Shlush Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 På tide at gullet mitt får sin egen lille tråd Nico heter Lovinda's Johnny Cash på papiret og er en sortprikket dalmatiner hannhund som er født april 2010. Han er en aktiv og lettlært hund som er med på alt, han er full av fart og ablegøyer. Og er samtidig den største klønehunden jeg har vært borti. Jeg hadde lenge gledd meg på min helt egne hund som var 100% min og Nico var oppfyllelsen av drømmen min, jeg tok fly og besøkte oppdretter 3 ganger. En gang før fødtsel, da valpene var 4 uker og da jeg skulle hente han. Den værste flyturen jeg noen sinne har vært med på var starten på det beste vennskapet man kan få Et par valpebilder: Hvordan kan man la vær å bli forelska i noe slikt? Nico fant seg raskt til rette i godstolen! Dette er vell mitt yndlings valpebilde Nico vokste opp med mitt gullebarn nummer 2. Rottweiler Bronto som jeg har ilag med min far Som bor hjemme da pappa er avhengig av hunden. hehe, Min lille valp ble Unghund Vokste aaalt for fort! Nico nærmer seg nå 2 år og tiden har flydd avsted Jeg er valpesyk Kan ikke vente på neste hund nesten. Nico er kjempesosial, har utviklet seg mye. Vi konkurrere og trener aktivt Lydighet og er i klasse 2 og trener nå for å klare opprykket. Så vil tiden vise om vi klarer å få opprykket i boks. Vi har Ferdselsprøven og MH inne og leker oss mye ilag. Dette er gøy! Vi stiller også på utstilling for gøy og har et par cert inne. Nico og min venninnes boxer Gode lekekompiser! Nico er en hund med mye mimikk Det var dagens bildespam! SORRY 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Det var på tide ja Fine bilder, han har mange rare utrykk den gutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Flotte prikkegutten! Håper jeg ser han live endag, siden du stiller ut litt så bør jo sjansene være tilstede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Flott gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Kjempeflott gutt! Etter alle disse lekre sonendalmisene skjønner jeg jo at det virkelig er en veldig lekker rase! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Flotte prikkegutten! Håper jeg ser han live endag, siden du stiller ut litt så bør jo sjansene være tilstede. Takker for kommentarer Ja, kommer an på hvor i Norge du er hehe! Jeg stiller mest i mitt nærområde (trøndelag, møre og romsdal). Pluss noen nkk'er her og der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Jeg er småforelska i prikkedyr! ...Og Nico er intet unntak! Kjempe flott hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Fine gutten! Era er litt forelsket hvisker hun meg i øret her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Nico er så utrolig fin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Nico er virkelig skjønn!! Og ikke bare utenpå, men også inni Og så tar du så mange flotte bilder av han! Det bildet du skriver er ditt favorittbilde av han som valp, det er så vakkert at jeg kjenner tårene presse på... *snufs* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Han er så nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Hei der kom det bilder av kjekkasen ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Flott gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Han er en nydelig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Haha han ser härlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Nico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Kjempefin prikkegutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Utrolig pen! Dalmiser er kjempeflotte og din var jo en av de finere jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Nydelig gutt Dalmiser er flotte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffe Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Nydelig han er! Dalmatinere er utrolig flotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Takker for komplimentene, må jo bare si meg enig Peningen min Vi tok turen ut forrige helg, opp i litt høyde og der var det SNØ! hehe Men nico elsker snø Han liker det virkelig, fryser ikke før han må stå iro og det liker han dog ikke... Men så lenge han er i bevegelse så er snø DIGG! Villmarkshunden Jeg er tydeligvis en litt slem matmor hev en pinne til Nico og den trillet ned i en grøft, dette bydde på problemer. For med dyp snø ble det sannelig ikke lett å komme seg ogg igjen Strever litt! Etter litt kaving (eller mye) så kom han seg opp Vell, det var så mye snø her at jeg ikke hadde lyst til å gå langturen der ALT for tungt for matmot Så vi snudde, kastet oss i bilen (en noe forvirret hund!) og kjørte til skiløypene... (tidspunktet tilsa at det var lite folk i løypene!) Flink som ikke springer i skisporet Så kom det noen skiløpere, jeg roper og passeringen ser slik ut: Trenger vell ikke å si at jeg var STOLT :wub: Til sommeren skal vi prøve oss på disse fjellene! Det blir bra! To fjell jeg aldri har vært... Men den dagen gikk vi til Rødal Sætra ++. En luring som pønsker på noen rampestreker! Matmors elskling Så kom vi til Nils-bua? Noen dager senere var vi på playdate Nico skulle møte og sosialisere litt en boxerhannhund på 7 mnd (tror han er 7-8 mnd). Nico møtte denne boxeren da den var liten valp også og det gikk fint. Men ville det gå fint nå? De skulle gjerne ha møttes hele veien Men vi hoppa i det med begge bena, en ekstra lekekamerat er ikke å forakte Trivelig eier også! Litt ruff start (boxeren var litt usikker på Nico som slenger seg i lek sånn ca med en gang), men så fant de virkelig tonen! Brøt og herjet rundt Beklager dårlig lys men det var på kvelden! Ganske pen boxergutt Devil eyes Dagens bildespam Sorry! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Tok oss en ny tur ut i dag Selvsagt, er jo ute hver dag! Men i dag var det opphold og pent vær så da ble kameraet medbringt... På turløypa vi ofte går er det en disse, eller tau med pinne som sikkert nico tenker! hehe Dette er Nico's yndling og vi kan trene og belønne ved denne han elsker den! Som jeg sa... han elsker den Han spiser snø, derav det rare ansiktsuttrykket Så kom vi til en stor åpen slette, der kan han suse fra seg. Springe, rulle, hoppe og kose seg Ja og selvsagt, spise gress. Som er Nico's yndlingshobby nr 1 :heart: Elsker gutten min! hehe Han begynner å se ganske voksen ut nå?? Sier det bare... For en stil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2012 Ja, han ser mye mer voksen ut nå enn sist jeg så han på oppdal (?) i sommer! Du tar kjempefine bilder! Og Nico viser seg fra sine beste sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Nyyyydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2012 I dag tok vi turen ut ilag med venninnen min og hennes lille Chinese Crested Puff Ylva Ylva har forsåvidt fått sin første løpetid, men det bydde ikke på særlig problemer nei. Litt godt luktet hun da, men ikke værre enn at han kuttet ut ved kommando! Vi var ute i nesten 2 timer i snøen og etterhvert pent solvær Og min nye hobby... Miniski bak hunden *ler* SUPERGØY Suuupergøy som sagt Litt spenningssport må man ha! Her er verdens søteste puff, Ylva! Turtelduene! :heart: Ett bilde til av søtepuffen! Nicos kjærlighet! *fnis* Dalmis i svevet! Alle bildene er tatt av venninnen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts