Cattn Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Enig med Yodel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Det må nok komme noen værsyke nordlendinger til Gardemommeby, evt. må de komme til oss for her snør det og er påskestemning så det holder. Men ta med sola, for den er ikke her. Så egentlig er det ikke påskestemning, bare snø. Men jeg kan frivillig ta den med slik at det blir skikkelig påskestemning i Gardemommeby. Kan spenne foran noen isbjørner (for de går jo i gatene her nord) og laste på snø. Påskebjørner, rett og slett. Påskeharer har vi ikke, for det er så mye snø at de ikke greier å hoppe. I Finnmark har de påskerein, så klart. Lira til Mailin kan gjete dem nedover. Eller, hun har jo tre trekkmonster, så de kan kanskje ta snyen med seg helt på egenhånd? Også må det arrangeres fotoshoot! Psycholynx kan være fotograf. Ehhh... *legge hodet litt mer i blødt, kanskje* Ja fy som det har snedd her Vet ikke hvor i Nord du holder til, men jeg oppholder meg i Narvik for tiden og det laver ned, og er mer julestemning enn påske. Back on topic: Soppen skriver helt fantastisk og får med seg detaljer og inntrykk som jeg er helt enig i! Det er en stor glede om dagen å få lese det hun skriver Blir sånn at man bare går og venter på at det kommer en ny del av historien! Det blir jo bra å få inn aktivitetene som er blitt nevnt. Kanskje det skjer noe på sportrening i skogen med JeanetteH, kanskje ene figuranten ser noe spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Herligherligherlig! Ellers synes jeg stammehøvdingen også kunne hatt førstehjelpskurs, det er alltid nyttig og praktisk, og ganske påskerelatert. Så kunne jeg tatt på meg et innføringskurs for utstillingsnybegynnere før sesongen virkelig tar av over påske... Og ta det med ro, de posene er bare noe dop jeg langer rundt her til naboene! Vet dere hvor dyrt det er å betale på to huslån, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 DronningSoppen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Edit: glemte jo! Jeg er ganske sikker på hva den mystiske sekk-penge-bytte-greiene er! Det er selvfølgelig vestkantfruen fra Kløften som er ute og selger undulater under betegnelsen "møre velhengte vaktler selges svart"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 17. April 2011 Rapporter Share Skrevet 17. April 2011 Edit: glemte jo! Jeg er ganske sikker på hva den mystiske sekk-penge-bytte-greiene er! Det er selvfølgelig vestkantfruen fra Kløften som er ute og selger undulater under betegnelsen "møre velhengte vaktler selges svart"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 *bøye seg i bollesmulene* Takk for en god latter og start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 *ler av dagens episode*. Man trenger jo ikke å lese Akkurat nå-tråden i det heletatt, for det meste blir jo genialt oppsummert i påskekrimmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Ja fy som det har snedd her Vet ikke hvor i Nord du holder til, men jeg oppholder meg i Narvik for tiden og det laver ned, og er mer julestemning enn påske. Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Hahaha, jeg dævver, eller noe sånt Du Soppen, du er helt genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Ingen skjønte hvor malingspannet kom fra, men Emma sa seg frivillig til å ta det med seg hjem for å se om fargen passet til veggen i stuen hennes. That just made my day!! :lol: Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Bare så dere veit det, så har jeg et nytt lammelårprosjekt på gang. Han er trønder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Tromsø ? Har ikke orket å ordne med TV her ute, så dette er min påskekrim! Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 YAAAY vil du ha bolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Hihihihihihihihihiiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Har ikke så mye å tilføye, utenom at du er helt RÅ Camilla! Takk for at du tar deg tid til å underholde oss andre Supahwoman! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Wee, jeg blir så glad når dere liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Du har litt av en fantasi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Genialt! Og det bildet av Christiano Ronaldo dah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 ? Siri Eveline lurte på hvor i nord jeg holdt til og svaret er da Tromsø. Var det det du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Og det bildet av Christiano Ronaldo dah! Åh, var det han som var avbilda. Jeg tenkte nemlig at jeg skulle finne ut hvem det var og ta kontakt, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Herregud soppen! du er Awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Fabelaktig! Dagens lattersalve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Penger mot en sekk er vel ikke noe skummelt vel? Sikkert bare noen som kjøper en sekk med tørrfor og ikke våger å vise de andre på sonen at de ikke forer på vom og hundemat. Og ikke bare det - de pusher LABB Og ta det med ro, de posene er bare noe dop jeg langer rundt her til naboene! Vet dere hvor dyrt det er å betale på to huslån, egentlig? Edit: glemte jo! Jeg er ganske sikker på hva den mystiske sekk-penge-bytte-greiene er! Det er selvfølgelig vestkantfruen fra Kløften som er ute og selger undulater under betegnelsen "møre velhengte vaktler selges svart"! Fantastisk Jeg er så imponert over alt du får med, og historiene er akkurat passe lange de Jeg så lenger opp her at noen etterlyste værsyke nordlenninger. Jeg kan godt komme nedover med kakao Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Soppen, jeg digger deg! Dette er helt konge! Og wee til mer rødmaling, kanskje jeg skal male taket i stua rødt også, så det ikke blir bare veggene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar