xxx12345 Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Fant ingen tråd, men hvem kommer? Smula jakter på Junorvinnertittelen, jeg har nytt antrekk for anledningen, og vi har trent. Da er det bare å løpe det man kan og smile pent 2 Siter
Benedicte Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Vi kommer også! Vi skal også jakte juniorvinnertittel, men det kan bli litt vanskelig Kommer også med Sting og Memphis, og alle tre er påmeldt Siter
xxx12345 Skrevet 10. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg mener Smula har en reell sjanse på tittelen, ut i fra hva jeg vet om av konkurrenter. Men det kommer jo alltid mange fler enn jeg vet om på en så stor utstilling Siter
Anette Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Amiga og Issi er påmeldt, og jeg tror jeg har handlere Amiga håper jeg virkelig gjør en flott comeback sammen med Benedicte 2 Siter
MegaMarie Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Glemte å ringe sjefen i dag Men skal gjøre det i morgen. Så jeg vet ikke hundreprosent enda, men jeg håper at jeg kommer Stiller da Blondie for å teste ut den finske dommeren, også handler jeg vel Issi og forhåpentligvis Hottie Siter
borderen Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg skal gå LP elite med Amira og LP1 med Kiter tror jeg (hvis vi er klare...!). Gleder meg - digger Dogs4All! 3 Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Skal melde på både Talli og Blaze. Om Talli kommer i pels så får jeg se om jeg holder meg fra å stille Blaze... Blaze har strengt tatt ikke noe mer å jakte på egentlig Siter
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Vurderer kl1 med Chilli, men er veldig i tvil om jeg skal eller ikke... Siter
Bananen Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Vurderer kl1 med Chilli, men er veldig i tvil om jeg skal eller ikke... Skal! Siter
ipadda Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Tjorven og Bella Vita er det 100% sikkert at skal stilles. Tjorven ble Norsk Vinner i 2007 for samme dommer - å BV er rimelig lik sin mor på mange måter - så, ja. Betty skal meldes på, for vi fikk en rævva kritikk for samme dommer for 2 år siden - å myyyye har skjedd siden hun var 9 mnd gammel Tjalfe er jeg usikker på om jeg gidder å ta med... Skal handle søsteren til Bella Vita også Og så skal vi faktisk ha med oss liten-sort (dp) som skal stilles. 1 Siter
Kaja Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Tesh skal i hvertfall stilles i JR, Kua vet jeg ikke om skal stilles enda. Jeg kommer nok ikke til å melde henne på, men har ikke hørt med oppdretter og eier enda Siter
Siri Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Babs og Willy er påmeldt, Babs jakter på veteranvinnertittelen da, mens Willy vel må nøye seg med å jakte 2. plasser *ler*. 1 Siter
kelpiejenta Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Anton skal meldes på, så vi kommer. Vet ikke om vi har noe å hente på tittel, men koselig å hilse på kjentfolk og nye. Siter
Heidihj Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Vi kommer, men stjerna er for ung til annet enn sosialisering Elwira blir nok og med, ihvertfall en dag Siter
Bikipile Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Kommer antakelig Alltid gøy å bli bedømt av den dommeren, og han vil gi Pippi en god opplevelse i ringen, selv om han ikke vil gi henne en god premiering så lenge hun er slik hun er pr i dag (og det er jo riktig). Men hvis vi greier å få opp selvtilliten hennes mer før utstillinga, kan det jo bli en grei premiering også. Vi er med for treningen, som alltid Siter
tm100021 Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Meldte på Shab tidligere idag, men ikke noe lang Kan hende Oliver blir med for det, 4 dager uten gullet mitt er lenge. Siter
Maria Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg vurderer å prøve meg for moro skyld med Chess. Hun er ikke stilt på fire år, så det hadde vært interessant å se hvordan det ligger an I såfall med håp om en fin kritikk, intet annet. Jeg er så teit... Jeg er redd for lus, kennelhoste osv. Har ikke hatt noe sånt etter at vi sluttet å fare på utstillinger med Chessea, så jeg er litt hypokonder på hennes vegne når det gjelder utstillinger så store som på NKK Lillestrøm. :rolleyes2: Siter
Whoopsis Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Melder nok på Opsis, siden jeg uansett skal dit for å titte. Må jo i hvert fall gjøre et forsøk på denne juniorvinnertittelen! Siter
Peers Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg vurderer å melde på begge to - jeg tror ikke det er dommer for oss, men jeg har utstillingsabstinenser. Vi har ikke stilt siden Lillestrøm i fjor Siter
Gjest Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Melder hvertfall på Balrog, og han skal trave pent innen det! Vet ikke om jeg skal melde på Ellie også. Må sjekke litt dommer og slik. Siter
HHC Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Liker tittelen, for jeg sier ikke D4A av prinsipp - høres ut som årets 14iss happening for de med hund. Jeez... Melder på og har fått flere hunder kastet etter meg allerede, så blir vel nok å henge fingrene i i raseringen. Synd jeg kun kan konkurrere om NV tittelen, og neste år er junioren for gammel og veteranen fortsatt 3mnd for ung - bah... Siter
Monica123 Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg skal stille Arla trur jeg har ikke helt bestemt meg enda Siter
HeleneFS Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Har tenkt lenge på å stille, men siden konkurrentene er rimelig harde og pelsen ikke er som den skal så dropper vi det... kommer kanskje å ser på da Siter
Synnikken Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Hector kommer med Caroline 1 Siter
SD Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg skal, og stiller nok Nomi siden jeg allikevel skal avgårde 1 Siter
Recommended Posts