Djervekvinnen Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Wow det var mange halsbånd Debbie! Siter
Debbie Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Her er de halsbåndene jeg liker svært godt- martingale-de er geniale og enkle.De til høyre Siter
Benedicte Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Her er mine Kifani bånd- og som en ser så liker jeg de:) Her er mine fra CozyCritter og Collarmania Står det tilfeldigvis LP-freak på det gule? ELSKER de nederste, men får meg aldri til å bestille derfra av en eller annen grunn. Edit: Mente LP-junkie! Nå fikk jeg en ny idè til nytt halsbånd Siter
Debbie Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Nei jeg turde ikke herme, så jeg tror det står LP-Venn(åh så dårlig I know) Siter
Marthe Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Her er mine Kifani bånd- og som en ser så liker jeg de:) Her er mine fra CozyCritter og Collarmania "Noen" tusen i halsbånd? Siter
Debbie Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 HYSj, jeg er overbevist om at jeg egentlig har en sykdom:) 5 Siter
mokken Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Debbie; du har for få hunder! 3 Siter
Debbie Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Debbie; du har for få hunder! Så sant så sant:) Siter
AnnChristin Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Jeg har halsbånd og kobbel fra CM Design og er storfornøyd med de Kjøpte vinterbånd til Terho nå, så blir nok et sommerbånd også ja (og sikkert et vår/høstbånd ) Det matcher såklart kobbelet hans! Siter
tulip Skrevet 26. Januar 2012 Rapporter Skrevet 26. Januar 2012 Simira skrev 20 January 2012 - 03:05 PM: Og, jeg håper det de gjorde får folk til å gjøre en litt større innsats til å få slutt på dette i egne raser. Alle dere som boikotter Kifani, hva har dere gjort for å få mer åpenhet om avliving av valper med eksteriørfeil, større toleranse for individer med eksteriørfeil? Nå er det flere som har svart for sine raser, hva har DU gjort for din(e) raser?? 1 Siter
Ozzy Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Skrevet 13. Februar 2012 Har halsbånd fra Kifani, og er veldig fornøyd. Har vel hatt det i 3år, godt brukt, men ingen slitasje på ting Det er fryktelig fint, bare synd at bikkja har for mye pels til at det syntes Syntes når jeg tar det på han, så rister han seg, og det forsvinner i pelsen. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Skrevet 22. Februar 2012 Må bare legge ut bilde av min nye treningsvest som jeg synes ble knallfin! Vesten er kjøpt hos CM Design, og de har brodert teksten og poteavtrykket på frontlommen, Mens ryggbroderiet er sydd av Kifani. Nå gleder jeg meg bare til vinteren forsvinner og konkurransene begynner, så vi kan sprade rundt 2 Siter
Krilo Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Skrevet 22. Februar 2012 Jeg har halsbånd og kobbel fra CM Design og er storfornøyd med de Kjøpte vinterbånd til Terho nå, så blir nok et sommerbånd også ja (og sikkert et vår/høstbånd ) Hvilken størrelse har du til ham? Og hvor bredt er det? Troooor Leo skal få nytt halsbånd i bursdagsgave Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 I dag kom halsbåndene fra Minx! (Det Debbie bestilte ser HELT vilt ut, men hun kan få legge ut bilde sjøl når hun får det, hehe). 3 Siter
Debbie Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Jeg er så spent jeg dæver snart. Siter
L8 L Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Må bare legge ut bilde av min nye treningsvest som jeg synes ble knallfin! Vesten er kjøpt hos CM Design, og de har brodert teksten og poteavtrykket på frontlommen, Mens ryggbroderiet er sydd av Kifani. Nå gleder jeg meg bare til vinteren forsvinner og konkurransene begynner, så vi kan sprade rundt Kjempestilig! Har kifani brodert etter ditt eget bilde? Siter
AussieAllTheWay Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Kjempestilig! Har kifani brodert etter ditt eget bilde? Jeg gjorde om farge bildet til sort/hvitt bildet i Photoshop som jeg sendte til de, og de laget broderiet etter det. Er enormt fornøyd Ble helt slik jeg så det for meg 2 Siter
L8 L Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Jeg gjorde om farge bildet til sort/hvitt bildet i Photoshop som jeg sendte til de, og de laget broderiet etter det. Er enormt fornøyd Ble helt slik jeg så det for meg Smart, Det ble utrolig fint! Den burde du være stolt av 1 Siter
tm100008 Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Jeg hadde med en lånehund med et halsbånd og line i dette merket på tur. Mykt, lett line og et pent halsbånd var det, men da hunden der gjorde et utfall, så sa det KLIKK i halsbåndet og så var hunden løs... Ehm... Ingen drømmesituasjon akkurat. Så hvis dere bestiller halsbånd med plastspenne på, så anbefaler jeg ikke akkurat det. Siter
Recommended Posts