dra ut på cachejakt nå. Trodde at jeg skulle finne denne relativt greit fordi den er så stor og fordi andre ikke ser ut til å ha hatt problemer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Sukk. Intet resultat. Nå har jeg studert hver millimeter av den murveggen der, og i tillegg så har jeg rotet rundt i skogen bak huset. Sendte melding til CO for noen uker siden for å spørre om jeg var fullstendig på jordet med koordinatene mine, men fikk dessverre ikke noe svar. Det andre koordinatalternativet mitt er mindre sannsynlig med tanke på parkeringskoordinatene som er angitt, men har sjekket der også. Fremdeles uten resultat. Må jeg virkelig gi opp denne altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 @ Jammen du,jeg regnet om på det nå. Satt på jobb og var litt kjapp i går. Nå fikk jeg punkt på brua over Fritz Ribers vei. ,og det stemmer jo med parkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Hmmm. Gjorde du? Har ikke fått noen koordinater i den retning, men det er den retningen jeg har fått inntrykk av at cachen ligger i forhold til parkering og hva andre cachere har skrevet. Da lurer jeg på om jeg har funnet feil svar på noen av spørsmålene eller om jeg har regnet feil. Hmmmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 A- 1843 B - 25 C - 3 D - 2009 E - 1901 F - 7 Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Jeg har akkurat de samme svarene. Skjønner ikke hva jeg har gjort feil med utregningen? Hmmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Kan hende det er meg som har feil da,er litt kjapp av og til så det kan være meg som har slurva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Nei, jeg tror nok at du har rett og jeg tar feil. Dette kommer til å gi meg søvnløse netter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Nei, jeg tror nok at du har rett og jeg tar feil. Dette kommer til å gi meg søvnløse netter. Det er sånn det er med mysteries! I dag skal jeg kjøre fra Trondheim til Oslo, og har plottet inn en haug cacher på veien! Har bare lagt inn de første milene da, kan ikke stoppe hele veien. Men kjører jo der flere ganger i året, så blir nok en ny runde en annen gang. Woho! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 I dag skal jeg kjøre fra Trondheim til Oslo, og har plottet inn en haug cacher på veien! Har bare lagt inn de første milene da, kan ikke stoppe hele veien. Men kjører jo der flere ganger i året, så blir nok en ny runde en annen gang. Woho! Vi gjorde jo noe lignende da vi - naive som vi var - ville prøve oss på 100 på en dag. Himmel, slikt tar tid! Så selv om du "bare" har plottet inn 10-20 cacher på veien så beregn mange ekstra timer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Vi gjorde jo noe lignende da vi - naive som vi var - ville prøve oss på 100 på en dag. Himmel, slikt tar tid! Så selv om du "bare" har plottet inn 10-20 cacher på veien så beregn mange ekstra timer! Jepp Det er derfor jeg ikke har plottet inn flere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Noen som løser denne ? http://www.geocaching.com/geocache/GC3EQPX_pa-skovtur-2-the-star Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Noen som løser denne ? http://www.geocaching.com/geocache/GC3EQPX_pa-skovtur-2-the-star Den skjøna eg virkelig ikkje ein dritt av. Eg har bevisst unngått alle sånne cacher der eg må tenke for å finne fram, er vanskelig nok å finne cachen sjølv om eg har coords av og til. Men det ser jo gøy ut. Kva brukar det gå ut på, matteoppgåver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Vi har lastet ned appen i dag. I morgen blir det tur på oss! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Skjønner ikke noe av mysterycachen dere linker til. Men nå får jeg heller ikke til den enkle oppgaven jeg har klaget over i det siste, så jeg er tydeligvis ikke rett person å spørre. De mysterycachene jeg har funnet hittil har vært relativt enkle matteoppgaver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Fatter heller inget av den danske serien jeg linket til og det er dritiriiterende for jeg bor oppå dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Da var min første cache sendt til publisering 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Da var min første cache sendt til publisering Innenfor slik avstand at jeg kan raske den med meg i Trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeg har fått min første trackable. Har lagt den i et TB hotel og håper at noen plukker den med seg snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Innenfor slik avstand at jeg kan raske den med meg i Trondheim? Det vil jeg tro! Er ikke så langt unna der jeg bor, er langs turstien vi vanligvis går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Det har blitt lite geocaching i det siste, men i dag var jeg i byen på shopping, og fikk besøkt syv cacher også, inkludert min første earthcache. Rundet også cache nr 100 i dag. Yey! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts