Argyr Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Det ble en liten bildeserie av dette her, så da kan dere jo få dokumentert litt mishandling. Man tager en ustelt Argyr. Hadde vel ikke gjort noe med pelsen på ihvertfall noen uker, husker ikke helt. Som ikke synes det er noe festlig med oppstilling Og så børster man av "litt" underull Så det ser ut som en sau har gått i lufta Så går man løs på bakføtter Og fremføtter Så kommer tærne frem Ørebeheng er stusset, og nå begynner Argyr å føle seg skikkelig kjekkas Helt ferdig! Trodde Argyr... Men så... Dagen etter, da han minst ventet det... Vann! Stinkeye Og geip Så fikk man hilse på blåser, og det var egentlig greit Perspektiv er morsomme saker Fot! Børstet gjennom igjen. Ferdig på ordentlig Njaaa, skeptisk Look Ma, no ears! Han tilgir meg vel i løpet av dagen. Håper jeg. Siter
Sissi Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 :wub: Han er bare vakker!! Men så ikke helt fornøyd ut underveis Siter
Mud Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 De bikkja er så pen at jeg får lyst på K.O. Han minner meg - av en eller annen underlig grunn - om Aslan i Narnia bøkene Digget geipebildet, kan ikke bare være pen - må ha personlighet også! Siter
Stine Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Haha, stakkars gutt Men han blei da ordentlig kjekk tilslutt Siter
pippin Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Han ble kjempefin og man ser forskjell! Han vil bare ikke innrømme at det var godt Siter
TonjeM Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Stakkars lille dotten da.. noe sååå puslete i dusjen skal man lenge lete etter! Argyr er en særdeles dårlig KO-reklame - alle får jo sinnsykt lyst på "løp&kjøp" og da er det lett å glemme hva som skal til for at en slik vanvittig flott bisk skal ha det bra! Men så nydelig han er, smelter helt av han - ustelt eller ei. Men jeg må nå si han ble ufattelig stilig av all torturen! (Og så håper jeg du tilgies etterhvert.. skjønt du har ikke gjort deg fortjent til det altså - gjøre sånt med en stakkar!) Siter
Banshee Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Stakkars "lille" Argyr Han ble riktig så flott, da! Siter
ida Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Vaker, vakker og bittelitt morsk Siter
MiO Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Det der er virkelig et stykk tøff og stiiiilig hundemann! Siter
Argyr Skrevet 9. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2011 Takk alle sammen! Han har tilgitt meg altså, men jeg tror ikke han blir med frivillig inn på badet på en stund. De bikkja er så pen at jeg får lyst på K.O. Han minner meg - av en eller annen underlig grunn - om Aslan i Narnia bøkene Digget geipebildet, kan ikke bare være pen - må ha personlighet også! Naaw! Det er en ro og verdighet over dem begge, kanskje? Argyr mangler ikke personlighet, den er bare vanskelig å fange på bilder som regel - stjeler sjelen hans! Stakkars lille dotten da.. noe sååå puslete i dusjen skal man lenge lete etter! Argyr er en særdeles dårlig KO-reklame - alle får jo sinnsykt lyst på "løp&kjøp" og da er det lett å glemme hva som skal til for at en slik vanvittig flott bisk skal ha det bra! Men så nydelig han er, smelter helt av han - ustelt eller ei. Men jeg må nå si han ble ufattelig stilig av all torturen! (Og så håper jeg du tilgies etterhvert.. skjønt du har ikke gjort deg fortjent til det altså - gjøre sånt med en stakkar!) Dårlig reklame? Det måtte være fordi han er feilfarget, står som en krakk og har litt snodig konstruerte ben det da. At folk får lyst på er jo GOD reklame, teita! Selv om han kan minne om Aslan, så er det jo "bare" en hund, ikke en løve. Vaker, vakker og bittelitt morsk Så du ikke at han fjollet, altså? Det var etter badet han ble morsk. Siter
Peers Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Han er så utrolig fin Riktig så lekker ble han etter make over'n! Siter
Ia Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Før og etter! Han er utrolig flott. Og jeg ser Aslanen i han Siter
Toril Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Det finnes ikke noe flottere enn Argyr og blikket hans :wub: Siter
SusanneL Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 En utvilsomt nydelig hund, ja - og en herlig bildeserie! Litt av en jobb! Susanne Siter
Grim Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Nydelige Argyr! Digger fargen hans. Og geipebildet. Siter
Poter Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 *ler* for noen uttrykk! Herlig hund! Siter
Aya Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Åh, han er bare så lekker altså, den hunden der Vakre, vakre, vakre Argyr! Siter
OlavEmil Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Eg får seie som eg har sagt før: Fy søren, for ein fantastisk hund . Håpar naboen får sin hit etterkvart... Siter
Recommended Posts