Gå til innhold
Hundesonen.no

Europautstillingen 2015 til Norge


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det ironiske er at om utstillingen hadde vært i - la oss ta et helt FIKTIVT eksempel som folk ikke allerede snakker om med begeistring - Milano, ville ikke folk brydd seg om påmeldingsprisen, fordi de

Som det er forklart lenger opp, så er det normal praksis å sette høyere påmeldingspris på vinnerutstillinger enn på ordinære internasjonale utstillinger. Vi som har reist litt, har ofte betalt dobbelt

I og med at maysofie sitter på skolen og ikke orker å bruke tid på denne diskusjonen før hun har fått dyttet den i en mer passende tråd så ønsker hun dere alle en fin dag frem til hun har tid til å sv

  • 2 years later...

Det er litt vemodig å lese gjennom denne tråden, og se alle hundene som i 2011 ble planlagt stilt i 2015, men som nå er borte.

Dommerlister, klubber med spesialer, og mer informasjon finner dere for øvrig her.

Om fjorten dager er jeg på finsk spesial i forbindelse med Verdensvinneren, og skal markedsføre vår spesial i forbindelse med Europavinneren. Vi vet Norge er langt nord og dyrt for mange, men håper det blir stor og internasjonal deltagelse for det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å begynne å glede seg! Symra og Selma blir veteraner, og sannelig tror jeg ikke vi kommer med en eller to beardiser til. :D

Måtte kikke litt baki tråden jeg også. Selma og Symra er veteraner ja, men ingen av dem skal stilles, av ulike årsaker. Om jeg har noen ny hund til da er heller tvilsomt.

Men det er gøy å se på også! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Puddelklubb har spesial (og belgeren min skal ikke stilles, så det sjekka jeg ikke engang *ler*), jeg regner med å stille egenprodusert og moren, samt tilskuddet da (Malin, vi har ikke planlagt flere tilskudd enn så lenge :P ). Er litt usikker på hvordan det blir med handling, jeg må muligens ha hjelp :)

Alle rom er booket, så her kommer det til å bli liv - rai rai :P Bare Belgerpia og jeg har jo 6 hunder tilsammen, i tillegg kommer oppdretter til Leah med et foreløpig ukjent antall hunder (jeg antar hun kommer med 3-4 stk, blir stas for henne å klippe alle pudlene tenker jeg :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vemodig å lese gjennom denne tråden, og se alle hundene som i 2011 ble planlagt stilt i 2015, men som nå er borte.

Dommerlister, klubber med spesialer, og mer informasjon finner dere for øvrig her.

Om fjorten dager er jeg på finsk spesial i forbindelse med Verdensvinneren, og skal markedsføre vår spesial i forbindelse med Europavinneren. Vi vet Norge er langt nord og dyrt for mange, men håper det blir stor og internasjonal deltagelse for det.

jeg finner ikke dommerlisten jeg :/ bare siden der den skal være...

noen som vet hvilken dag kelpiespesialen og dalmatinerspesialen er? er det på samme lokale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

jeg finner ikke dommerlisten jeg :/ bare siden der den skal være...

noen som vet hvilken dag kelpiespesialen og dalmatinerspesialen er? er det på samme lokale?

AGN spesialen er lørdag (mener jeg) og skal være samme sted bare kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-)

Jeg synes det er sååå surt at dalmatineren er delt på dommer... Og hannhundene dømmes av finsk dommer og tispene av engelsk dommer!! Skikkelig surt siden engelsk dommer ofte er kjempebra for min hund og nordisk dommer ofte ikke er så bra :( De burde hatt dommere fra samme land på hannhund og tispe synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Tja, hva har jeg å stille da? :P

Kanskje en valp, om det er med (men antagelivis er den under 6 mnd og får ikke delta). Talli i veteran, og håpe hun faktisk ser ok ut etter valper. Etter det kullet nå så eier jeg ikke flere å stille jeg :o

Men regner med at jeg får låne Lani i champion :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dritkipt at det går innendørs. Selv om det kan være ti grader varmt og regn her i landet hele året igjennom,så syns jeg første helg i september kunne gått ute på gress.... Må nesten dra med alle tre uansett. Frem og tilbake på dagen

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva har jeg å stille da? :P

Kanskje en valp, om det er med (men antagelivis er den under 6 mnd og får ikke delta). Talli i veteran, og håpe hun faktisk ser ok ut etter valper. Etter det kullet nå så eier jeg ikke flere å stille jeg :o

Men regner med at jeg får låne Lani i champion :P

Du må nesten kjøpe deg en... nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva har jeg å stille da? :P

Kanskje en valp, om det er med (men antagelivis er den under 6 mnd og får ikke delta). Talli i veteran, og håpe hun faktisk ser ok ut etter valper. Etter det kullet nå så eier jeg ikke flere å stille jeg :o

Men regner med at jeg får låne Lani i champion :P

Nå måtte jeg tenke litt. Når på året er dette? Kanske jeg ikke har no egenprodusert junior i det hele tatt? :o

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Du må nesten kjøpe deg en... nå :P

Nei, jeg samler ikke på kelpier. 2 stk er egentlig mer enn nok for meg, og da har jeg kanskje 2,5 :P

Vi har alltids noen pudler som trenger handler :P

Jeeeei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg samler ikke på kelpier. 2 stk er egentlig mer enn nok for meg, og da har jeg kanskje 2,5 :P

Jeeeei :D

3 ekke så mange flere enn 2 da :P knis!! Tror det er for tidlig til at jeg har en kelpie til da... Hvertfall en til med brukskrav i boks :P så om jeg har en til så blir den nok ikke stilt tenker jeg (siden den ikke kan få cert).

satser på at du har 2,5 da slik at du har mer å stille :-D

Har du stilt dalmatiner før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...