Gå til innhold
Hundesonen.no

Europautstillingen 2015 til Norge


tm100021
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

3 ekke så mange flere enn 2 da :P knis! Tror det er for tidlig til at jeg har en kelpie til da... Hvertfall en til med brukskrav i boks :P så om jeg har en til så blir den nok ikke stilt tenker jeg (siden den ikke kan få cert).

satser på at du har 2,5 da slik at du har mer å stille :-D

Har du stilt dalmatiner før? :)

Blaze kan ikke stilles lengre, så jeg har fortsatt evt bare 1 ;)

De kan få vinnertittel da, og Cacib :)

Nei, ikke stilt Dalmis før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det ironiske er at om utstillingen hadde vært i - la oss ta et helt FIKTIVT eksempel som folk ikke allerede snakker om med begeistring - Milano, ville ikke folk brydd seg om påmeldingsprisen, fordi de

Som det er forklart lenger opp, så er det normal praksis å sette høyere påmeldingspris på vinnerutstillinger enn på ordinære internasjonale utstillinger. Vi som har reist litt, har ofte betalt dobbelt

I og med at maysofie sitter på skolen og ikke orker å bruke tid på denne diskusjonen før hun har fått dyttet den i en mer passende tråd så ønsker hun dere alle en fin dag frem til hun har tid til å sv

Ok, jeg er litt sånn dum på dette, men hva menes med at man har rasespesial på Europautstillingen?

Betyr det at rasen ikke har egen spesial det året på en måte?

Jeg tror klubbene fikk mulighet til å ha en ekstra det året. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er litt sånn dum på dette, men hva menes med at man har rasespesial på Europautstillingen?

Betyr det at rasen ikke har egen spesial det året på en måte?

Det varierer jo med forskjellige raseklubber. Snuserklubben har 4 spesialer i året, og til neste år vil Osloavdelingen legge sin spesial i tilknytning til EDS. Da får vi dobbelutstilling, med muligheter for to "storcert".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det varierer jo med forskjellige raseklubber. Snuserklubben har 4 spesialer i året, og til neste år vil Osloavdelingen legge sin spesial i tilknytning til EDS. Da får vi dobbelutstilling, med muligheter for to "storcert".

Er det storcert på alle de fire?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det storcert på alle de fire?

Det har ikke vært det nei, det har brukt å gå på rundgang. Men nå er jo storcert som vi kjenner det fra før ikke lenger en realitet. Snuserklubben vedtok derfor på sin GF i år at for å utløse championat må hundene ha cert enten fra internasjonal utstilling (NKK) eller fra en spesialutstilling.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva har jeg å stille da? :P

Kanskje en valp, om det er med (men antagelivis er den under 6 mnd og får ikke delta). Talli i veteran, og håpe hun faktisk ser ok ut etter valper. Etter det kullet nå så eier jeg ikke flere å stille jeg :o

Men regner med at jeg får låne Lani i champion :P

Jeps. Lani er din :-P

Du må nesten kjøpe deg en... nå :P

Nei! :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Noen som kjenner til denne dommeren : Knut Sigurd Wilberg? Har de stavet feil med Leif Herman eller? Jeg har nada kjennskap til norske dommere... :icon_redface:

Det er broren som bor i england.

Stilt en gang for han og da satt han opp Blaze til WW08. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dritkipt at det går innendørs. Selv om det kan være ti grader varmt og regn her i landet hele året igjennom,så syns jeg første helg i september kunne gått ute på gress.... Må nesten dra med alle tre uansett. Frem og tilbake på dagen

Men vi har jo spesssial! :D Må blime på den også, vel :)

Håper Skrulla fortsatt er i form, er hun det skal hun få være med i veteran. Djirken har forhåpentligvis grodd seg pen til da :P '

Håper den dustete tispa i USA finner ut at den skal ha løpetid snart, vil ha med juniorer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spesial i tillegg.

Dette er et "must" å komme på. :D

Stiller hvertfall Sntos i champion.

Håper å kunne stille Cajsa, hun blir da unghund.

Også er det jo lov å håpe man har en egenprod junior, men tviler litt på det. Men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Syns det er dritkipt at det går innendørs. Selv om det kan være ti grader varmt og regn her i landet hele året igjennom,så syns jeg første helg i september kunne gått ute på gress.... Må nesten dra med alle tre uansett. Frem og tilbake på dagen

Det finnes ikke noe område som er stort nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempelyst til å stilen Balder, men får se hvordan han gjør det litt videre. Om det fortsetter med gult eøler rødt. Har uansett lyst å dra å se, var også ei som snakket om å melde på og da kanskje trengte hjelp :) hund nr to er nok heller ikke i hus på den tiden om ikke mamma skal endre mening fullstendig, er litt tid til enda så får se det an :) er uansett så nærme at en ikke trenger overnatting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi har jo spesssial! :D Må blime på den også, vel :)

Håper Skrulla fortsatt er i form, er hun det skal hun få være med i veteran. Djirken har forhåpentligvis grodd seg pen til da :P '

Håper den dustete tispa i USA finner ut at den skal ha løpetid snart, vil ha med juniorer!

Ja,det må man jo om det er ute :lama:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...