Siri Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Og til den som lurte på hva PM betyr, så tipper jeg: Promemoria (PM) – huskelapp, kort utredning om en sak. Wikipedia som source. Eller på godt norsk: PåMinnelse . 20 briarder - det er jo rekord på utstilling i år, bare spesialen som samlet noen flere . Det skal bli artig, og tenker det er en del svensker som kommer i år da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Har alltid tenkt at PM står for PresseMelding, jeg.. Den "riktige" terminologien er vel at PM'et er annonsen - info om dato, sted, dommere. Mens dette vi NÅ kaller PM faktisk er det man ellers kalte "brev til utstillere". Men her og nå : PM er oversikten over alle ringer/antall påmeldte i hver rase, etc. 38 beardiser og 34 boston - et veldig, veldig godt antall beardiser, men jeg hadde forventet flere bostons... Null kollisjon i ringene - så jeg får sett på alt! Jippi! Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Ja, jeg er ikke overrasket over antallet, men jeg forventer høyere kvalitet enn ellers. Blir stor stas uansett med så mange. Gross kommer med sin egen kvalitet han...som Tjukkågo :heart: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 16 kooikere, det er jo nesten like mange som kommmer på spesialutstillingen vår;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 33 i LP1 og 36 i LPelite (som er uttak til neste års VM). Som forventet egentlig, selv om jeg synes det er skuffende få i LP1... Hadde håpet på færre jeg Men er det bare èn dommer som dømmer kl 1? Skulle det ikke være to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Hadde håpet på færre jeg Men er det bare èn dommer som dømmer kl 1? Skulle det ikke være to? Det var satt opp to, men det var vel i fall det ble så mange at de delte opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Det var satt opp to, men det var vel i fall det ble så mange at de delte opp. Okei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Da skal jeg prøve å få med meg Maren i elite og lp1 hvis dere fortsatt føler dere klare Flere som skal gå lydighet? Hvis noen trenger handlerhjelp så hjelper jeg gjerne, skal være der begge dagene og stiller bare Marvin på lørdag kl 10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Hvilken hall går Kelpie i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Da skal jeg prøve å få med meg Maren i elite og lp1 hvis dere fortsatt føler dere klare Flere som skal gå lydighet? Hvis noen trenger handlerhjelp så hjelper jeg gjerne, skal være der begge dagene og stiller bare Marvin på lørdag kl 10. Hvilke startnummer (og nummer i ringen) har Marvin? Jeg mistenker veldig få hanner (eller evt veldig mange champion/veteran hanner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Kun 14 lundehunder det er faktisk færre en i fjor..Blir spennede og se Snuppa skal ligge i hard trening frem til da tenker jeg.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Maren: Hvilket startnr har du fått i kl1? Skulle ønske man fikk vite hvilket nr man var i ringen på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 33 startende i LP2! Det er mange det Håper jeg får tidlig startnr. Nå kom plutselig nervene kjente jeg... 36 påmeldte hoffer! Glad jeg valgte å ikke melde på Günther jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Hvilken hall går Kelpie i? De går i hall C, ring 18 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jeg har regnet meg frem til at det kun er to hannhunder etter Noah i ringen og det tror jeg faktisk er veteranhanner, i alle fall den ene... Nå kjenner jeg at jeg gruer meg litt jeg..... nerver kjenner jeg, og det kan man ikke ha når man går med en hund som Noah for da blir det ekstremt høytflyvende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Hvilke startnummer (og nummer i ringen) har Marvin? Jeg mistenker veldig få hanner (eller evt veldig mange champion/veteran hanner) 1303, bedømmes som nr 38. Dere da? Jeg lurer veldig på hvem alle her, vet om noen selvsagt. Men det blir vel innslag høye finner i år også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 1303, bedømmes som nr 38. Dere da? Jeg lurer veldig på hvem alle her, vet om noen selvsagt. Men det blir vel innslag høye finner i år også Jeg veit ingentiiiing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Noen som kan si hvor mange munsterlander og hvor mange engelsk setter? Avis mener at jeg ikke kan kikke på NKK i arbeidstiden.. (eller har jo pause da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jeg veit ingentiiiing! Har du ikke fått PM ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Har du ikke fått PM ennå? NEI! Jeg veit jo at vi må være der tidlig, og jeg veit jo om en del som kommer, men jeg er så spent, så spent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 1303, bedømmes som nr 38. Dere da? Jeg lurer veldig på hvem alle her, vet om noen selvsagt. Men det blir vel innslag høye finner i år også Så vi er rett etter dere, da, nr 1304 og 39 i ringen... Jeg har lagt inn en liten kommentar på "Norske kooikere" for å prøve å finne ut hvem de andre er. Mille er påmeldt ivertfall, hvis ikke hun er paret da. Og Chiqo og Leah og Taxi sikkert. Og Kaspar til Oda tror jeg, men han er åpen klasse. Så jeg vet ikke om flere champion hanner. Det kommer nok noen svensker, men jeg har ikke hørt noe om noen Cirtaps- hunder... Det har jo vært litt overvekt av tisper på de siste utstillingene, så kanskje vi er eneste champion hannhunder:) (det tror jeg ikke helt på selv, kjenner jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Så vi er rett etter dere, da, nr 1304 og 39 i ringen... Jeg har lagt inn en liten kommentar på "Norske kooikere" for å prøve å finne ut hvem de andre er. Mille er påmeldt ivertfall, hvis ikke hun er paret da. Og Chiqo og Leah og Taxi sikkert. Og Kaspar til Oda tror jeg, men han er åpen klasse. Så jeg vet ikke om flere champion hanner. Det kommer nok noen svensker, men jeg har ikke hørt noe om noen Cirtaps- hunder... Det har jo vært litt overvekt av tisper på de siste utstillingene, så kanskje vi er eneste champion hannhunder:) (det tror jeg ikke helt på selv, kjenner jeg) Jeg kan komme på en del tisper som potensielt kan være der, men ikke så mange hanner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Noen som kan si hvor mange munsterlander og hvor mange engelsk setter? Avis mener at jeg ikke kan kikke på NKK i arbeidstiden.. (eller har jo pause da) 17 kleiner münsterländere i ring 10 og 43 engelsk settere i ring 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Noen som kan si hvor mange munsterlander og hvor mange engelsk setter? Avis mener at jeg ikke kan kikke på NKK i arbeidstiden.. (eller har jo pause da) 17 kleine og 43 engelskmenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Maren: Hvilket startnr har du fått i kl1? Skulle ønske man fikk vite hvilket nr man var i ringen på forhånd! Kiter er Nr 2636. Hva med deg? Har bare fått PM til LP1... Kanskje jeg ikke meldte på elite? Hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts