tm100021 Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Europautstillingen 2015 til Norge! Utstillingen vil bli arrangert på Norges varemesse på Lillestrøm, den 4.- 6. september 2015. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Så moro! Da er det bare å begynne å forberede seg, da.. Kanskje kjøpe en ny utstillings-stjerne først? Chessea er en gammal veteran når den tid kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Kan jo håpe på å ha noe hjemmelagde junior til den tid, men man får nå se Gøy blir det uansett! Oliver er fire år da, perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Jeg vil også ha en hjemmelaget et eller annet, innen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Kjempe morro Noe sier meg at jeg kommer til å få noen romreservasjoner Jeg har faktisk 2 veteraner da jeg! (forhåpentligvis enda) Blaze vil være 11 år da og Talli 8 år. Men etter planen min så skal jeg ha en liten junior rundt den tiden også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Ja! Gleder meg! Forhåpentligvis ihvertfall en hund å stille til da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Spennende - får håpe jeg har en ung en å entre ringen med også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Da er det bare å begynne å glede seg! Symra og Selma blir veteraner, og sannelig tror jeg ikke vi kommer med en eller to beardiser til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Da er verdens beste blitt veteran selv om bare det er litt trist å tenke på. Vi må selvsagt på denne og verdens beste må da inn i ringen og vise seg som den flott spreke veteranen han vil være( 8,5år). Så kan jeg aldri tro at det ikke har kommet et nytt håp til den tid, om ikke 2 også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Da skal jammen vi stille også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Ja, her skjønner jeg det bare er å begynne å avle så man har en junior! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Vil det være noe form for "kvalifisering" til denne eller er det bare å melde på? Da vil trollegutten her være 5 år, så da håper vi at han har roet ned fluehodet og opptrer som den herremannen han er i ringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Da skal pokker meg jeg stille også! En (pen) hund må jeg da ha klart å skaffe meg innen den tid! *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Men vil dette bety at raseforbudet vil oppheves da? For slik det er nå, så kan vel ikke amstaff komme til norge og stille på utstilling. Og amstaff er jo faktisk en av de virkelig store utstillingsrasene i det o store utland.. Noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Så gøy! Håper jeg har stillbar hund innen den tid jeg, også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Men vil dette bety at raseforbudet vil oppheves da? For slik det er nå, så kan vel ikke amstaff komme til norge og stille på utstilling. Og amstaff er jo faktisk en av de virkelig store utstillingsrasene i det o store utland.. Noen som vet noe om dette? Nei. Norsk lov må nok følges, på lik linje som NKK sin lov om kupering. Slik har det også vært i andre land med raseforbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Det blir storhandel av hunder på sonen fremover skjønner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Det blir storhandel av hunder på sonen fremover skjønner jeg Nei nei, alle skal jo lage sine egne, må vite! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Nei. Norsk lov må nok følges, på lik linje som NKK sin lov om kupering. Slik har det også vært i andre land med raseforbud. At norsk lov må følges, forstår jeg jo. Det jeg lurte på om det ville være en lovendring på gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Nei nei, alle skal jo lage sine egne, må vite! For min del kan det være jeg da har enten en unghund (ingen tittel) eller en veldig ung junior (kan være vanskelig). Men vi får se når den tid faktisk kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Det var jo grin å hyl når vi arrangerte noe i ag pga kupperingen. Slik er det. Tviler vi får lovendring liksom. Issi blir 6 og amiga 5 herre meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Woho, dette må jeg jo få med meg. Lexi er da 4 Og kanskje det finnes noen Pippibarn på den tiden som jeg kan stille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Woho, dette må jeg jo få med meg. Lexi er da 4 Og kanskje det finnes noen Pippibarn på den tiden som jeg kan stille! For ikke å snakke om Birkefanten som veteran! Da er både Komatsu og Sacho aaaltfor gamle til å være reell konkurranse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Ja, her skjønner jeg det bare er å begynne å avle så man har en junior! Helt klart! Kanskje man til og med klarer å mønstre en avlsklasse! *sette ut alle avkommene på fôr* Emma, jeg booker gjesterommet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Utstilling har neppe falt i smak for meg da heller, men blir sikkert artig å se på da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts