Guest 2ne Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Syns det er litt morsomt at de omtaler verdensmesteren i lydighet som "triksehund".. hehe Men dere flinke, Maren! Herremåne for et team dere er Siter
Lola Pagola Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 veddeløpshundene går for HELE 8000 hver! Det var da ikke så mye? Det er jo Danmark, men de ligger da ikke så mye under? Siter
Mud Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Syns det er litt morsomt at de omtaler verdensmesteren i lydighet som "triksehund".. hehe Men dere flinke, Maren! Herremåne for et team dere er Har du ikke fått med deg at de har endret på hva som heter lydighet? Mondeoring er nå lydighet og det vi kalte lydighet heter triks Siter
Guest Jonna Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 veddeløpshundene går for HELE 8000 hver! Det var da ikke så mye? Det er jo Danmark, men de ligger da ikke så mye under? Næsj, rasehunder i DK går for det samme som her 8-14000 DKK. 8000 er jo omtrent minsteprisen for en hund med stamtavle. Siter
Mud Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 " ble som valp funnet i en kjeller etter flere års mishandling" ??? Siter
Synnikken Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 " ble som valp funnet i en kjeller etter flere års mishandling" ??? hahah! jeg reagerte på AKKURAT det samme! Sa det til Cattn på fbchat for noen min siden *ler* Ellers så ler jeg av kommandoen "George Bush" Siter
breton Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 For noen herlige triks Amira kan, det er den morsomste "spill død" jeg har sett noen gang Siter
ida Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Gleder meg plutselig til å reise hjem til gamle, demente mamma med alle fire hundene (og jentene mine) i julen 2 Siter
Renate A Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Så gøy å se Amira live, for en herlig hund :heart: Siter
ida Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Hele åtte tusen pr stykk for veddeløpshundene? Er det mye for en valp? Siter
:)Kine Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Åå.. Herregud! Hele ÅTTE tusen kroner! Amira var flink! Siter
Hermes Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Hele åtte tusen pr stykk for veddeløpshundene? Er det mye for en valp? Beklageligvis virker det igjen som de som kommenterer dette ikke har noe greie på hund. Siter
Synnikken Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Jeg klør i fingrene etter å sende en hyggelig mail til TVnorge og skrive blandt annet at 8000 ikke er mye for en valp. og at valpeshow ikke er tellende for hundens verdi.. blandt annet 2 Siter
pippin Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Tenkte det samme.. 8000! Det er mye penger det.... Eh Amira var flink da! Maren og Hvilken film var det hun spilte i? Siter
Toril Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 (endret) Veldig artig å se en skikkelig filmstjerne,endelig. Flinke var dere begge to Og hundene er valper veeeldiiig leeenggee på tv.... Endret 23. November 2011 av Toril Siter
Guest Michellus Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Essential Killing heter filmen Siter
pippin Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Essential Killing heter filmen Ok! Ikke sett... Siter
HeleneFS Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Shit, jeg må jo ha blitt ruinert som betalte 12 000 for en valp som BARE skal være til selskap Jeg har fått med meg deler av hver av episodene, ikke noe som falt så mye i smak desverre, alltid endt med at jeg har skiftet kanal... Siter
jaktlykke Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Artig å se Amira og Maren på denne fronten også! Superflinke begge to Jeg har fått med meg alle episodene og jeg for min del gremmes over ettersøksinnslaget (for dette har jeg greie på azza). Mye som ble gjort feil men så er det jo sånn at filmfolk ikke har peiling og stakkaren som var med var rookie på ettersøksfronten også... så man får vel bare være glad for at det ikke er blitt vist mer fra det holdet. Ellers er det en trivelig serie Siter
Aslan Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Ble glad av å se hunden fra Nodat (den som var på Cathinka Guldberg-senteret) og de fra Svenska Terapihundskolan (barnehagen bl.a.) Et av de beste innslagene i serien så langt! Til tross for at kommentatoren kludret det fint til i forhold til srvicehund vs terapihund... Siter
Mud Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Noen av faktafeilene er jo så ille at man kan lure på om den som har skrivd kommentarene noen gang har møtt en hund? Greit at personen synes at 8000,- er dyrt for en kjøter, men enhver idiot vet at en hund ikke er valp i flere år. Bortsett fra enkelte unntak selvfølgelig Siter
Guest Michellus Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Ellers er 8000 lite for en valp synes jeg da, spesielt etter høyt premierte foreldre Amira og Maren er jo superflinke begge to! Maren har jo en skikkelig fin triksehund der *ler* Siter
Krelise Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Fin serie Litt ekstra morsomt å se en pinscher være med. Syns han var flink Siter
Djervekvinnen Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Har ikke hørt om filmen jeg.. Er den norsk? Måtte le litt da han snakket om prisen på greyhoundene. Siter
Kaja Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Irriterer meg grønn og blå at hverken gårsdagens eller dagens episode er ute på webTV, vil jo se Maren og Amira! : Siter
Recommended Posts