Gå til innhold
Hundesonen.no

Kronprisen planlegger valper


mushi
 Share

Recommended Posts

Jaja, er snakk om kanskje, flere år fra nå av. Ingen grunn til å ta sorgene på forskudd :lol:

Enig. I tillegg var de ikke ferdigdiskutert på det området enda heller.

Nå er jo folk rare, men selv velger jeg ikke rase etter hvem som har det. Blir ikke puddelmix her fordi Kronprinsparet har det eller setter valper på tispa si. Har ikke kjøpt NEG, ES eller puddel selv om det har vært flere slike i Kongefamilien. Og så vidt jeg vet økte vel ikke etterspørselen av disse blandingshundene etter at de kjøpte seg valpen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. I tillegg var de ikke ferdigdiskutert på det området enda heller.

Nå er jo folk rare, men selv velger jeg ikke rase etter hvem som har det. Blir ikke puddelmix her fordi Kronprinsparet har det eller setter valper på tispa si. Har ikke kjøpt NEG, ES eller puddel selv om det har vært flere slike i Kongefamilien. Og så vidt jeg vet økte vel ikke etterspørselen av disse blandingshundene etter at de kjøpte seg valpen sin.

Jo.Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes de høres meget vage ut, disse avlsplanene. Det høres mer ut som om et spørsmål journalistene presset fram mens de snakket om flere barn.

Heller valper enn barn altså. :aww: Det blir så sabla mye flagging med alle disse barna. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Erlend har brukt det meste for å selge, men salget hans økte ikke bemerkelsesverdig etter at Kronprinsparet kjøpte valpen sin. Men gosj som han markedsførte det.

Nei, nå er han mer opptatt av å markedsføre "mellomdoodelen" sin. Lagotto og golden... Folk reiser fra andre siden av landet, syns de får fantastisk oppfølging fordi de blir påspandert en kaffekopp og en omvisning på anlegget. Og alle hundene er selvfølgelig friske, selv om det ikke finnes så mye som et papir til dokumentasjon.. Verden vil bedras, da er det marked for slike aktører. Det er egentlig bare som f..n at man ikke tenkte tanken selv for flere år siden, da hadde man jo sluppet økonomiske bekymringer i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er han mer opptatt av å markedsføre "mellomdoodelen" sin. Lagotto og golden... Folk reiser fra andre siden av landet, syns de får fantastisk oppfølging fordi de blir påspandert en kaffekopp og en omvisning på anlegget. Og alle hundene er selvfølgelig friske, selv om det ikke finnes så mye som et papir til dokumentasjon.. Verden vil bedras, da er det marked for slike aktører. Det er egentlig bare som f..n at man ikke tenkte tanken selv for flere år siden, da hadde man jo sluppet økonomiske bekymringer i dag!

Moren til en venninne kjøpte valp derifra pga oppfølgingen.. men men de har nå fått seg en foreløpig trygg og god hund. Men kunne jo likegodt fått det samme fra en seriøs oppdretter, og da også mulighet til flere aktiviteter fra NKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...