Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder i arbeid


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Amira er med i det programmet etterhvert, der jobben hennes er å være skuespiller i en hollywood-innspilling (Essential Killing). Haha! Fikk ikke sett idag, men er spent på å se programmet!

Synes det er et fint program, jeg. Det gir Ola Nordmann et meget godt inntrykk av at hunder både kan, og gjør, mer enn å være farlig for ungene dine, liksom... DET er udelt positivt! Men det er irr

Må dere være greie med chi'en og blÅndi da, alle vet jo at de beste treffene får man når man sitter på et kne! Dessuten må jeg berømme produsenten. Enhver serie med respekt for seg selv skal inneho

Selv om VI jo skjønner hva de mener, så hadde programmet på ingen måte blitt noe dårligere av bedre kommentatortekst! Når de vel skal lage en slik flott serie, har brukt masse penger og ressurser på det. Men vi hundefolk blir jo opprømt bare det kommer et hundeprogram, så vi godtar jo slikt tøv. Det hadde man IKKE gjort hvis det gjalt motorcross eller fotball, antar jeg...

Greia er den at det er slik med tilnærmet alle "fakta"programmer.

Men man avslører det kun når det gjelder et fagområde man selv har peiling på..

Du kan jo gjerne vise meg et program om motorcross på TV, det er det jaggu ikke mye av.. Sannsynligvis mye mindre enn programmer om hund.

Eksempelvis Formel 1 har jo gått en del på TV (Men dette er naturligvis ikke motorcross), der klarte jo kommentatoren å si at en bil dro av fordi de nye dekkene nok var for glatte.. Selv om det nylig var innført en regel som ikke tillot dekkbytte.

Det er en rekke eksempler, og vi legger alle merke til det når det er noe vi kan noe om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...