Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira

xxx12345

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer med gull!! Husker deg på jordet jeg, da var du bare ei "litta" jente, nå er du stor og verdensmester! All ære og jeg bøyer meg i støvet :D

smiley-bounce016.gif

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Det her er en helt utrolig prestasjon, Maren. Du har vist gang på gang at dere duger og nå har du klart å vise at dere ikke bare duger, men dere er best i verden! :banana: Det er helt sykt! Fantastisk jobbet, dere er et flott team :icon_clapping: Jeg ble så rørt at det kom et par tårer gitt!

Jeg bøyer meg i støvet! Gratulerer så mye med gull Maren og Amira :thumbs:

Skrevet
smiley-happy066.gifsmiley-happy096.gifsmiley-happy082.gifsmiley-happy080.gif Jeg synes gratulerer blir et altfor kjedelig og oppbrukt ord i en slik sammenheng, og jeg vet ikke hvilke ord en skal bruke heller - jeg er så rørt, så imponert og så full av beundring! Jeg GLEDER meg til å høre dine egne ord på hvordan denne opplevelsen har vært for dere! smiley-happy066.gifsmiley-happy096.gifsmiley-happy082.gifsmiley-happy080.gif
Skrevet

Vanvittig imponert og glad på deres vegne! Amira bør få en kjempe kjempe god gullkake nå :D Og om du starter LP kurs så er jeg første påmeldte deltager! :D :D Gratulerer gratulerer så veldig veldig mye begge to! :):D :rolleyes2:

Håper som andre at vi får se film eller noe! :)

JIPPI!

Edit: FILM AV MAREN OG AMIRA FRA FINALEN! http://www.dogsmagazin.cz/clanky/magazin/world-dog-show-paris-2011-zive-obedience-finaliste

Skrevet

Tenk det a! Sånt skjer jo bare på film!

Er så utrolig stolt av dere selv om jeg bare kjenner dere gjennom sonen.

GRATULERER !

:jump::devilbanana::hyper::hug::heart::frantics::cheer: :cheer: :icon_clapping::thumbs::banana::icon_cry::blink::o:D:wub:

Skrevet

Mel: BC (ehh, muse)-visa

Maren og Amira, de er så flott et team

Nå sitter de og koser seg på vinner-skyen sin

For de har nemlig gjort det som alle håpet på

De feide folk og hunder vekk med stil fra A til Å

Verdensmester har de tatt hjem i dag

I lydighet for det er deres aller beste fag

Sonen folket gratter høyt i kor

Og bøyer oss i støvet for en prestasjon så STOR

Gratulerer :D

Guest Jonna
Skrevet

Gratulerer!

Har fulgt deg og resten av laget ute i skauen hele helgen!

En fantastisk prestasjon! Vi gratulerer og bøyer oss dypt i støvet!

Skrevet

En fantastisk prestasjon av et mer enn samkjørt par.Gratulerer mer enn ord kan få frem.

Fantastisk!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...