Heidihj Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Prøvde oss på et oppstillingsbilde i dag. Etter flere mislykkede forsøk var dette det beste vi fikk. Hun er 11 uker på bildet Tipper mellom 8 og 9 kg. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Nå er det på tide med nye bilder her. Nuka er blitt over 4 mnd gammel og veier rundt 14 kg. Hun er rett og slett en super hund! Digger henne virkelig Mayah legger seg mer og mer ut for hver dag virker det som. Jeg sjekker ofte om hun er blitt for tykk, men hun begynner altså å bli en sklikkelig malamute! Den 2. juli ble hun 2 år, noe vi i år igjen feiret med en uke på Hardangervidda Legger ut noen bilder tatt av jentene de siste dagene: Nuka er heldigvis glad i vann (i motsetning til sin sære storesøsten..) Kosetroll i varmen Frøken turbo! Til høsten skal Nuka få prøve seg på valpeshow. Det gleder jeg meg til! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Se der var det fargeendring, stilig! Nydelig blir hun! Flotte damer du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Så utrolig nydelige! Mayah ser veldig høyreist og slank ut til å være en malamute? Jeg ser alltid for meg at malamuter er så kraftige, Mayah ser nesten mer ut som en stor husky? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Nydelig begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Se der var det fargeendring, stilig! Nydelig blir hun! Flotte damer du har. Takk for det! Jeg regnet med fargeending på Nuka, men trodde ikke hun skulle bli like mørk som Mayah! Blir spennede å se hvordan hun ender opp. I kullet var hun desidert lysest, nå er hun på nivå som sine søsken igjen. Så utrolig nydelige! Mayah ser veldig høyreist og slank ut til å være en malamute? Jeg ser alltid for meg at malamuter er så kraftige, Mayah ser nesten mer ut som en stor husky? Takk! Mayah og linjene hun kommer fra er høyreiste og slanke. Det er mange som er mye kraftigere enn disse malamutene. Personlig liker jeg de "små" og slanke best. Mayah kommer nok til å legge seg ut litt til ettersom hun bare er 2 år, men tipper hun vil gi et lettere inntrykk enn endel andre individer av rasen etter det også. Det er utrolig mange som tror hun er en husky, også folk som driver med huskyer Nydelig begge to Takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Skjønne jentene dine! Så stooor Nuka har blitt, og for en forandring av farge! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Må bare legge ut noen bilder som er tatt av Andreas Lindjem en dag vi var på bytur med hundene Jeg blir jo helt kvalmt stolt av de når vi går rundt sånn. Ekstremt mange som snur seg etter de og gir hyggelige kommentarer. Fine jentene 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Nuka er så nydelig med den hvite masken sin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Så fine de er Nuuka begynner å bli stor jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Valpen begynner å bli stor! "Vil du ha kongen miin?" Mayah prøver å få mamma med på leken Malamutelove Smil! "Kan ikke jeg og få sånn pinne daa?" Søte Nuka 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 7. August 2013 Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Så nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Nuka er nå blitt 6 mnd. Hun veier 20 kg og er en aktiv tass. I sommer har hun fått utfolde seg i tilsammen 5 uker på fjellet der hun storkoser seg. Desverre gikk kameraet mitt føyken dag 1 av vår 14 dagers fjelltur.. Så der er det dårlig med bilder. Her er ihvertfall noen nye bilder av jentene tatt med nyinnkjøpt kamera! (Skikkelig kortpelsa ) 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Så flotte hunder du har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Aw, fine de er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Nye bilder av jentene tatt i dag. Nuka er nå nesten 9 mnd gammel 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 To nydelige jenter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Så utrolig nydelige jenter du har! er svak for malamutene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 I dag var vi på årest første pulktur! Her er noen bilder: 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Så fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 I går ble min fantastiske Mayah godkjent som besøks- og terapihund! Hun og jeg skal være en del av et større forskningsprosjekt om eldre og demens ved NMBU, Antrozoologisenteret mm. Mer info om prosjektet kan finnes her: http://www.utviklingssenter.no/dyre-og-robotassisterte-intervensjon-som-helsefremmende-tiltak-for-eldre-med-demens-dyrebar-omsorg.5091215-185542.html Mayah er en av de første malamutene (i Norge ihvertfall) som har denne godkjenningen. Jeg er veldig stolt av henne, og gleder meg til å komme i gang og lære mer! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Så bra! Grattis Det er et stort savn etter større hunder som ikke er labrador og golden i miljøet, så knallbra jobbet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Så bra! Grattis Det er et stort savn etter større hunder som ikke er labrador og golden i miljøet, så knallbra jobbet Takk! Nå er det flere ulike raser her vi holder til da. Bl.a. en amerikansk akita. Men jeg syns det er supert å få vise frem allsidigheten til malamuten 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Oj, så moro, gratulerer så mye Jeg ser dere ofte på tur når jeg kjører hjem fra skolen, nyydelige er voffsene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts