Debbie Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Får ikke sove, og fikk da denne tanken på hjernen: Hva er min yndlingslyd???? Jeg sliter med å finne en ting- men klarer du det? Så hva er din favorittlyd?? Siter
julnil Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Lyden av rolig hestepust eller hester som står på stall å spiser høy Bølger som slår i fjæra Sauebjelle Stillheten ute i naturen kl 3 på natten Ordene "mamma, æg e gla i dæg" som tusler gjennom rommet Barna som ler når de sover og drømmer Den første gråten når barnet er født Knitring fra bål eller peis 2 Siter
Debbie Skrevet 20. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2011 veldig fine, men det er det som er det vansklige her. Du skal kun velge EN lyd! Hva blir det da? Siter
Raksha Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Lyden av hestehover på stallgulv. Jeg elsker den lyden, og bare det er god nok grunn til å ha hest. Synd jeg ikke har stall da, men det får gå. Siter
pippin Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Jeg elsker lyden av en liten, klukkende bekk som renner rolig nedover steiner.. Det må være det beste..! jeg vil ha sånn liten vannfontene i huset mitt Etter det kommer den rolige høstvinden, og lyden av blader som faller. Så ulvehyl - mulig den må lengre opp.. Den lyden når meg helt i sjela, på en god måte! Siter
tulip Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Bølgeskvulp mot en trebåt... 1 Siter
Synnikken Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Søvn sukk. Når den/det man sover ved siden av sukker fornøyd i søvne.. Siter
Bellare Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Lyden av galopperande hestehovar på ei eng Siter
borderen Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Lyden av hester som tygger høy. Er ikke spesielt hestemenneske, men den lyden er bare GOD! EDIT: Kanskje heller en katt som maler fornøyd sammen med kattungene sine. Vanskelig å velge! Siter
Siri Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Jeg tar utgangspunkt i de lydene som er normale der jeg bor - og ikke lyder jeg kunne ønske meg - og det beste jeg hører når jeg legger meg er regnet som øser ned utenfor soveromsvinduet, gjerne iblandet litt vind som stryker meg over ansiktet . DA sovner jeg godt, da . Siter
Aymee Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Hundespann alene i skogen. Med knaking og knitring og fwooooshet av sleden mot snøen og lyden av hundene og og og Siter
Artemis Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Lyden av løvsangeren på fjellet om våren. Siter
tm100021 Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Når Soph ler den høye klare trillende babylatteren Siter
AnnikenK Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Lyden av stillhet (går det an å si det?). Å sitte på snaufjellet, en stille høstdag, og ikke høre en lyd. DET er deilig det 2 Siter
Guest Michellus Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Lyden av Chibipus når hun sitter oppå en og maler skikkelig hardt og trygler om kos Siter
Arielle Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Det alle beste jeg gjør er å kose med en hest når den er fornøyd og spiser. Lyden og følelsen av den varme pusten og lyden når den spiser høyet sitt... Men da må det også være stille i stallen og ikke andre folk der for at det skal bli perfekt! ÅRRRhhh Jeg savner virkelig godjenta mi jeg, skulle gjort alt for å få en siste dag sammen der vi bare sto og koste og hun kunne tygge høy. Hun la alltid hode sitt på skulderen min og sånn stå vi å kose i flere timer så lenge jeg ga henne litt høy som hun kunne få tygge men hode hennes lå der. Prinsesså mi det Jeg har rett og slett problemer med å velge men det er helt fantastisk lyd av en fornøyd hund som ligger med hode på fange mitt og sover Siter
pen_fremmedkar Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Favorittlyden min i forhold til å finne ro og å sovne må være lyden av bulldogen min når den snorker i søvne. Siter
Djervekvinnen Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Min favoritt musikk er min favorittlyd. Sånn utenom det, syns jeg stemmen fra noen jeg er glad i er en fin lyd. (ja og måker om sommeren (ikke i hekketiden da haha), og fuglene om natten i sommertiden.) Siter
Bananen Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Lyden av regn. Enig! Og jeg er veldig glad i å høre torden også. Ellers liker jeg å høre gjøken når vi er i skogen. Og det er sol, og man har med seg en hund eller to som storkoser seg og man bare hører og kjenner det. Deilig. Siter
Guest 2ne Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 En katt som maler når den ligger på fanget ditt Siter
Helene Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Topp to er knirkende spedvalper og bølgeskvulp. Siter
Lola Pagola Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Lydene Ludde lager når han er trøtt og sitter med hodet bak og snakker stille inni fjærene. (altså undulaten) 1 Siter
Zitka Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Når man ligger i campingvogn og det hølregner utenfor.. Eller ligge og lytte til pusten til forskjellige ting er også kos =) 1 Siter
Aya Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Knott som bjeffer i søvne Hun sovebjeffer så utrooolig søtt En god nr. to er hester som tygger høy, og nr. tre er torden! Siter
Recommended Posts