Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva svarer du når noen gir hunden din et kompliment?


Ia
 Share

Recommended Posts

"Å, så pen hund!"

Hva sier man da?

Jeg svarer helt automatisk "takk". Men det er jo ikke min fortjeneste at hunden min er pen? Jeg vil helst svare "jeg vet", for jeg er jo absolutt enig, men det er liksom litt rart.

Hva sier dere? Og hva synes dere man bør si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Takk! Helt enig!" Mens jeg stråler som en sol og vokser til jeg er to meter høy.

Jeg også,og takker masse mens jeg "stråler" litt til :D .De er jo uten tvil det vakreste jeg har :wub:

Haha, Margrete!

Jeg er litt sånn som deg, Wildah, skrekkelig dårlig til å ta imot komplimenter. Men akkurat når det gjelder hunden min er jeg pinlig enig. Synes det er litt teit allikevel, jeg blir sånn "Heh, taaakk, ehee... :sweat: ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, ikke sant? H*n er jo bare verdens beste synes jeg, så det er kjempekoselig når andre også synes h*n er flott!" :)

Eller noe i den duren.

Med Fyda tar jeg ofte en Margrete; "Hehe, hun heter Fyda fordi vi synes hun er ganske stygg, men smaken er som baken!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt annpå, men Tesh ER vakker, alle syns det. Får høre det nesten hver dag og er selvsakt enig. De fleste syns hun er veldig majestetisk og flott :) Svarer stort sett at det er jeg helt enig i :)

Acqua får stort sett høre hvor søt hun er, og det er jeg selvsakt også helt enig i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Knizfniz tihi takk *sjå ned i bakken og dytte litt i grusen med skorne*". Neida, er vel ikkje heilt slik, men det er vel ca. slik det kjennest? :lol:

Vi har jo ein rase som apellerer til mange som ikkje er hundefolk, så det er ikkje heilt uvanleg at vi får komplimentar på han (litt sjølvgod, eller? :D ). Blir jo noko slikt som "ja, takk, heilt einig :) ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med valpene, forresten? :)

Går bra :-)

Møter ene av dem ganske jevnlig og skal møte nr to til helga da de bor veldig nært sånn sett.

Den 3 er for langt unna til å se med mindre vi er i traktene,dessverre,men den er visst kjempestor og flott,men ikke så snill som har spist litt på fars møbler så han måtte bytte litt møbler...heh...den 4 er i hundehimmelen pga skade.

Har en hel haug med komiske dum far møter dummere sønn bilder som jeg vurderte hive ut i bildeforumet,men kom aldri så langt...Får vel gjort det en dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra :-)

Møter ene av dem ganske jevnlig og skal møte nr to til helga da de bor veldig nært sånn sett.

Den 3 er for langt unna til å se med mindre vi er i traktene,dessverre,men den er visst kjempestor og flott,men ikke så snill som har spist litt på fars møbler så han måtte bytte litt møbler...heh...den 4 er i hundehimmelen pga skade.

Har en hel haug med komiske dum far møter dummere sønn bilder som jeg vurderte hive ut i bildeforumet,men kom aldri så langt...Får vel gjort det en dag :-)

Ja, gjør det a. Pliiiiiiiis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...