Gå til innhold
Hundesonen.no

Nala problematikk!


Enits

Recommended Posts

Kunne ikke vært mer happy over å lese det jeg leser - at Nala får hjelp! :D

All ære til deg Argyro! Nala er en så utrolig fin hund, som fortjener en ny sjanse i livet. Håper alt vil gå bra med Nala - men hvis ikke, så har dere ihvertfall prøvd :wub:

Gleder meg til å høre hvordan det går med henne utover sommeren :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Nå kunne jeg ha tilbudt meg å bli med i bilen med deg Nirm, men å komme seg fra Ytre til Oslo S før halv syv om morgenen, blir litt tøft. Orker ikke stå opp fire, jeg :icon_redface: . Men tar du svingen oppom (en times omvei, siden du ikke drar om Moss :lol: ), skal jeg ta med boller og termos med kaffe :) Hvilken bok hører vi på?

Det blir litt lang omvei, siden jeg også skal rekke trening på kvelden den dagen. Men takk for tilbudet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all lykkerusen her,så vil jeg bare si at det Jeanette skriver ovenfor her er særdeles viktig!

Jeanette er en mer enn oppegående ung dame,så den signeres.

Og all ære til Argyros og Nirm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så glad jag blev nu över att läsa att det ser ut som ting ordnar sig för Nala.

Och fy tusan vilka änglar vi har här på sonen :wub: blir helt rört här jag sitter.

Önskar er all lycka till vidare och glädjer mig til att höra hur livet går vidare för Nala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha selskap litt av veien (den kjedeligste delen :P ), så kan du plukke meg opp i Sandefjord, da, Nirm? Jeg bor ett minutt fra e18. :) Veit hvor Argyros bor og (moahahahaha).

Det er jo raskt å plukke deg opp da. Så da kan du jo haike med, så finner vi lett fram til Agyros. :P

Om noen ønsker å bidra med litt kroner, så kommer nok Argyros til å ha mer utgifter med henne med fôr og alt det er. Så da kan dere bidra med litt penger til henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo raskt å plukke deg opp da. Så da kan du jo haike med, så finner vi lett fram til Agyros. :P

Om noen ønsker å bidra med litt kroner, så kommer nok Argyros til å ha mer utgifter med henne med fôr og alt det er. Så da kan dere bidra med litt penger til henne. :)

Det var smart,og skal huskes på. Også må du nyte dyrehagen når du er innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo raskt å plukke deg opp da. Så da kan du jo haike med, så finner vi lett fram til Agyros. :P

Jess! Alle unnskyldninger for å slippe å lese taes imot med glede! :D

Jeg har meeest sannsynlig null penger da, såååå penger må dere få av de andre snille sonisene her. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argyros må glede seg til å få oppleve søte nala :) Hun er en drøm synes jeg, disse dagene. Selv i natt (idag tidlig i 7 tiden) så pep og pep hun og vi gikk ut og hun bæsjet et tonn med bløt bajs og tisset samtidig, så var det inn igjen å sove til klokken halv 2 :) Og vi har lekt med ball og vært ute på tur, og hun er bare nydelig god :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tråd! Da jeg begynte å lese tenkte jeg bare, åh stakkars stakkars hund som har blitt feilet helt fra første stund. Nå har jeg troen på menneskeheten igjen. :kiss:

Sonen er bare en helt fantastisk plass altså, med utrolig mennesker og en kjærlighet til hunder. Man blir jo helt sentimental av slike tråder. :heart:

Er det opprettet noe fond til mat- og bensinpenger og div ande utgifter som kan dukke opp på veien for Nirm og Argyros? Vi er generelt blakke, men barnetrygda burde komme inn i dag og bleier har vi så Paypal er klar til å brukes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange som har sagt her i tråden at de kan bidra med penger, i tillegg har jeg fått PM. Noen kroner til fôr og bensin skal overrekkes Nirm og Argyros, definitivt. :)

Men hvordan? :)

Paypal eller har det allerede blitt løst på en måte og ikke fortalt til alle som ønsker å bidra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange som har sagt her i tråden at de kan bidra med penger, i tillegg har jeg fått PM. Noen kroner til fôr og bensin skal overrekkes Nirm og Argyros, definitivt. :)

Du får bruke det kontonummeret i stedet for mitt, så sparer vi en flytting der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Paypal, men jeg aner ikke adressen til den. Eller er det bare mailadressen kanskje?

Edit: Driter i hele paypalen... Jeg skjønner ikke så mye av den. Om noen ønsker å bidra til bensinpenger, så har jeg et kontonummer. Send en PM, så får dere det. Det som evt blir til overs om mange bidrar, overfører jeg videre til Argyros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Paypal, men jeg aner ikke adressen til den. Eller er det bare mailadressen kanskje?

Jepp. Bare vær obs på at ved betaling via paypal så tar de en del i avgift for det. ;) Erfaringsmessig er det ikke skrekkelig utrygt å oppgi kontonummer på epost eller pm (min preferanse ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke helt klok på de Paypal-gebyrene jeg, men tror ikke det er så mye.

Uansett har jeg jo bankkonto også. Folk får velge selv hva de vil bruke, bare å sende en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...