Angilja Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Hadde jo vært litt gøy, jeg har tross alt 3 juniorer! Er i tenkeboksen Siter
*Marianne* Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Vi skal, i år igjen:) Også skal vi stå på stand for raseklubben:) Siter
Wednesday Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Jeg og Joshi skal! Tror vi. Utrente i ringen begge to, så vi kommer bare til å drite oss ut Men moro læll. Siter
MarieR Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Vi jakter også juniorvinnertittel, men vi har drøssevis med meget god konkurranse, så jeg har ingen forhåpninger Siter
Betty Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Jeg kommer, men bare som turist. Gleder meg, og i år får jeg med meg begge dager til og med. Siter
Ingvild Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Jeg kommer helt sikkert bort en tur! Men skal ikke stille noe som helst, bare kose meg og møte kjentfolk. Siter
Benedicte Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Jeg kommer helt sikkert bort en tur! Men skal ikke stille noe som helst, bare kose meg og møte kjentfolk. ... Julebord i år også? Siter
Ingvild Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 ... Julebord i år også? Selvfølgelig! 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Jeg skal, og stiller nok Nomi siden jeg allikevel skal avgårde Jeg skal, og jeg skal forte meg å skrive så jeg kan plage Stine resten av dagen! Siter
SiriEveline Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Her skal vi ihvertfall, det skulle være debuten til Yaris, men vi meldte på utstilling helga før. Men vi jakter da altså på juniortittelen, men målet er at Yaris skal ha det gøy, så hopp og sprett blir det nok masse av. I tillegg skal både Chico og Iver stilles, Iver skal jo fortsette jakten på certet, håper bare på en hund som ikke halter. Gleder meg masse! Siter
rottmaneier Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Skal melde på både Ophelia og Bali. Utifra det du skriver Tatijana, så liker han kanskje ikke helt Offe, men melder på allikevel Siter
AnnikenK Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Noah og Supra skal Vi skal vist det Men hvor lang tid pleier de å bruke på å komme opp i pels. Hun ser ut som en pjuskete malle - og røyter enda Siter
Carro92 Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 teite meg skjønner ikke hva D4A er forkorta for? Siter
Wanderlust Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 teite meg skjønner ikke hva D4A er forkorta for? Dogs4All som er NKK Lillestrøm Siter
Carro92 Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Dogs4All som er NKK Lillestrøm aha, thanks Siter
Stine Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Jeg kommer med begge, jakter ingen tittler da dommerene ikke er noe for oss Siter
ipadda Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Skal melde på både Ophelia og Bali. Utifra det du skriver Tatijana, så liker han kanskje ikke helt Offe, men melder på allikevel Tja, i 2007 ble Tjorven og Claes Gøran BIR OG BIM, så virker som "alt" kan skje. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Stiller en nedrøyta og lettere anorektisk knertis for å holde treninga ved like. Dommeren er ute etter mye av det Imouto tilbyr, og så lenge jeg får henne til å stå slik hun gjorde som valp på bordet, så blir det sikkert bra. Og ingen beveger seg som mitt knertmonster. Er ikke SÅ mange tittelutstillinger en junior kan delta på heller. I tillegg skal trollbolla, utstillingsstjerna og jeg stå på stand for shibaklubben. Siter
rottmaneier Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Tja, i 2007 ble Tjorven og Claes Gøran BIR OG BIM, så virker som "alt" kan skje. Ja da kan jo alt skje. Vi får melde på også får vi bare vente i spenning Siter
Troika-09 Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Heldi er påmeldt, spennende å se hvordan hun gjør det i junior 1 Siter
L8 L Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Noah og Supra skal Og ikke Hermine?? Jeg kommer med 2 franske og en gammel amerikaner. Skal melde på så fort NKK svarer på mailen min, gidder ikke betale dobbel pris bare for at de mener at vi ikke er gyldige medlemmer :rolleyes2: Siter
Monab88 Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 Oliver er påmeldt! Foreløpig i åpenklasse, så får vi se om han stiller der eller må flyttes over til champion. Stiller Eros i åpen om ikke Oliver går i den klassen, så får vi se hvordan vi gjør det hvis både Oliver, Fredrik og Gross stiller i champion... Luksusproblem 2 Siter
turbobensen Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2011 tror ikke jeg kommer. NM i agility blir jo en trist affære i år, er vel omtrent ingen som kommer til og melde på... og Maja har nok starta røytingen igjen da, så da er det lite vits og stille henne. Siter
Recommended Posts