Gå til innhold
Hundesonen.no

Nora og Ida, agilitytrening s 27


Ane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, det er blitt en vane at det er rundt et år mellom hver oppdatering her inne ser det ut til!  Ida konkurrerer forsatt i agility, og gjør det veldig bra, som oftest en pallplass i hver konkurrans

Gledes oppdatering! Forrige uke tenkte jeg at jeg skulle introdusere Nora til ski og trekking. For å si det enkelt, hun var LIVREDD! Hun krøp sammen og lå seg på bakken, nekta å gå frem eller bak,

Jeg og Ida debuterte i agility hopp idag og slo til med en 3 plass av 11 startende! En vegring på slalom, hvor hundene fikk en sinnsyk fart inn i, og mange føk ut etter første pinne. Jippi! Så fantast

Posted Images

Haha, gjett hvem som kommer til å henge her fremover da! :P Men jeg gleder meg til å se hvordan hun vokser seg til altså! :D

Du er IKKE aleine... :P

Vi kan stjele henne sammen, også kan hun være en uke hos deg og en uke hos meg! :D

ANE: Jeg melder meg frivillig som hundepasser når du skal til Finnmark! (og syden og og og)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle!

Så nydelig :D Blir spennende å treffe henne!

Går det greit med henne og Nora :) ?

Ja, hun er kjempe fin! Det går bra :) Nora synes hun er litt ekkel av og til, og løper bort når hun kommer. Men de går fint sammen inne, i hundegården og på tur. Med mat og bein må jeg passe på, om Ida kommer for nærme får hun seg ett glefs. Bare skremt henne en gang forløbig. Også skal Nora ha alle lekene, men er ikke sur der. Bare stirrer på leken Ida har og driter i de tre hun allerede ligger med. Da blir hun tatt på gangen, timeout.

Er positivt overrasket over hvor bra det går! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi stor sosialisert. Ida har møtt mamma pg søster også var hun med en tur på overraskelsesbesøk for en venninne som kom hjem fra skole i USA. Planen var å bare være på overraskelsen og dra, men hun tok det hele med så stor to at vi ble i tre timer. Hun sov vel i 2,5t og lekte litt me deres valp på 8mnd. Og hilste på folk resten av tiden. 10+ folk katter og annen valp= mye bråk og røre, men Ida sov som bare det. Våkna inni mellom å lagde søte små valpelyder og puste langt ut og sovna igjen. Hun er så fin!

Hos mamma og søster hilsa hun på kaninene, og det gikk fint. De er skeptisk og hun er skeptisk. Sitter mest bare å ser på dem. Når de fikk pellets så var hun med å spiste litt.

Har hatt et tisseuhell inne idag, og ellers bare masse tiss og bæsj ute. Nå er vi kommet hjem for en liten stund siden, etter å ha vært på besøk hos venninne og mamma siden klokke 15. Nå soves det igjen og vi skal straks legge oss. Hun sover i sengen med oss om natten og trives veldig med det.

Imorgen er det jobb i fem timer, mens samboer har fri. Håper jeg får sovet godt i natt, men blir nesten bare glad av å bli vekket av henne, for da får vi mer tid sammen. Vil bare være med henne hele tiden! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har Ida(og Nora som kom seg løs) hilsa på en tollerhann. Ida er ikke redd, men ydmyk og grei. Nora kom seg før det løs i hagen og pila opp på veien(rett ved hagen) hvor de kom forbi. Samboer prøvd å fange henne, men steike hun er sinsykt rask. Men det gikk helt fin. Frykta full slosskamp, fordi jeg bare tenker det verste, men tolleren og Nora bare snusa på hverandre og Nora hilsa fint på eier også. Samboer tok Nora vekk så Ida kunne hilse og hun kom tuslende opp så fint :)

Noen bilder fra i går. Hun ble veid til 7,0kg i går 10 uker og 2 dager gammel.

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Mye rart å utforske i hundegården! Her under lå hun å knurra og boffa på Nora. Haha :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun blir gammel nok drar vi til fjells å kjører 4-spann Ane! :D Og camper og har sykkeltreninger innover grusveiene fra Dyranut. Woho!

Jaa!!

Skjønner at du er forelsket i henne altså. Er avstandsforelsket jeg, hehe :wub:

PS: Kjenner du forresten Astrix og Nuka?

:D

Ja, de er med i klubben :) kjenner til eierne. Kjenner du dem? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...